Baariin yksin rumana ja ujona naisena?
Saako jutteluseuraa vai nauretaanko pihalle? 21v
Kommentit (26)
Mene vain mutta älä ota muilta drinkkejä. Jos ei ole ystävää vahtimassa, voit saada tyrmäystipan ja joutua kaltoinkohdelluksi. Jälkeenpäin vaikea vaatia oikeutta. Tarkoitus ei ole peloitella, mutta yksinäinen nainen on helpompi uhri kuin joukkio. Mene ihmeessä, osta omat juomasi ja juttele. Ole oma iloinen itsesi, äläkä mieti ulkonäköäsi. Hymy kaunistaa jo paljon. Ehkä sullakin toi kauneus on vain korvien välissä ja itse miellät itsesi "rumaksi".
Tsemppiä
Vierailija kirjoitti:
Aika mälsää sinänsä tämä oletettu nuoriso kulttuuri, jonka keskiössä on baarissa oleminen. Itse kun olen absolutisti niin siellä ei käytännössä ole mitään tekemistä. Sen lisäksi introvertti, eli en ole niin epätoivoinen että hiprakassa tai humalassa oleva keskustelukumppani olisi paras vaihtoehto viettää aikaa.
Miksi tämä on saanut miinuksia? Onko se jotenkin paha asia että toivoo ihmisten sosiaalisen elämän pyörivän muuallakin kuin alkoholiin liittyvien asioiden ympärillä. Olen kuullut huhuja että jotkut jopa menettävät ystäviä jos jättävät baarin tai alkoholin tai kummatkin.
Ainakin miehistä saat seuraa.
Naiset ei varmaan tule randomille naiselle kauheasti juttelemaan.
Baarissa käytännössä kukaan nainen ei ole ruma miesten mielestä.
Eikös sentään baari ole nykyään vähemmän hallitseva paikka kuin ennen?
Minun ei enää onneksi tarvitse etsiä, mutta nykyäänhän näkee naisia viikonloppuisinkin ties missä. Käyn joskus salilla illalla ja siellä on naisia. Samoin lenkkipoluilla näkyy. Perjantai- ja lauantai-iltaisin! En tosin tiedä ovatko edelleen yhtä sulkeutuneita selvinpäin kuin ennenkin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri baariin? Mene lavatansseihin, jos miesten juttuseuraa haluat. Mene marttoihin, jos haluat jutella naisten kanssa.
Lavatansseissa käy nykyään vain ne, jotka ovat jo valmiiksi pareja. Jos yksin menee, saa olla yksin koko illan.
Ei pidä paikkaansa, jos olet seinäruusuksi jäänyt, on selitys joku muu kuin tuo.
Itsekin olen introvertti ja tykkään käydä baareissa ihan selvin päinkin. Mutta tykkäänkin myös tanssia ja jutella ihmisten kanssa (introvertti ei tarkoita epäsosiaalista). Ja yleensä olen liikenteessä parhaiden kavereideni kanssa, jotka ovat omia hauskoja itsejään ja ihania ihmisiä humalassakin. Sen sijaan ulkopuolisten sönkötys ja jankutus ei kiinnosta pätkääkään, että ymmärrän mitä tarkoitat.