Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällainen käytös normaalia vai seksuaalista häirintää?

Vierailija
28.12.2016 |

Koin esiteininä ja teini-iässä isäni taholta toistuvaa ja epämiellyttäväksi kokemaani käytöstä. Isä mm. kommentoi muuttuvaa kroppaani, huomautteli jatkuvasti rinnoistani, osti mulle seksikkäitä asuja, joita toivoi mun käyttävän (lyhyitä mekkoja/hyvin avonaisia jne.) ja sen lisäksi kertoi paljon kaksimielisiä vitsejä. Isä myös puhui hänen ja äidin seksielämästä, saattoi kertoa mulle kuinka "äiti ei anna persettä" tai jos äiti oli esim. työmatkalla, niin isän mielestä äiti oli huoraamassa tai jakamassa persettä. Mulla on myös mun kameralla otettuja valokuvia, joissa isä mm. on alasti sivuttain ja sillä on esim. sellainen pitkulainen ilmapallo sojottamassa jalkojen välissä. Nämä tosin otettu silloin kun olin ala-asteikäinen. Vielä teini-iässä isä halusi aina mut saunaan pesemään hänen selkänsä, mikä oli musta kamalaa. (Äiti ei suostunut saumomaan isän kanssa.) Mulla on myös sellainen ikävä olo, että en muista kaikkia asioita enkä oikeastaan haluakaan muistaa. Mutta musta mm. tuntuu että olisi nähnyt isän vehkeet ihan valmiudessaan jossain yhteyksissä. Muutin pois kotoa 16-vuotiaana ja katkaisin välit isään heti, kun äiti viimein otti hänestä eron.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pahaa häirintää!

Vierailija
2/9 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei ole normaalia.

Vierailija
4/9 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia.

Vierailija
5/9 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin ajatellut ja toivonut että olen vain ylirereagoinut silloin kun asia on mieleeni tullut.

ap

Vierailija
6/9 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on haukuttu miehiä niin paljon erilaisilla provoilla, että alan epäillä kaikkea.

Jos tämä on totta, niin ei ole normaalia.

Vierailija
7/9 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämies isänä. Sen siitä saa kun naiset haluaa ihan välttämättä tehdä lapsia jännämiesten kanssa.

Vierailija
8/9 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tää on totta. Oon vähän reilu kolmekymppinen enkä ole koskaan puhunut tästä kellekään. :/

ap

Vierailija
9/9 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi mun vanhemmat on alunperin menneet edes naimisiin ja miksi äiti ei ottanut eroa isästä aiemmin. Erosivat vasta kun mä olin muuttanut pois kotoa. Ja tuo mistä kerroin ei siis ole ainoa ongelma vaan isällä on myös paha päihdeongelma ja varmaan myös jotain mielenterveysongelmia. Eli tavallaan tuo kertomani isän käytös on aika "pientä" sen kaiken muun henkisen ja fyysisen väkivallan lisäksi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi