Baariin yksin rumana ja ujona naisena?
Saako jutteluseuraa vai nauretaanko pihalle? 21v
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri baariin? Mene lavatansseihin, jos miesten juttuseuraa haluat. Mene marttoihin, jos haluat jutella naisten kanssa.
Baariin koska elämme 2000-lukua enkä ole hyvä tanssimaan.
Ap
Todennäköisesti ei kumpaakaan. Olet näkymätön. Jos siis oikeasti olet ruma, etkä sellainen "voi kun en heti herättyäni näytä supermallilta" -teini"ruma".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri baariin? Mene lavatansseihin, jos miesten juttuseuraa haluat. Mene marttoihin, jos haluat jutella naisten kanssa.
Baariin koska elämme 2000-lukua enkä ole hyvä tanssimaan.
Ap
Jos nenäkäs ole ruman lisäksi, et saa juttuseuraa missään. Ruman on parempi olla edes hauska. Ellet ole käynyt lavatansseissa, et tiedä että niissä käy paljon väkeä. Sinne vaan ja opettele tanssimaan.
Äläs nyt, pidät itseäsi rumana, mutta monen muun mielestä et varmasti ole ruma. Kauneus on katsojan silmässä:) Rohkeasti vaan, tsemppiä!!
Vierailija kirjoitti:
Saako jutteluseuraa vai nauretaanko pihalle? 21v
Et saa.
Jos joku ei halua jutella sinulle sen vuoksi että olet "ruma" niin se henkilö ei ole kyllä juttelemisen arvoinenkaan.
Juttelisin mielelläni jos yhteinen sävel löytyy.
Mä voin lähtee sun kanssa :D
Ei mutta oon iteki pari kertaa menny yksin. Molemmilla kerroilla muistaakseni menin itse juttelemaan miehelle, koska tuntui hölmöltä vaan odottaa, että joku tulisi luokseni :D
Aika mälsää sinänsä tämä oletettu nuoriso kulttuuri, jonka keskiössä on baarissa oleminen. Itse kun olen absolutisti niin siellä ei käytännössä ole mitään tekemistä. Sen lisäksi introvertti, eli en ole niin epätoivoinen että hiprakassa tai humalassa oleva keskustelukumppani olisi paras vaihtoehto viettää aikaa.
Todennäköisesti saat yksin paremmin seuraa kuin ryhmässä. Miehet lähestyvät mielummin naista joka on itsekseen sen sijaan, että änkisivät johonkin porukkaan nolaamaan itsensä.
Jos nuori nainen sanoo olevansa ruma, hän todennäköisesti erehtyy.
Silloin kun itse kävin baareissa, miehet olivat niin arkoja että ellei itse alkanut jutella, sai olla yksikseen, näytti sitten miltä tahansa. En tiedä millaisia nuoret miehet nykyään on, liekö reipastuneet sitten 2000-luvun alun.
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt, pidät itseäsi rumana, mutta monen muun mielestä et varmasti ole ruma. Kauneus on katsojan silmässä:) Rohkeasti vaan, tsemppiä!!
Tarkoitat varmaan hyvää, mutta tällaiset kommentit ovat todella alentuvia. Ei, oikeassa maailmassa ihmiset eivät ole keskenään yhtä viehättäviä. On olemassa ihmisiä joita lähes kaikki pitävät kauniina, niitä joita lähes jokainen pitää rumana, ja suurin osa siltä väliltä. Tämä ei tietenkään tarkoita että ne rumemmat ovat vähempiarvoisia, mutta väite että kukaan ei voisi olla ruma, on toisen tunteiden mitätöintiä.
Ja mitä sitten jos se ruma ihminen uskoo, ja odottaa saavansa samaa kohtelua kuin ne kauniit? Onko hän onnellinen, kun ei saakaan, vaan huomaa että hänet kerta toisensa jälkeen ohitetaan, ja niiden nättien naisten edessä on suunnilleen jono? Ei, hän ei ole onnellinen, vaan petetty - ja miettii että missä on vika, kun kerran rumuus ei ole selittävä tekijä mutta silti se kaunis saa kaiken huomion.
Eikö olisi rehellisintä ja reiluinta, ja oikeasti myös ruman parhaaksi, myöntää että ruma ei saa huomiota, ainakaan samalla lailla kuin kaunis? Että on hyvin mahdollista että häntä ei koeta viehättäväksi, ja on hyvin mahdollista että hän saa istua koko illan baarissa yksin? Silloin se ruma voisi tehdä päätöksiä perustuen totuuteen, ei satuvalheisiin. Että meneekö baariin tuntemaan itsensä rumaksi, tai panostaako siihen että tekee itse aloitteita kun niitä on turha odottaa muilta, tai etsiikö seuraa vaikka nettitreffeiltä tai harrastuksista tai ylipäätään jostain, missä ulkonäkö ei ole niin määräävä tekijä kuin yöelämässä. Paljon parempi se totuuteen perustuva elämä on, kuin uskoa valheita ja pettyä kerta toisensa jälkeen.
Meikkaa itsesi kauniiksi ja päälle seksikkäät vetimet, nahkamini ja kimalteleva tissitoppi. Varmasti saat "juttuseuraa".
No, olen muutaman kerran elämäni aikana käynyt baarissa yksin, osa noista kerroista olen siis odottanut esim. kaveria kun tämä on myöhässä, osa kerroista olen mennyt ihan yksin käväisemään (valmistautunut lähtemään nopeasti kotiin jos on tylsää). Ja tarkoitan nyt ihan illanviettoa, sekä puolenyön jälkeen että hieman aiemmin 20-22 aikaankin. En ole mikään superkaunis, ihan "normaali" ihan nätti kun on meikit naamassa.
Joka kerta on ollut todella vaivautunut olo, vaikka olen vain istuskellut baaritiskillä/pöydässä ihan pirteän oloisena ehkä pieni hymy huulilla. Ihmiset vilkuilee että mitä tuo täällä yksin tekee ja kukaan ei vahingossakaan tule metriä lähemmäs (oikeasti, ihmiset kiertää kaukaa!). Olen päätellyt että näytän siltä että olen epätoivoisena etsimässä miesseuraa ja näytän joltain hylkiöltä.
Jos olen kavereiden kanssa baarissa niin kyllä löytyy juttuseuraa. Myös jos olen kavereiden kanssa liikkeellä, mutta kaverit ovat eri puolella baaria (olen käymässä vessassa/tiskillä, tupakkapaikalla tai vain huvikseen yksin piipahtamassa vaikka baarin toisessa kerroksessa), niin löytyy juttuseuraa vaikka millä mitalla.
Eli luulen että se on enemmän kiinni siitä paikasta ja humaltumisasteesta. Jos olet pienessä pubissa jossa kaikki näkee selvästi että istut yksin niin kaikki kiertää sinut kaukaa. Mutta jos olet isommassa paikassa jossa paljon porukkaa ja ihmiset jo humalassa, ei siinä kukaan huomaa että kuka on yksin, ellet koko iltaa istuskele yksin nurkassa murjottamassa. Sekin varmaan vaikuttaa että kun on kavereiden seurassa niin on jo valmiiksi hauskaa ja sen huomaa olemuksesta, jos olet yksin niin on epävarma olo eikä ehkä tule esim. hymyiltyä.
Olen ruma nainen ja en ole saanut seuraa, nykyisin en viitsi enää edes yrittää. On kokeiltu yökerhoja, pubeja ja myös kavereiden kanssa. Jos olen yksin saan olla täysin rauhassa. Kavereiden kanssa saa juttuseuraa, koska heitä iskemään tulevat miehet ovat yleensä mukavia ja juttelevat koko naisporukalle.
Olen siis alle 25, kasvoiltani ruma mutta normaalipainoinen. Meikkaan siististi ja hyvin, olen pukeutunut mekkoon ja vartalo on aika jees. Mutta kasvojenhan perusteella ne miehet baareissa lähestyvät.
Vierailija kirjoitti:
Olen ruma nainen ja en ole saanut seuraa, nykyisin en viitsi enää edes yrittää. On kokeiltu yökerhoja, pubeja ja myös kavereiden kanssa. Jos olen yksin saan olla täysin rauhassa. Kavereiden kanssa saa juttuseuraa, koska heitä iskemään tulevat miehet ovat yleensä mukavia ja juttelevat koko naisporukalle.
Olen siis alle 25, kasvoiltani ruma mutta normaalipainoinen. Meikkaan siististi ja hyvin, olen pukeutunut mekkoon ja vartalo on aika jees. Mutta kasvojenhan perusteella ne miehet baareissa lähestyvät.
Höpö höpö. Valtaosa miehistä ottaa mielummin "ruman" normaalipainoisen kuin kauniskasvoisen läskin kunhan rumuus ei ole jotakin todella äärimmäistä, kuten puolet päästä puuttuu.
Terveen normaalipainoisen lisääntymisikäisen naisen on hyvin vaikea olla ruma. En tiedä yhtäkään.
http://www.telegraph.co.uk/news/science/science-news/8002283/Men-look-a…
Suomalainen tutkimus http://sciencenordic.com/what-men-look-womans-face totesi: "We found a correlation between female beauty and the levels of stress hormones and the percentage of fat in the face." - läskillä on läski naama joka viestii korkeasta stressitasosta eli heikosta lisääntymispotentiaalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Valtaosa miehistä ottaa mielummin "ruman" normaalipainoisen kuin kauniskasvoisen läskin kunhan rumuus ei ole jotakin todella äärimmäistä, kuten puolet päästä puuttuu.
Terveen normaalipainoisen lisääntymisikäisen naisen on hyvin vaikea olla ruma. En tiedä yhtäkään.
http://www.telegraph.co.uk/news/science/science-news/8002283/Men-look-a…
Suomalainen tutkimus http://sciencenordic.com/what-men-look-womans-face totesi: "We found a correlation between female beauty and the levels of stress hormones and the percentage of fat in the face." - läskillä on läski naama joka viestii korkeasta stressitasosta eli heikosta lisääntymispotentiaalista.
Kuten sanoin, en saanut seuraa. Ja sen myönnän, että näin saatanan rumia naisia näkee ehkä kerran kuukaudessa kaupungilla ja minäkin asun vielä yhdessä Suomen suurimmassa kaupungissa :D
Vierailija kirjoitti:
Lavatansseissa käy nykyään vain ne, jotka ovat jo valmiiksi pareja. Jos yksin menee, saa olla yksin koko illan.