Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet jos 185 cm pitkällä miehellä on 150 cm pitkä nainen?

Vierailija
28.12.2016 |

Niin

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö 150-senttisten naisten sitten oikein varta vasten etsiä lyhyenpuoleisia miehiä itselleen, jotta kenenkään ei tarvitsisi ajatella mitään?

Pitäisi, jos he olisivat lojaaleja pitkille naisille. Samalla lyhyillä miehilläkin olisi saumaa saada edes joku nainen, kun heitä ei parisuhdemarkkinoilla kylmästi ohitettaisi.

"Ihminen ihastuu ihmiseen, ei pituuteen" olis muuten järkevä väite, ellei merkittävän moni pieni ja siro nainen kulkisi yli 185-senttisen miehen käsipuolessa. Ja samalla lyhyet miehet (alle 170 cm) jää systemaattisesti yksin.

Voi ei, tuleeko tästäkin taas yksi semmoinen miehet ei saa naista -ruikutusketju? Ainakin minä tunnen useamman pariskunnan jossa mies on samanpituinen tai jopa lyhempikin kuin nainen, eiköhän se persoonallisuus ja muut ominaisuudet ole pikkasen tärkeämpiä kuin pituus!

Vierailija
22/39 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni isä on 185cm ja mieheni äiti on 157cm.

Ja mieheni on vain 172cm pitkä.

En sinäänsä kyllä ajatellut mitään.

Tai no, kun näin kuvan jossa miehen vanhemmat olivat niin miehen isä näytti todella pitkältä.

Tai no onhan tuo 185cm jo aika pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ajattele yhtään mitään. Näin reilu kolmikymppisenä jo tiedän että pituudella ei ole yhtään mitään merkitystä. Se on teiniajan juttuja tuo ihmisten pituuksien miettiminen ja vertailu. Pituus on kuitenkin vain yksi ominaisuus ihmisessä ja niitä on myös tuhansia muita, joista tärkein on ehdottomasti persoona.

Olen ihan lähipiiristä huomannut että pituus on monellekkin aikuiselle ihmeen tärkeää niin oma kuin muiden. Esim itse olen vain 166cm ja jos mulla on kengät missä on pohjaa 8cm niin lyhyemmät naiset/samanpituiset heti katsoo maahan ja huomaa että vertailee itseensä ja saan kuulla kommentteja "miten oot noi pitkä" 

Myöskin pitkät tutut huomautelevat näille lyhyille naisille heidän lyhyydestään.

mistä se johtuu, että aikuinen ihminen miettii niin paljon jotain pituutta? Joko omaa lyhyyttä/pituutta korostetaan tai huomautellaan muille.

Vierailija
24/39 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö 150-senttisten naisten sitten oikein varta vasten etsiä lyhyenpuoleisia miehiä itselleen, jotta kenenkään ei tarvitsisi ajatella mitään?

Pitäisi, jos he olisivat lojaaleja pitkille naisille. Samalla lyhyillä miehilläkin olisi saumaa saada edes joku nainen, kun heitä ei parisuhdemarkkinoilla kylmästi ohitettaisi.

"Ihminen ihastuu ihmiseen, ei pituuteen" olis muuten järkevä väite, ellei merkittävän moni pieni ja siro nainen kulkisi yli 185-senttisen miehen käsipuolessa. Ja samalla lyhyet miehet (alle 170 cm) jää systemaattisesti yksin.

Lojaaleja pitkille naisille?? Tää oli varmaan vitsi 😁 Moni varmaan ajattelee parisuhdetta aloittaessaan, että sopiiko tämä yhteiskunnassa vallitsevaan pituusprofiiliin. Sitäpaitsi, luuletko, että se mies oikeasti haluaisikin sen pitkän naisen, mutta tyytyy nyt tuohon pätkään?

Vierailija
25/39 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisi kyllä mieleen että mies yrittää jotenkin pönkittää miehisyyttään tuolla kääpiönaisella :D Yrittää olla pitkän näköinen, vaikka on normaali. 170 cm normaalikokoisella naisella ei onnistuisi.

Haloo?! 185 on pitkä, sen pidempi ei kenenkään tarvitse olla.

Vierailija
26/39 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 160cm nainen alkaa olla Suomessa suht harvinainen näky.

Vierailija
27/39 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen se lyhytkin etsii sitä parasta mahdollista suvunjatkajaa. Jos 150cm naiset ottaisivat 170cm ja alle miehiä niin pojista tulee isolla todennäköisyydellä lyhyitä. 

Lyhyet ja ne miehet jotka ovat vähän reppanoita(esim lassukat palstalla) kuolee lopulta sukupuuttoon.

Tärkeitä ominaisuuksia on asenne ja pituus. Nainen etsii poikkeuksetta AINA sitä vahvaa yksilöä jolla hyvät geenit.

Vierailija
28/39 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lojaaleja pitkille naisille?? Tää oli varmaan vitsi 😁 Moni varmaan ajattelee parisuhdetta aloittaessaan, että sopiiko tämä yhteiskunnassa vallitsevaan pituusprofiiliin. Sitäpaitsi, luuletko, että se mies oikeasti haluaisikin sen pitkän naisen, mutta tyytyy nyt tuohon pätkään?

Ei tietenkään kukaan ei tuollaisia mieti parinvalinnassaan. Sen sijaan moni pieni nainen nimenomaan haluaa pitkän miehen ja moni kookas mies pikkuruisen naisen, ja sitten "epäsuhta" onkin jo valmis. Vaikeimmin parin löytävät pitkät ja kookkaat naiset sekä lyhyet miehet, se on fakta, muttei tietenkään kenenkään yksittäisen henkilön syy.

Vierailija
29/39 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että tosi hyvä. Jos pitkät lisääntyy keskenään, saavat tooosi pitkiä lapsia ja pätkät saavat keskenään tooosi lyhyitä lapsia.

Molemmissa omat hankaluutensa. Pitkä ja pätkä saavat tod.näk sopivia lapsia.

Vierailija
30/39 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin heti missä asennoissa seksi onnistuu. Ja onnistuuhan se, myös silloin jos roolit on toisinpäin :)

Vierailija
31/39 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ajattelen kun mun ja mieheni pituuserosta (161 ja 195), eli en yhtään mitään...

Vierailija
32/39 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulisi kyllä mieleen että mies yrittää jotenkin pönkittää miehisyyttään tuolla kääpiönaisella :D Yrittää olla pitkän näköinen, vaikka on normaali. 170 cm normaalikokoisella naisella ei onnistuisi.

Haloo?! 185 on pitkä, sen pidempi ei kenenkään tarvitse olla.

keskimitta on 178-180cm joten kyllä se 185cm on pitkähkö ainakin. Esim onhan 173cm nainenkin keskimittaa jo pidempi.

Huvittaa nää jotka väittää keskipituiseksi. Teette päätelmän aina oman tuttavapiirinne perusteella :D

Vierailija
33/39 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ajattele yhtään mitään. Näin reilu kolmikymppisenä jo tiedän että pituudella ei ole yhtään mitään merkitystä. Se on teiniajan juttuja tuo ihmisten pituuksien miettiminen ja vertailu. Pituus on kuitenkin vain yksi ominaisuus ihmisessä ja niitä on myös tuhansia muita, joista tärkein on ehdottomasti persoona.

Olen ihan lähipiiristä huomannut että pituus on monellekkin aikuiselle ihmeen tärkeää niin oma kuin muiden. Esim itse olen vain 166cm ja jos mulla on kengät missä on pohjaa 8cm niin lyhyemmät naiset/samanpituiset heti katsoo maahan ja huomaa että vertailee itseensä ja saan kuulla kommentteja "miten oot noi pitkä" 

Myöskin pitkät tutut huomautelevat näille lyhyille naisille heidän lyhyydestään.

mistä se johtuu, että aikuinen ihminen miettii niin paljon jotain pituutta? Joko omaa lyhyyttä/pituutta korostetaan tai huomautellaan muille.

No joo, vähän yksinkertaiset matalasti koulutetut ihmiset kyllä pohdiskelee näitä pituusasioita vielä vanhempanakin. On tullut pari kertaa huomattua kun olen ollut kylässä jossain vastaavanlaisessa perheessä, että siellä ihmisten pituudet saattaa nousta keskustelunaiheeksi kesken kyläilyn. No mikäpä siinä jos ei mielenkiintoisempia aiheita ole. Oon samanpituinen nainen kuin sinä ja harvemmin kukaan mun pituutta ihmettelee tai tarkkailee, en muista edes että kukaan olisi edes kysynyt vuosiin. Vaikka työpaikallakin on erittäin tiivis yhteisö, niin eipä ole ihmisten pituudet tullut kertaakaan puheeksi enkä kenenkään työkaverin pituutta edes tiedä. Tuntuu ettei kukaan ole kiinnittänyt ikinä edes mitään huomiota siihen onko mulla jalassa matalat ballerinat vai 10cm korot.

Vierailija
34/39 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu monesta muustakin asiasta, mutta yleensä kyse on pinnallisuudesta. Jos esim. 150 cm naiselle ei kelpaa kuin vain yli 180 cm miehet, niin onhan se nyt naurettavaa ja pinnallista.

Vierailija
35/39 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kiinnostaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten seksi toimii tuollaisessa parisuhteessa? Tarkoitan että jos naisen nainen on muutenkin pieni kun pituudeltaan ja mies normimitoissa niin sehän sattuu kamalasti.

Voin kertoa sulle tämän, koska olen ollut naisena tuollaisessa suhteessa. Isolla miehellä oli pieni muna. Muita ongelmia seksissä ei ollut, mutta ratsastus ei onnistunut, kun miehen ympärysmitta oli niin suuri (siis miehen, ei munan!).

Tuollaisesta pituuserosta tulee välillä mieleen se, että onko miehellä pieni muna ja heikko itsetunto.

Vierailija
36/39 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh hoijaa. Mitä pitäisi ajatella jos kaksi senttiä minua pidempi nainen seurustelee kaksi senttiä miestäni pidemmän kanssa. Kamalaa

Vierailija
37/39 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että lyhyen naisen pitäisi olla lojaali pitkiä naisia kohtaan? Vai lojaali lyhyitä miehiä kohtaan? Nyt en ymmärrä ihan tätä logiikkaa. Rakastun keneen rakastun, pituus on siinä toissijainen seikka. Niinkuin on monille miehillekin. Toki joillekin miehille minun pienuuteni ja sirouteni on todellinen turn on, mutta silti kyllä siihen suhteeseen paljon muutakin tarvitaan kuin miehen tietyt henkilökohtaiset mieltykset, esimerkiksi onko sitä kuuluisaa kemiaa, kohtaako elämänarvot jne.

Nainen 151 cm

Vierailija
38/39 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä menee pitkätgeenit hukkaan

Vierailija
39/39 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään. Saatan vain katsoa "oho onpas noilla pituuseroa"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä