Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Kuivalkaa ihannenaisenne piirteitä.

Vierailija
28.12.2016 |

Millaisesta naisesta unelmoit?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lempeä, empaattinen, ymmärtäväinen ja vähän herkkä. Vahva ja itsenäinen. Omaa mielipiteitä ja samantyyppiset arvot kuin minä.

On kiinnostunut eri asioista. Sivistynyt ja älykäs. Pitää luonnosta.

Hyvä huumorintaju ja hauskaa seuraa.

Kaunis ja pitää itsestään huolta myös ulkoisesti. Mielellään klassinen tyyli.

Minä olen juuri tällainen, ja miehiä on ympärillä riittänyt. Mutta suhteet ovat kaatuneet siihen, että arvomme ovat olleet liian erilaiset. Yllättävän moni mies näyttelee että hänellä on samanlaiset arvot kunnes ei jaksa enää näytellä. Ihan ajan hukkaa mielestäni, molemmille.

Vierailija
42/61 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit, hyvä perse, hoikka, kaunis, ottaa suihin (plussaa jos ottaa lastit suuhun), antaa anaalia, ei kärsi akuuteista pääkivuista, ei saa satunnaisia itkukohtauksia, lapseton, ei halua lapsia tulevaisuudessa, osaa tehdä ruokaa, pitää asunnon siistinä, ei kadota tavaroita, ei unohtele asioita, taloudellisesti omavarainen, on aina ajoissa, pitää huolta hygieniastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin piirtein minun ikäiseni, kauniit kasvot, naisellisen pyöreähkö, älykäs, sanavalmis, hauska, koulutettu ja kiinnostunut maailmasta (politiikasta, kulttuurista jne.). Nauttii seksistä.

Tällaisen naisen löysinkin netistä. Olemme hyvin onnellisia.

Vierailija
44/61 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen, hauska, liikunnallinen

Vierailija
45/61 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ryhti, kepeä mutta eteenpäin vievä askel, eloisa ja liikkuva lantio.

Vierailija
46/61 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset eivät "anna" miesten kertoa unelmistaan, vaan äänestävät näitä alaspäin? Ketä luulette oikein olevanne? Yksikään nainen tai feministi ei kerro minulle, mistä saan haaveilla ja mitä saan haluta.

Vierailija
47/61 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

BlackPeopleAreNotHumans kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset eivät "anna" miesten kertoa unelmistaan, vaan äänestävät näitä alaspäin? Ketä luulette oikein olevanne? Yksikään nainen tai feministi ei kerro minulle, mistä saan haaveilla ja mitä saan haluta.

Mies jos fantasoi hän ei antsaitse elämää. Kaikki tietää että naiset kertovat miehille miten käyttäytyä ja olla

Nainen ei ole johtajani. Järjestys on aivan väärin päin, jos nainen rajoittaa minua mitenkään. Haluan mitä haluan, teen mitä teen, ja nainen joko hyväksyy sen tai sitten ei, jolloin hän on ulkona.

Vierailija
48/61 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodokas, iso peppu

Vierailija
49/61 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska lukea näitä. Minun piirteitäni ei listoilta löydy, koska muistutan hieman av-mammaa.

T. N19, normaalipainoinen, roteva, pienirintainen, perunanenäinen, meikkaamaton, passiivis-aggressiivinen, sosiaalisia tilanteita pelkäävä, innostuessaan omista asioista puhuminen, huono itsetuntoinen, palstalla päivittäin paikalla.

Vierailija
50/61 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot tissit, hyvä perse, hoikka, kaunis, ottaa suihin (plussaa jos ottaa lastit suuhun), antaa anaalia, ei kärsi akuuteista pääkivuista, ei saa satunnaisia itkukohtauksia, lapseton, ei halua lapsia tulevaisuudessa, osaa tehdä ruokaa, pitää asunnon siistinä, ei kadota tavaroita, ei unohtele asioita, taloudellisesti omavarainen, on aina ajoissa, pitää huolta hygieniastaan.

Täällä, kaikki osuu mutta ei toi anaali. Tosin lohdutuksena erittäin kireä ja lihaksikas (osaan myös käyttää niitä) viivapillu. Kelpaisi?

Vierailija
51/61 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäinen, hieman pyöreä, inhoaa miehiä ja itseään menestyneempiä tai enemmän huomiota saavia naisia. Harrastaa av-palstailua, julkkisjuorujen ja lifestyle-blogien seuraamista ja tosi-tv:tä. Ei halua miellyttää miestä millään tavalla ja tykkää aina sanoa viimeisen sanan ja "näpäyttää".

Hei mä olen lähestulkoon sun ihannenainen! Tosin en inhoa itseäni menestyneempiä naisia, päinvastoin. Lifestyle -blogeistakin seuraan vain paria, haittaakse?

Vierailija
52/61 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihannenainen olisi kuin vaimoni;

-Älykäs

-Teknisesti osaava

-Hyvä ruoanlaittaja

-Samalla aaltopituudella

-Huumorintajuinen

-Itsevarma

Nykyiseen lisäyksenä;

-Seksuaalisesti aktiivisempi

-Pitäisi vartalostaan huolta enemmän

Valitettavasti pienet lapset vievät mehun meistä ja seksille on vaikea löytää aikaa. Ehkä hetkiä löytyisikin, mutta pari viimeistä "tilanne päällä" hetkeä keskeytyi kun alkoi kuula "isiiii, äitiii ja askelia portaista". Molemmat kävimme sinkkuaikoina ja ennen lapsia aktiivisesti urheilemassa ja kropat olivat vähän erilaisessa kunnossa kuin nyt. Mutta olen hyväksynyt sen tosiasian että sixpäckin ylläpitäminen vie suhteettomasti aikaa ja miksi? Aiemmin siksi, että naiset kiinnostuisivat. Nyt sellaiselle ei ole enää tarvetta eikä itsetuntoni tarvitse moisesta pönkittäjää. Kunhan on sen verran hyvässä kunnossa että jaksaa pulkkamäessä lasten kanssa ja selviää arkisista puuhista.

En voi vaatia vaimoltakaan ulkonäöllisesti täydellisyyttä. Totuus on että ihmisen pitää tasapainoilla tekemistensä kanssa ja jos käyttäisi joka päivä 1h siihen että näyttäisi fitness-tähdeltä (ei taida 1h riittää) niin mikä olisi saavutettu vaikutus suhteessa perheeltä pois olevaan aikaan. Myös kaikki kieltäytymiset elämän nautinnoista (suklaa, hyvä ruoka, juustot) veisivät arjelta pohjaa pois.

Vierailija
53/61 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävällinen, iloinen, avoin, seurallinen ja kivan näköinen. Osaa hassutella ja hullutella ; vähän näyttelijän "vikaa". Tykkää matkustamisesta ja viihtyy ulkona. Ei jäkätä eikä mäkätä. Hänellä on omia ystäviä, ei takerru minuun. Äitinä kiva, leikkisä ja huumorintajuinen. Koulutettu ja terävä.

Just kuin minä. Paitsi tuosta listasta puuttu vaativa ja pedantti. Kukas tälläistä mammaa etsii?,Eli mitä sais vastalahjaksi?

Vierailija
54/61 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioikaa, että nää on vaan ihanteita. Ei kukaan mies (tai ainakaan minä) kuitenkaan vaadi tällaisia piirteitä, eiköhän siinä muut asiat ratkaise loppupeleissä :)

- Kauniit kasvot (täyteläiset huulet ja suuret silmät, symmetrinen, kaunis luusto)

- Hyvinvoivan näköiset hiukset (värillä ei väliä, mutta mielellään paksut ja pitkähköt)

- Pitkähkö/pitkä

- Hoikka, sopivan urheilullinen kroppa ja hyvä peppu (ei tarvii olla iso, tisseillä ei väliä)

- Päivettynyt kaunis iho

- Huolehtii ulkonäöstään ja on siisti

- Älykäs, mieluusti akateeminen

- Tykkää matkustella

- Spontaani

- Kiinnostunut kulttuurista

- Rento, huumorintajuinen, ystävällinen jne. perusjutut

- ikä n. 20-30 (itse 23v)

Vierailija
55/61 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäinen, hieman pyöreä, inhoaa miehiä ja itseään menestyneempiä tai enemmän huomiota saavia naisia. Harrastaa av-palstailua, julkkisjuorujen ja lifestyle-blogien seuraamista ja tosi-tv:tä. Ei halua miellyttää miestä millään tavalla ja tykkää aina sanoa viimeisen sanan ja "näpäyttää".

Tunnet puolisoni? Ota jos haluat, kiitos paljon!

Vierailija
56/61 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkää minusta

Tämä olennaista! Ei yleistä...

Vierailija
57/61 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kun katsoo miesten kriteereitä -ja vaatimuksia naisille, ei tarvitse yhtään ihmetellä että miksi kaltaiseni ihan tavallisen näköinen, ja oloinen nainen on iki-sinkku. En kelpaa yhtään kenellekään kun niillä perusmiehilläkin on näin mahdottoman kovat kriteerit. Pitäisi olla korkeasti koulutettu bikini-fitness pimun näköinen, luonteeltaan -ja tottumuksiltaan virheetön keijukainen, pitäisi muuttua joksikin satuhahmon kaltaiseksi olennoksi kelvatakseen miehille. Ei vain onnistu, miksi? Koska geneettiset -ja biologiset realiteetit tulevat vastaan, siksi. Kaipa se on jatkettava tätä sinkkuna eloa vielä hyvin pitkään, ikää minulla on vasta 23 vuotta mutta en ole koskaan seurustellut vakavasti. Aika säälittävää.

Vierailija
58/61 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Levee lantio, iso pylly ja kohtuullisen isot tissit, tummat hiukset, rauhallinen luonne, pitää seksistä. Haluaa pippeliä myös anaaliin välillä. On leikkisä ja rakastaa miehiä.  

Oho, tämä onkin ihan uusi piirre miehen ihannenaisesta.

Vierailija
59/61 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä ei saa kuvatun kaltaisia naisia vaan joutuu loppupeleissä tyytymään ihan tavalliseen muijaan, joka ei välttämättä älyllä ja/tai ulkonäöllään loista. Karua mutta totta. Katsokaapa suurinta osaa pariskunnista missä tahansa julkisella paikalla, kumpikaan osapuolista ei ole hyvännäköinen. Heidän sisäisistä ominaisuuksistaan nyt ei voi päätelmiä pintapuolisesti tehdäkään. Nämä listat on sööttejä mutta eivät pohjaudu realiteetteihin mutta eipä niiden kai ehkä tarvitsekaan, saahan sitä aina toki haaveilla.

Vierailija
60/61 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka SINÄ luulet oikein olevasi? Yksikään mies tai sovinisti ei kerro minulle, mitä saan alapeukuttaa ja mitä saan paheksua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän