Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun nainen haluaa useammin/enemmän kuin mies

Vierailija
14.03.2006 |

Onko muita naisia, jotka kaipaisivat mieheltä useammin aloitteita? En nyt varsinaisesti puutteessa joudu olemaan, saan kyllä liki joka päivä, joskus jopa kahdesti, mutta silti toivoisin, että mieheni osoittaisi suurempaa halukkuuttaa minua kohtaan. Olen miettinyt, onko ulkonäköni liian tavanomainen tai onko hän kyllästynyt minuun, vaikka kyllä vakuuttaa, ettei. En ymmärrä itsekään, miksi asia on minulle niin tärkeä.

Jos muita samoin tuntevia, kuinka olette asian mielessänne käsitelleet, tai oletteko keksineet keinoja herättää miehen intoa? Kyllä itsekin ulkonäöstäni pyrin pitämään huolta ja keksimään jotain, mistä tiedän hänen pitävän. Tuntuu vain, ettei enää mikään tehoa. Tai sitten en satsaa tarpeeksi ajan puutteen takia.

pohtija

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat siis lähes joka päivä ja joskus 2 kertaa päivässä, mutta silti haluat enemmän????? On sullakin ongelma!! Monta kertaa päivässä olisi sitten riittävästi???

Vierailija
2/6 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toivoisin, että aloitteet tulisivat useammin miehen suunnalta ja ennenkaikkea innokkaammin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin häiritsisi, jos vaimoni haluaisi enemmän kuin minä. Se saattaisi johtaa nykyisen seksin vähenemiseen. Toisaalta ei kannata koskaan miettiä kuinka monta kertaa tekee päivässä tai montako kertaa jättää tekemättä päivässä.

Seksi on osa parisuhdetta, jota on osattava hallita jotta se ei hallitse parisuhdetta. :)

--- micin lehdistötiedottaja ---

Vierailija
4/6 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt varsinaisesti puutteessa joudu olemaan, saan kyllä liki joka päivä, joskus jopa kahdesti, mutta silti toivoisin, että VAIMONI osoittaisi suurempaa halukkuutta minua kohtaan.

Näin se meillä joillakin menee, vaikka emme ole kuin vasta vähän yli viiskymppisiä.

Vierailija
5/6 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

toivoisin, että aloitteet tulisivat useammin miehen suunnalta ja ennenkaikkea innokkaammin...

No entäpä jos itse sitten vähennät sitä aloitteen tekoa. Miten mies voi edes yrittää aloitella, jos itse olet kimpussa koko ajan?

Vierailija
6/6 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu mulla tavallaan sama tilanne, paitsi nykyään kyllä saan aika usein ja miehen aloitteesta..mutta useasti on niin että itse teen aloitteen-..