Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

New Jerseyn täydelliset naiset - katsooko kukaan?

Vierailija
28.12.2016 |

Kuka se Teresa on kun kaikki puhuu siitä ja onko nää kaikki jotain italialaisia? Nuo italialaiset miehet on kyllä aikamoisia sikoja.

Kommentit (137)

Vierailija
21/137 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan ja tykkään!

Teresa on kyllä jotenkin ihan mahdoton. Ja kyllä oli minustakin kamala katsoa sitä tytön rintsikkajaksoa. Aikuiset ihmiset pilkkaa pikkutyttöä noin!

Vierailija
22/137 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi katsoa tätä. O.C ja B.H. vielä menee, mutta tämä on ihan kauhea. Hirveää huutoa ja räyhäämistä. Lihavat ukot karjuu, ärhentelee ja öhöää. Yök. Naiset kuin jostain vitsiohjelmasta. Kaikki on rumaa ja sellaista liioiteltua, niin käytös, kodit, sisustukset kuin ihmisten ulkonäöt, aksentista puhumattakaan. Silmä ja korva ei lepää missään kun tätä yrittää katsoa. Paino sanalla yrittää, en ole pystynyt katsomaan yhtään jaksoa alusta loppuun asti ja yrittänyt olen kolme kertaa. Te jotka tykkäätte, mitä ihmettä te saatte tästä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/137 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi katsoa tätä. O.C ja B.H. vielä menee, mutta tämä on ihan kauhea. Hirveää huutoa ja räyhäämistä. Lihavat ukot karjuu, ärhentelee ja öhöää. Yök. Naiset kuin jostain vitsiohjelmasta. Kaikki on rumaa ja sellaista liioiteltua, niin käytös, kodit, sisustukset kuin ihmisten ulkonäöt, aksentista puhumattakaan. Silmä ja korva ei lepää missään kun tätä yrittää katsoa. Paino sanalla yrittää, en ole pystynyt katsomaan yhtään jaksoa alusta loppuun asti ja yrittänyt olen kolme kertaa. Te jotka tykkäätte, mitä ihmettä te saatte tästä? 

En tiedä, en oikein muita ole seurannutkaan kuin tätä NJ täykkäreitä ja mä pidän kyllä paljon. Olen tosi tv- koukkuuntuja ja aina

erinäisiin ohjelmiin jään koukkuun. Nyt sitten tähän :)

Vierailija
24/137 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teresa ja ukkonsa on sarjan kamalimmat, eihän en muut edes juurikaan mitään pahaa tee ellei Teresa ole hämmentämässä soppaa.

Ei sille eukolle mene päähän mikään. Nyt lienee menettää sitten ainoan ja viimeisenkin ystävän Jacquelinen ainakin mitä tosta "next episode " klipistä tuli mieleen.

Teresa on kuin häkkiin ahdettu eläin, vaarassa menettää kaikki (niinkuin onkin) ja hädissään pyristelee kaikin voimin pitääkseen julkisivunsa

Vierailija
25/137 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks muissa täykkäreissä näin paljon mukana muitakin ihmisiä kuin pelkät täykkäri - akat? Ehkä se tässä kiinnostaakin eniten, sarjassa seurataan myös niiden puolisoitten, lasten, siskojen, veljien jne. elämää ainakin pintapuolisesti. Esim. minusta on ollut mielenkiintoista seurata Carolinen tyttären laihdutus - ja itsetuntoasioita (samaistun), Jacquelinen ja tyttären vaikeuksia täynnä olevaa suhdetta, Joen ja Melissan parisuhdetta (oikeasti vaikuttaa lämpimältä), kaikkia niitä pikkulapsia joista suurin osa vaikuttaa olevan ihan kauhukakaroita, muista sukulaisia kuten "miehekästä" Rosie - siskoa jne.

Vierailija
26/137 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä Teresalla on joku persoonallisuushäiriö tms. Ei se ihan normaali ole. Tuntuu jotenkin ettei sillä ole samanlaista tunnemaailmaa kuin ihmisillä yleensä, ihan kuin ei tuntisi kuin kateutta ja sen vuoksi keksii kaikki höpöjuttuja toisista ihan pokkana. Sitä ei kiinnosta kuin miltä asiat näyttää ulospäin, ei se mitä siitä aiheutuu kun valhtelee ja miltä muista tuntuu. Sellanen tyhjä kuori, mutta silti jotenkin paniikissa.

Mulla on yksi serkku joka on tollanen ollut lapsesta asti, ei kukaan ihminen jaksa sitä, eikä siihen voi yhtään luottaa. Syntyi napanuora kaulassa, joten se kai selittää oudon käytöksen. On tuhonnut monta elämää mutta porskuttaa vain eteenpäin täydellisenä omasta mielestään ja kaiken pitää näyttää ulospäin täydelliseltä että muut ihmiset kadehtisi, joku sellainen siinä on, muiden pitäisi tuntea sellaista ihmistä kohtaan kateutta, koska ne eivät osaa juuri muita tunteita tuntea.. Teresakin on juuri sellainen. Ei se terapialla parane, se on synnynnäinen päävika. Teresahan meni veljensä kanssa terapeutille.

Vierailija
27/137 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan..en kyllä kehtaa kenellekkään tunnustaa 😂 ite tykkään eniten Melissasta ja Jaquilinesta..Teresalla tuntuu mielenterveys rakoilevan..oisko noi oikeusjutut ja taloudelliset huolet jo painanu kumminkin mielessä...

Vierailija
28/137 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan melissa joen kanssa, jos sillä ei olis fyffeä?

Vierailija
29/137 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan minäkin, seuraan myös Mustalaissiskoja. Musta on hauskaa katella näiden överisuhtautumisia ja rähinää, eikä mua ainakaan hävetä yhtään. Naureskelen tuttavillekin parhaimpia/pahimpia rettelöitä.

Vierailija
30/137 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä Teresalla on joku persoonallisuushäiriö tms. Ei se ihan normaali ole. Tuntuu jotenkin ettei sillä ole samanlaista tunnemaailmaa kuin ihmisillä yleensä, ihan kuin ei tuntisi kuin kateutta ja sen vuoksi keksii kaikki höpöjuttuja toisista ihan pokkana. Sitä ei kiinnosta kuin miltä asiat näyttää ulospäin, ei se mitä siitä aiheutuu kun valhtelee ja miltä muista tuntuu. Sellanen tyhjä kuori, mutta silti jotenkin paniikissa.

Mulla on yksi serkku joka on tollanen ollut lapsesta asti, ei kukaan ihminen jaksa sitä, eikä siihen voi yhtään luottaa. Syntyi napanuora kaulassa, joten se kai selittää oudon käytöksen. On tuhonnut monta elämää mutta porskuttaa vain eteenpäin täydellisenä omasta mielestään ja kaiken pitää näyttää ulospäin täydelliseltä että muut ihmiset kadehtisi, joku sellainen siinä on, muiden pitäisi tuntea sellaista ihmistä kohtaan kateutta, koska ne eivät osaa juuri muita tunteita tuntea.. Teresakin on juuri sellainen. Ei se terapialla parane, se on synnynnäinen päävika. Teresahan meni veljensä kanssa terapeutille.

Minä luulen, että raha- ja rikossyytevaikeudet saavat Teresan käyttäytymään, kuten käyttäytyy. Ilmeisesti avioliitossakaan ei mene kovin hyvin.

Mielenkiintoinen juttu, että Melissa tosiaan oli aiemmin sille Daniellelle juoruillut Teresasta ihan ilkeyttään ja hormonihuuruissaan (oma selityksesä) , kuten tunnusti nyt yhdessä jaksossa ja pyysi anteeksi. Sitä taustaa vasten vähän ymmärtää, miksi Teresa oli niin nihkeä varsinkin kolmoskaudella Melissan suhteen.

Ärsyttää kyllä huono ja ilmiselvä "käsikirjoittaminen" tällä nyt menossa olevalla kaudella. Hotellissa väärän makuista hammastahnaa, niin menenpä ostamaan aulasta parempaa, no kappas, siellä olikin tällainen lehti, jossa on Teresa kannessa jne.

Olen aiemmin pitänyt Carolinesta, mutta meneekö hänellä nyt vähän överiksi tuon Teresa-vihan kanssa.  Ihmetyttää myös, miksi on välit menneet oman sisarensa kanssa ihan totaalisesti.

Vierailija
31/137 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliskohan melissa joen kanssa, jos sillä ei olis fyffeä?

Ehkä ei, mutta varmaan tykkää aidosti Joesta.

Oli aika pöyristyttävää muuten, kun ohjeisti sitä Albien? (Carolinen poika) uutta tyttöystävää, että kun illalla antaa seksiä, niin sitten saa kengät tai laukun. Puolileikillään ehkä, mutta ei täysin leikillään.

Vierailija
32/137 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin wikipediasta lukemassa tulevien kausien juonipaljastuksia ja vitoskaudella Joet tappelevat keskenään ja Gorga puree Giudicea kiveksistä.

Vierailija
33/137 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kylläeilen niiin järjestetty se juttu Melissan strippausklubi jutussa. Uskon kyllä ,että on ns onnenonkija ja stripannut, ei savua ilman tulta. Mutta sai sen mitä halusi ja on mielestäni oikein kelpo vaimo ja äiti.

Vierailija
34/137 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caroline lapsineen ja jaquline(?) on ainoat täysipäiset koko sarjassa, muilla dlippaa ja pahasti. Melissakin viittaa monesti ns.roskaväkeen, vaikka itse ilm lähtöisin ihan muusta yhteiskuntaluokasta. Nai rahaa.

Vierailija
35/137 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Teresaa nyt kyllä syytettiin turhaan tuosta strippauskeissistä.

En usko sen järkänneen tuota.

Vierailija
36/137 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin mietin samaa.

Mutta tuntuu ylipäätään, että suuri osa tuosta draamasta on esittämistä muutenkin.

Gorgat ja Teresa Giudice ovat avanneet tänä vuonna yhteisen ravintolan. Vaikea uskoa, että välit ovat noin huonot olleet koskaan oikeasti, jos pystyvät kuitenkin yhteisiin bisneksiin. Vaikka tietysti meillä nähdystä kaudesta on monta vuotta. Mutta mitä noita juoniselostuksia uudemmista kausista on silmäillyt, niin sama meno jatkunut myöhemminkin.

Vierailija
37/137 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein usko, että bikinibaarissa saa 100 dollarin tippejä pelkästä perus tarjoilijana toimimisesta, kuten Melissa kertoi. Olipa tuon kuka tahansa järkännyt, niin en ihan usko Melissan selityksiäkään. Ja olisiko tuo sitten niin kauhea juttu, jos olisi vähän stripannutkin.

Vierailija
38/137 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Caroline lapsineen ja jaquline(?) on ainoat täysipäiset koko sarjassa, muilla dlippaa ja pahasti. Melissakin viittaa monesti ns.roskaväkeen, vaikka itse ilm lähtöisin ihan muusta yhteiskuntaluokasta. Nai rahaa.

Siksi taitaa olla niin tiukka paikka, jos joku vihjaa "tanssijana" työskentelystä.

Kathy on minusta eniten noista ns. jalat maassa.

Onko muuten tullut esiin, miksi Carolinen ja Dinan välit ovat poikki.

Vierailija
39/137 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei näytetty 3-kauden jaksoja ollenkaan eli sitä kun Melissa ja Kathy tulivat mukaan, siksi se 3-kauden reunionikin jäi näkemättä. Täällä Suomessa hypättiin idioottimaisesti suoraan 2-kaudesta 4-kauteen. Onneksi olin katsonut ne 3-kauden jaksot Ruotsin kanavalta aiemmin. Samoin kuin katsoin Ruotsin kanavalta Atlantan kaudet 8-kauteen saakka, ja sen lisäksi D.C, Melbourne ja Vancouver joita Suomessa ei ole näytetty jostain ihme syystä.

Vierailija
40/137 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin telkkarissa meni muuten Beverly Hillsin rouvien seitsemäs kausi, ja nyt Jenkeissä alkaa kahdeksas kausi. Täällä on vasta näytetty kuudes kausi. Samoin nyt Jenkeissä alkoi Vanderpump 6, Ruotsissa näytettiin keväällä Vanderpump 5 ja Suomessa vasta näytetty Vanderpump 4. Miten Suomen telkkari voi olla näin pahasti kaikesta jäljessä? Tosi "kivaa" katsoa jotain vuoden 2012 muotia kun näyttävät monta vuotta jäljessä näitä!