Sähköhammasharja ja itset*****tys?
Siis mitä ihmettä? Muistan joskus vuosia vuosia sitten lukeneeni jostain, kenties Anna-Leena Härkösen romaanista, että joku tyydytti itseään sähköhammasharjalla. Unohdin asian saman tien, mutta se nousi mieleeni, kun taas jossain nettikeskustelussa tuo aihe tuli eteen.
Olen siis nainen, mutta vaikk aminulla on aika hyvä mielikuvitus, en pysty mitenkään yhdistämään sähköhammasharjaa ja naisen emätintä siten, että siitä voisi syntyä jotain iloa.
Olenko aivan hakoteillä? Vai laitetaanko harjan tilalle jotain? Vai onko muilla niin vahvat limakalvot, että hammasharja tuntuu vain kivalta?
Kertokaa, sisaret.
Kommentit (69)
Olen kieltäytynyt hankkimasta sähköhammasharjaa perheeseen, koska vastustan ydinvoimaa. Miten nyt selitän miehelleni, kun yhtäkkiä haluankin sen enemmän kuin mitään muuta?
Stimulointi vie herkkyyden klitoriksesta? Samaa oppia kuin että liika masturbointi kasvattaa karvat käteen. Kuka noita nykyaikana enää uskoo?
Minunkin on lähdettävä kauppaan. Muita välineitä en ikimaailmassa kehtaisi ostaa tai säilyttää kotona, mutta tämähän on nerokas idea! Jos siis toimii ja osaan oikein käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Olen kieltäytynyt hankkimasta sähköhammasharjaa perheeseen, koska vastustan ydinvoimaa. Miten nyt selitän miehelleni, kun yhtäkkiä haluankin sen enemmän kuin mitään muuta?
Tilaat seksikaupasta klitorisvibran kympillä ja iloitset paristoista. Halvempaa kuin sähköhammasharja.
Vierailija kirjoitti:
Stimulointi vie herkkyyden klitoriksesta? Samaa oppia kuin että liika masturbointi kasvattaa karvat käteen. Kuka noita nykyaikana enää uskoo?
Tuo on kyllä varmaan totta. Olen käyttänyt paljon apuneuvoja ja tavallinen kosketus ilman värinää/sähköä ei tunnu miltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaat seksikaupasta klitorisvibran kympillä ja iloitset paristoista. Halvempaa kuin sähköhammasharja.
En kehtaa, olen siveyden sipuli.
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä hammasharjaa laittaisi 'sinne. Se on kuitenkin suunniteltu suuhun eikä alapäähän :D
Maailmassa on paljon laitteita, joita voi käyttää muuhunkin, kuin mihin se on suunniteltu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha. Mä käytän hammasharjan ihan sitä harjapuolta klitorikseen. Ja joo, mulla on ihan oma harja tähän tarkoitukseen... :D
Sun klitoris on varmaan saman näköinen kuin koiran polkuanturat.
En tiedä miltä koiran polkuanturat näyttävät, mutta. Sähköhammasharjat on hellävaraisia, sillä hampaiden ja ikenien pesussa ei saa käyttää voimaa. Jos modernilla sähköhammasharjalla yrittää jynssätä paikkoja liian voimalla, harja lopettaa liikkeen kunnes voimaa vähennetään.
Siis missä sä sitä harjaa käytät? Mitä, jos se irtoaa kesken kaiken? Mulla usein ihan hampaita pestessäkin harja lähtee irti. Suusta sen vielä suht helposti löytää, mutta menisitkö ensiapuun hammasharja pimpissä?
Ihan vain klitoriksessa, en työnnä harjaa minnekään. Ei ole ikinä kyllä lähtenyt harjaspää irti. Jos jostain syystä työntäisin koko hammasharjan emättimeeni ja pää irtoaisi, niin kyllä sen harjaspään saisi ihan sormilla irti. En tiedä millaisia luolastoja porukan emättimet on, mutta itse yletän sormilla kohdunsuulle kyykyssä ollessani. Emätinhän on jotain 10-15 cm pitkä ja hyvinkin kapea paikka. On sieltä ennenkin naruistaan katkenneet tamponit onnistuneesti metsästetty.
Mä käytän usein. Eli painan sen harjaosan muovisen sileän puolen jossa ei ole harjaksia klitoriksen hupun päälle ja annan surista. Orgasmi tulee alle puolen minuutin.
Ilmainen vinkki:
https://www.sinful.fi/sinful-black-taskukokoinen-vibraattori
Löytyy eri seksikauppojen nettisivuilta eri värisinä. Unohtakaa kalliit Womanizerit.
Kukaan mies ei ole yhtä nopea. ;)
Mulla mies haluaa katsella, kun käytän tuollaista vibraa. Aina en anna, vaan oma rauhallinen hetki. Toimii mahtavana stressinlaukaisijana. Parhaimmillaan sekunneissa, jos on kiihottunut.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän usein. Eli painan sen harjaosan muovisen sileän puolen jossa ei ole harjaksia klitoriksen hupun päälle ja annan surista. Orgasmi tulee alle puolen minuutin.
täällä viittaa toinen, saan todella helposti orgasmin juuri noin. Ja jos haluan vielä viilata täyteläisemman orgasmin täytän vaginan tekopeniksellä - ja voila- kehon täyttää ihana orgasmi.
Poikaystävä on jopa hieman hämmentynyt kun kerron että sooloillen saan noin helposti värisyttävän ihania tuntemuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä varmaan totta. Olen käyttänyt paljon apuneuvoja ja tavallinen kosketus ilman värinää/sähköä ei tunnu miltään.
Mulla sama. En saa enää ollenkaan orgasmia klitorista sormin hieromalla, ja tämä ilmiö on tullut vasta sen jälkeen kun "keksin" nämä tehokkaammat apuvälineet... Ja selvää on että miehen kielihommat ei tunnu yhtään missään enää.
Oikea sähköhammasharja on huono mutta sellainen n. 6 e maksava normaalien hammasharjojen joukossa myytävä pattereilla toimiva suristinhammasharja on loistava ja sen voittanutta orgasmin tuojaa ei maailmassa ole. Eikä kenenkään tarvii tietää et sulla on sähköhammasharja koska jokainen tietää mitä siitä mieleen juolahtaa...
Ei täällä noiden vuosikausien käyttö ole vaikuttanut herkkyyteen millään tavalla. Hyvä yhdistelmä on myös, jos mies samalla hyväilee rintoja eri tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. En saa enää ollenkaan orgasmia klitorista sormin hieromalla, ja tämä ilmiö on tullut vasta sen jälkeen kun "keksin" nämä tehokkaammat apuvälineet... Ja selvää on että miehen kielihommat ei tunnu yhtään missään enää.
Samat sanat. Harmi kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Oikea sähköhammasharja on huono mutta sellainen n. 6 e maksava normaalien hammasharjojen joukossa myytävä pattereilla toimiva suristinhammasharja on loistava ja sen voittanutta orgasmin tuojaa ei maailmassa ole. Eikä kenenkään tarvii tietää et sulla on sähköhammasharja koska jokainen tietää mitä siitä mieleen juolahtaa...
Mikä se on? Siis mitä eroa tavalliseen?
Voiko tuohon herkkyyden lähtemiseen vaikuttaa myös vakiintunut parisuhde? Alussahan sitä käy kuumana missä vain. Tai ikääntyminen lisäksi?
Teippaillut? Mihin?