Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmisiin tutustutaan?

Vierailija
28.12.2016 |

Olen 24 nainen, ja haluaisin uusia ystäviä. En kuitenkaan "osaa" tutustua ihmisiin. Olen vähän ujo ja viihdyn paljon itsekseni, mutta silti haluaisin myös ystäviä. En pidä kovin suurista porukoista jotka ovat kovaäänisiä, vaan pikemminkin kahdenkeskisestä ystävyydestä.

Viimeksi olen ystävystynyt teini-iässä. Silloin ja lapsena se oli vielä helppoa.

Minulla on vanhoja ystäviä entisessä asuinkaupungissani, mutta olen jo pari vuotta asunut ja työskennellyt kaupungissa josta en tunne ketään. Työni on aika yksinäistä, joten työkavereihin ei ole tullut sen koommin tutustuttua yrityksestä huolimatta.

Miten siis saada ystäviä? Olen yksinäinen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasuaali peppuseksi on paras tapa tutustua uusiin ihmisiin.

M

Vierailija
2/8 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksissa tai netissä. Alat vain juttelemaan, kyllä se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama ongelma. Tuntuu myös, ettei oman henkistä seuraa löydy.

Vierailija
4/8 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

r-kioskille pelaamaan hetelmäpeliä päiväksi, kyl sul kavereit tulee.

Vierailija
5/8 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä

Vierailija
6/8 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Taito katosi samalla kun lopetin alkoholin kulutuksen.

Osaan kyllä tiettyyn pisteeseen asti sitä persoonatonta perus smalltalkia, mutta siitä seuraavalle tasolle siirtyminen on kokemusteni perusteella lähes mahdotonta.

Vierailija
7/8 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntilanteissa, joissa kukaan ei tunne ketään. Päiväkodin aloitus, koulun aloitus jos se sotkee päiväkotiryhmät, yläkoulun ja lukion aloitus, opintojen aloitus. Aikuisella näiden tilanteiden löytäminen on haastavampaa. Sain uusia ystäviä kun esikoiseni syntyi. Hekin olivat vastikään vanhemmiksi tulleita. Harrastuksissa alkeiskurssit ovat parhaita tutustumiseen. Työväenopistolla kurssit ovat sopuhintaisia. Tässä tietysti on lisähaasteena jos etsit itsesi ikäistä seuraa. Onnea etsintään. Samaa ihmettelen. Ystäviä on hajaantinut ympäri maailmaa mutta uusia löytyy harvoin.

Vierailija
8/8 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aikuiset sisäänpäinkääntyneempiä ? Samaa itse ihmetellyt, miten löytää uusia aitoja oikeita ystäviä aikuisiällä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi