Olen hämmentynyt siitä, miten kylmiä kannanottoja täällä on. Koiranvihaajia, hautavälinpitämättömiä, miesvihaajia...
Mikä teillä ihmisillä on? Mikä vaivaa? Voitko niin huonosti, että haluat kostaa kaikille?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Itse en edes tiennyt koko palstasta silloin kun elämässä oli kaikki hyvin. Elämäni täyttyi työstä, seurustelusta, harrastuksista ja hauskanpidosta. Lopun ajan luin kirjoja ja möllötin.
Nykyään olen masentunut, työtön, vaivainen, velkainen ja sitä rataa. Että ei ehkä tule pirteää settiä sen vuoksi. Tästä suosta jos ja kun nousen, niin jätän tämän palstan. Nyt ei vaan ole muuta.
Veisiköhän tämä sen ajan siltä kaikelta muulta ?
Tulee rinnasteisesti mieleen se "Haluan kyllä raitistua,ja olen päättänytkin alkaa uuden elämän huomenna-tämä päivä nyt kuitenkin vielä ryypätään...
No ,emmehän me alkoholisteja ole,mutta addiktoitua voi kyllä pelkästään henkisestikin.Eli ajatus on kuitenkin sama.
Varmaan kuvittelit, että olisit se ainoa minulle. Jos niin ajattelit, mahdollisuutesi olivat aika hyvit. Mahdollisuus on, että uskoit tähtiin, jotka täyttävät silmäni.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kuvittelit, että olisit se ainoa minulle. Jos niin ajattelit, mahdollisuutesi olivat aika hyvit. Mahdollisuus on, että uskoit tähtiin, jotka täyttävät silmäni.
No nyt ollaan mystisen äärellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kuvittelit, että olisit se ainoa minulle. Jos niin ajattelit, mahdollisuutesi olivat aika hyvät. Mahdollisuus on, että uskoit tähtiin, jotka täyttävät silmäni.
No nyt ollaan mystisen äärmellä.
Sanoin vain, ettei jäisi epäselvyyttä asiasta. Sellainen vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en edes tiennyt koko palstasta silloin kun elämässä oli kaikki hyvin. Elämäni täyttyi työstä, seurustelusta, harrastuksista ja hauskanpidosta. Lopun ajan luin kirjoja ja möllötin.
Nykyään olen masentunut, työtön, vaivainen, velkainen ja sitä rataa. Että ei ehkä tule pirteää settiä sen vuoksi. Tästä suosta jos ja kun nousen, niin jätän tämän palstan. Nyt ei vaan ole muuta.
Veisiköhän tämä sen ajan siltä kaikelta muulta ?
Tulee rinnasteisesti mieleen se "Haluan kyllä raitistua,ja olen päättänytkin alkaa uuden elämän huomenna-tämä päivä nyt kuitenkin vielä ryypätään...
No ,emmehän me alkoholisteja ole,mutta addiktoitua voi kyllä pelkästään henkisestikin.Eli ajatus on kuitenkin sama.
Minun tapauksessani muut negatiiviset asiat tuli ensin, sitten viimeisenä tämä paskapalsta. Palstailun lopettaminen olisi toki hyvä asia, mutta ei vaan kiinnosta ryhtyä muuhun.
"Hautavälinpitämättömät", voi luoja :D Uusi sana, sinänsä hauska mutta jos tosissaan niputtaa koiranmyrkyttäjät ja ihmiset jotka eivät saa kiksejä kivien tuijottelusta niin aika mustavalkoista. Ja jos tarkoitat koiranvihaajilla ihan vain ihmisiä, jotka eivät pidä koirista, niin tässäpä uutinen: kaikkien ei tarvitse pitää samoista asioista kuin sinä.