Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi luoja :D Mies (43v) kuvittelee että pojan tyttöystävä (19v) on ihastunut häneen

Vierailija
28.12.2016 |

Poikani vietti tyttöystävänsä kanssa meidän luona joulua. Lähtivät tapanina kotiin. Pojan tyttöystävä laittoi miehelle viestin joka meni suunnilleen näin "Hei kiitos Mikko vielä tosi hyvistä ruuista ja muutenkin mukavasta joulusta. Välitä kiitos Maijallekin (minulle). Teitte meidän joulusta huipun."
Mies kuvittelee tuon olevan jotain lirkuttelua :D. Sanoin että tuohan on vain kohtelias ele, sitä paitsi pojan tyttöystävä on aina ollut tuollainen. Tällä kertaa nyt vain laittoi viestin miehelle minun sijaan, mikä on ymmärrettävää sillä mies hoiti ruokapuolen ja auttoi muutenkin poikaa ja tämän tyttöystävää muutamassa asiassa.

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika uskomatonta! Mitä mies perustelee, kun olet varmaan ihmetellyt hänen luuloaan?

Aikamoista toiveajattelua kyllä. Onko mies myös luullut, että kaupankassat ovat ihastuneet häneen jne?

Uskomatonta hyvinkin :D... Olen kysynyt perusteluita ja tuo viesti on vahvin niistä. Loput oli luokkaa "Halasikin minua ensimmäiseksi lähtiessään." Tokaisin että niin koska olit lähempänä ja ainahan nuo halaavat lähtiessään. Sitten alkoi selitellä kaikkia "todisteita" kuten että tuli sohvalle istumaan viereen jne :D. Syy ei tietenkään ollut se että se oli lähin vapaa paikka. Joskus ennenkin oli vähän vastaava juttu, mutta tästä on jo vuosia. Tällöin minun reippaasti eläkeikäinen täti oli ihastunut häneen, siis miehen mielestä :D. Ap

Noh eihän toi ihastumiselta suoraan vaikuttanut. Mutta kai mahdollista. Itse 39v ja kesällä tuli 19v tyttö lirkuttelemaan. Oli kovin pahoillaan kun en lämmennyt..myöskin mummoikäluokasta on tullut katseluita ja tästä on huomauttanut sivullinen, joten kuvitelma ei ole vain minun päässäni.

Vierailija
82/109 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin pelottais (vaimona) jos näyttäisin jyrän alle jääneeltä pojalta lyhkäsine hiuksineen, riippu tisseineen maha roikkuu pillun päällä vartalolla.

Säälittävä lehmä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on hakannut alapeukkua kiimoissaan.

Säälittävä rytöteuras!

Vierailija
84/109 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohohohohho kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Heippa! Täällä olisi parisuhdetta etsivä symppis mies. Luonteestani löytyy niin sekopäistä huumorintajua kuin vakavaa pohdiskelijaakin.

Yksi asia parisuhteissa herättää erityistä intohimoa. Seksi! Koska se on tärkeä osa parisuhdetta, toiveetkaan eivät saisi olla liian erilaiset. Omien toiveiden anteeksi pyytäminenkään ei ole mukavaa.

Siksi kysyisin kuinka vastenmielisenä pidät anaaliseksiä... siis parisuhteessa OSANA muutakin seksiä? Toi jakaa paljon mielipiteitä. Kysymyksestäni huolimatta en etsi pelkkää seksiä.

Voit katsoa kuvani alla olevasta osoitteesta (ei suora linkki!):

Jos et saa niitä näkymään, voin lähettää ne sähköpostilla."

Tämmöinen on viimeisin saamani viesti deittipalstalla, 55-vuotiaalta mieheltä. Itse olen 20... Eikä tosiaan ole ainoa laatuaan :D

no hyi helvetti xD just perus 50  kymppinen rietas äijä jolla jotain perse fantasioita.. homojen hommaa sanon minä xD

Kyllä se ottaa joillekin koville ku perse ja vartalo luokkaa jumppapallo, poikatukka läväreitä tatuointeja, sitten kun miehet haluaa kauniita nuoria naisia, niin itku tulee rekkalesbon näköiselle 100kg keijulle miksei kelpaa :D

Vierailija
85/109 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä annan 0/5. Täytis olla jotain muutakin tapahtunu, et mies sekois noin.

Vierailija
86/109 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se sun mies yritä lähinnä saada sua mustasukkaiseksi. Tuskin on oikeesti kiinnostunut poikansa tyttöystävästä.

Vierailija
87/109 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

rekkalesboko kirjoitti:

hohohohohho kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Heippa! Täällä olisi parisuhdetta etsivä symppis mies. Luonteestani löytyy niin sekopäistä huumorintajua kuin vakavaa pohdiskelijaakin.

Yksi asia parisuhteissa herättää erityistä intohimoa. Seksi! Koska se on tärkeä osa parisuhdetta, toiveetkaan eivät saisi olla liian erilaiset. Omien toiveiden anteeksi pyytäminenkään ei ole mukavaa.

Siksi kysyisin kuinka vastenmielisenä pidät anaaliseksiä... siis parisuhteessa OSANA muutakin seksiä? Toi jakaa paljon mielipiteitä. Kysymyksestäni huolimatta en etsi pelkkää seksiä.

Voit katsoa kuvani alla olevasta osoitteesta (ei suora linkki!):

Jos et saa niitä näkymään, voin lähettää ne sähköpostilla."

Tämmöinen on viimeisin saamani viesti deittipalstalla, 55-vuotiaalta mieheltä. Itse olen 20... Eikä tosiaan ole ainoa laatuaan :D

no hyi helvetti xD just perus 50  kymppinen rietas äijä jolla jotain perse fantasioita.. homojen hommaa sanon minä xD

Kyllä se ottaa joillekin koville ku perse ja vartalo luokkaa jumppapallo, poikatukka läväreitä tatuointeja, sitten kun miehet haluaa kauniita nuoria naisia, niin itku tulee rekkalesbon näköiselle 100kg keijulle miksei kelpaa :D

Pitäs tollasen 50 kymppisen tajuta olevan liian vanha 20- vuotiaalle. Ikäerookin roimasti :D

Vierailija
88/109 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toisinpäin, valitettavasti.

Olen 40 v ja vähävaraisuuteni vuoksi hoikka. Käyn säännöllisesti työpaikan kuntosalilla sekä joka arkiaamu jumppaan kotona. Kun ei ole lunta tai jäätä, fillaroin.

Teen päivittäin 5 kg painoilla käsiharjoituksia eli alleja ei ole.

Poikani hyvä ystävä 10 v on ihastunut minuun. Jopa hänen vanhempansa soittivat ja kertoivat asiasta.

Ja en ole mitenkään rohkaissut, kyseinen poika ei edes käy meillä usein, pojilla yhteinen harrastus. Ei ole ikinä ollut meillä yökylässä, jne.

Vierailija
89/109 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se sun mies yritä lähinnä saada sua mustasukkaiseksi. Tuskin on oikeesti kiinnostunut poikansa tyttöystävästä.

Minä ainakin katselen muna kovana poikani noin 25 vuotta nuorempia tyttöystäviä. Jos edes vähänkin tulisi vinkkiä, niin panisin heti ja muuttaisin vaikka maailman ääriin sellaisten kinkkujen takia.

Vierailija
90/109 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voisi vastata: Haluaisitko tuntea aikuisen miehen sisälläsi?

Vierailija
91/109 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyse ei olisi oman pojan tyttöystävästä (nyt ei siis voi tehdä näin tietenkään), niin saattaisin piruilla miehen kustannuksella ja kannustaa tunnustamaan tunteensa tms sille tytölle tms. Saisi nähdä ikimuistoisen reaktion :)

Totta puhut, lisäksi mies voi saada myös ikimuistoisen kokemuksen. Totuus voi olla tarua ihmeellisempi.

92/109 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikai kukaan normaali haaveile poikansa tyttöystävistä eikö miehille ole mikään pyhää.

Täysin normaalia, miesten tarkoitus on lisääntyä mahdollisimman paljon luonnon lainalaisuuksien mukaan (näin se on ihmistä alkukantaisemmilla eläimilläkin), eikä siinä katsota onko tyttö pojan vai ei, vaan silloin lisäännytään, kun on mahdollisuus. Turha sitä on paheksua, luonto sen säätää.

Joo, ehkä jos on jonkun alkueliön tasolla.

Vierailija
93/109 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, puolet tuntemistani 40-50 vuotiaista naisista luulevat jostain syystä, että 20-vuotiaat miehet kuolaavat heitä ja että ovat lottovoittoja näille. Jättävät jopa ukkonsa sen vuoksi ja sitten ihmettelevätkin yksin, kun eivät kelpaakaan.

Vierailija
94/109 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammat nousi takajaloilleen miksi, NIINPÄ

Omituinen tulkinta tästä ketjusta,miten ihmeessä ap:n miehen toiveajattelulle naureskelu on "takajaloilleen nousemista"?

Jotenkin sympaattisen kuuloinen mies,jos kerran voivottelee sopimatonta "ihastusta" eikä vain myhäile tyytyväisenä :D

Sympaattinen, kun erehtyy kuvittelemaan moista? Minusta ällö.

Vierailija
95/109 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä tällainen 48-vuotias mies, joka iskee silmänsä jokaiseen nuoreen naiseen. On tavallinen ylipainoinen, kaljuuntuva mies. Ja kuvittelee kaikkien naisten kiinnostuvan :D

Vierailija
96/109 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan loistava :D Voin kuvitella kun mies kävelee ympäri asuntoa edes takas voivotellen tätä tilannetta

Pieni hymy kasvoillaan karehtien hyräilee ja viheltelee jotain sävelmää.

Vierailija
97/109 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voisi vastata: Haluaisitko tuntea aikuisen miehen sisälläsi?

Mikäs siinä aikuisessa miehessä tuntuu paremmalta kuin parikymppisessä kollissa? Aikuinen mies on löysempi, haisevampi, hikisempi ja urpompi.

Vierailija
98/109 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittoi siis tuon viestin tapanin iltana. Mies on siitä asti voivotellut että voi jestas, nyt se Inka on ihastunut minuun. Mitä tässä pitäisi tehdä. No ainakin minulla riittää huumoria :D. Ap

Kokeilkaapa nelistään kimpassa.  Tulee ikimuistoinen joulu.  Tai vaikka pääsiäinen.

Vierailija
99/109 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun 40v mies on sitä mieltä, että kaikki tyyliin kaupan kassat flirttailee hänelle. Joo-o

Vierailija
100/109 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on 'Ikis' taas ikihyvillään,  av-palsta ei petä häntä koskaan odotuksissaan. Hän tietää,että hänellä on se ihmeellinen taito saada näppäimistöt ympäri Suomea raksuttaamaan AINA kun hän vain laittaa oman pikku päivän tarinanpoikasensa kehiin...

Mikä itsetunnon 'boost' ,kun tietää olevan NIIN vaikuttava ja tunteisiin menevä kirjoittaja! (Odotan innolla hänen esikoisteostaan-tuleekohan se jo kevään kirjamarkkinoille)