Voi luoja :D Mies (43v) kuvittelee että pojan tyttöystävä (19v) on ihastunut häneen
Poikani vietti tyttöystävänsä kanssa meidän luona joulua. Lähtivät tapanina kotiin. Pojan tyttöystävä laittoi miehelle viestin joka meni suunnilleen näin "Hei kiitos Mikko vielä tosi hyvistä ruuista ja muutenkin mukavasta joulusta. Välitä kiitos Maijallekin (minulle). Teitte meidän joulusta huipun."
Mies kuvittelee tuon olevan jotain lirkuttelua :D. Sanoin että tuohan on vain kohtelias ele, sitä paitsi pojan tyttöystävä on aina ollut tuollainen. Tällä kertaa nyt vain laittoi viestin miehelle minun sijaan, mikä on ymmärrettävää sillä mies hoiti ruokapuolen ja auttoi muutenkin poikaa ja tämän tyttöystävää muutamassa asiassa.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ymmärtänyt, että mies käytti tilannetta hyväkseen, koska ap on pitänyt miestään itsestäänselvyytenä jo 15 vuotta. Keino vaikutti toimivan, kun piti oikein tulla av:lle kirjoittamaan asiasta.
Tota, ei...
Mies tekee itsestään säälittävän ja nolon. Minusta ap suhtautuu ihmeen hienosti huumorilla. Itse alkaisin pahimmillaan epäillä, että olenko naimisissa jonkun epätoivoisen setämiehen kanssa ja pitäisikö tässä alkaa huolestua omasta tasosta. Vähän kuin toisinpäin se, että kävisi ilmi, että vaimon kaikki edelliset poikaystävät ovat olleet 200 kiloisia työttömiä peräkamarinpoikia.
Vierailija kirjoitti:
Mammat nousi takajaloilleen miksi, NIINPÄ
Koska ihmisellä ei ole etujalkoja?
Kyllä minä ainakin uskon tuon, että tyttö on ihastunut mieheen. Minulla on nimittäin omakohtaista kokemusta samanlaisesta tilanteesta. Loppujen lopuksi kävi niin, että poika ja mies pumppasivat tyttistä yhdessä. Tyttöystävä ilmeisesti halusi loukata minua kun oikein leveili minulle whatsap-viestissä miten mies oli opastanut pojalle oikeita "työntötaktiikoita" ja köyrimisasentoja.
Minulla meni pitkään toipua tuosta kaikesta, kävin terapiat ja söin masennuslääkkeet. Nyt on uusi mies onneksi, joka on auttanut ja tukenut minu tosi paljon. Ja yhteisestä päätöksestä, ei enää omia lapsia!
Tästä tuli mieleen, kun menin auttamaan siskoani juhlissa viime kesänä. Olin laittanut itseni hyvään,kuosiin vuoden aikana, mutta en nyt mikään superhottis ole. No siskon miehellä alkoi kuitenkin pyöriä sukat jalassa ja jäyhästä pohojalaasesta kuoriutui oikea romantikko: kantoi kukkia ulkoa meille naisille ja ramppasi tarjoamassa apua.. Sisko meinas tikahtua nauruun selän takana. Yleensä ukko vain möllöttää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin uskon tuon, että tyttö on ihastunut mieheen. Minulla on nimittäin omakohtaista kokemusta samanlaisesta tilanteesta. Loppujen lopuksi kävi niin, että poika ja mies pumppasivat tyttistä yhdessä. Tyttöystävä ilmeisesti halusi loukata minua kun oikein leveili minulle whatsap-viestissä miten mies oli opastanut pojalle oikeita "työntötaktiikoita" ja köyrimisasentoja.
Minulla meni pitkään toipua tuosta kaikesta, kävin terapiat ja söin masennuslääkkeet. Nyt on uusi mies onneksi, joka on auttanut ja tukenut minu tosi paljon. Ja yhteisestä päätöksestä, ei enää omia lapsia!
En muista koska viimeksi olisin lukenut jotain näin selvästi miehen kirjoittamaa. :'D
Kiva päiväuni, papparainen.
Mies sai piristettä harmaaseen zombiearkeensa pikkupillun välityksin. Varmasti ajatuksissaan lauennut typykän kaikkiin reikiin jo useasti. Jos tulisi todellinen mahdollisuus, mies vaihtaisi sinut sen kummempia miettimättä, myös poikansa mielipiteet olisivat se ja sama. Tunne elossa olemisesta on sen verran huumaava varsinkin vanhemmalla iällä.
"Heippa! Täällä olisi parisuhdetta etsivä symppis mies. Luonteestani löytyy niin sekopäistä huumorintajua kuin vakavaa pohdiskelijaakin.
Yksi asia parisuhteissa herättää erityistä intohimoa. Seksi! Koska se on tärkeä osa parisuhdetta, toiveetkaan eivät saisi olla liian erilaiset. Omien toiveiden anteeksi pyytäminenkään ei ole mukavaa.
Siksi kysyisin kuinka vastenmielisenä pidät anaaliseksiä... siis parisuhteessa OSANA muutakin seksiä? Toi jakaa paljon mielipiteitä. Kysymyksestäni huolimatta en etsi pelkkää seksiä.
Voit katsoa kuvani alla olevasta osoitteesta (ei suora linkki!):
Jos et saa niitä näkymään, voin lähettää ne sähköpostilla."
Tämmöinen on viimeisin saamani viesti deittipalstalla, 55-vuotiaalta mieheltä. Itse olen 20... Eikä tosiaan ole ainoa laatuaan :D
Ja pojan ikä on.......???..... 30....?????? täh!
Vierailija kirjoitti:
"Heippa! Täällä olisi parisuhdetta etsivä symppis mies. Luonteestani löytyy niin sekopäistä huumorintajua kuin vakavaa pohdiskelijaakin.
Yksi asia parisuhteissa herättää erityistä intohimoa. Seksi! Koska se on tärkeä osa parisuhdetta, toiveetkaan eivät saisi olla liian erilaiset. Omien toiveiden anteeksi pyytäminenkään ei ole mukavaa.
Siksi kysyisin kuinka vastenmielisenä pidät anaaliseksiä... siis parisuhteessa OSANA muutakin seksiä? Toi jakaa paljon mielipiteitä. Kysymyksestäni huolimatta en etsi pelkkää seksiä.
Tämmöinen on viimeisin saamani viesti deittipalstalla, 55-vuotiaalta mieheltä. Itse olen 20... Eikä tosiaan ole ainoa laatuaan :D
no hyi helvetti xD just perus 50 kymppinen rietas äijä jolla jotain perse fantasioita.. homojen hommaa sanon minä xD
Miehesi selvästi saa vähemmän huomiota ja hellyyttä kuin hänelle annat/pystyt antamaan kun tuollaisiin harhoihin vajoaa.
Se on ikävää mutta ei sille mitään voi. Varmasti jo teet kaiken mitä vaan voit perheesi eteen, nämä vajavaisuudet on vaan pakko hyväksyä.
"i still got the magic!" hihkui setämies.
Mitä teki tätinainen huomatessaan että äijänkäppänä on emotionaalisessa puutteessa? Kaipailee teinityttöjen ihailua? Varmaan pisti vaihtoon koska työn tekeminen parisuhteessa ei ole muodissa. Ei miesten eikä naisten taholta.
Aivan selvä homma. Tyttö on ihastunut. Taitaa käydä niin, että vanha mamma joutuu mieron tielle ja vanha pukki saa uuden misun. Ettei olis ollut jo jotain säpinää. Näin se pitääkin mennä.
Eikai kukaan normaali haaveile poikansa tyttöystävistä eikö miehille ole mikään pyhää.
Vierailija kirjoitti:
Eikai kukaan normaali haaveile poikansa tyttöystävistä eikö miehille ole mikään pyhää.
Täysin normaalia, miesten tarkoitus on lisääntyä mahdollisimman paljon luonnon lainalaisuuksien mukaan (näin se on ihmistä alkukantaisemmilla eläimilläkin), eikä siinä katsota onko tyttö pojan vai ei, vaan silloin lisäännytään, kun on mahdollisuus. Turha sitä on paheksua, luonto sen säätää.
Vierailija kirjoitti:
Aivan selvä homma. Tyttö on ihastunut. Taitaa käydä niin, että vanha mamma joutuu mieron tielle ja vanha pukki saa uuden misun. Ettei olis ollut jo jotain säpinää. Näin se pitääkin mennä.
Juuri näin, minulle naisena kävi noin, että mies otti pojan tyttiksen. Aluksi vähän harmitti, mutta sitten ymmärsin miestä, että onhan hänellä tarpeensa.
Vierailija kirjoitti:
Laittoi siis tuon viestin tapanin iltana. Mies on siitä asti voivotellut että voi jestas, nyt se Inka on ihastunut minuun. Mitä tässä pitäisi tehdä. No ainakin minulla riittää huumoria :D. Ap
Mutta riittääkö huumorintajua? Mies nimittäin kiusoittelee sinua. Voisin kuvitella vetäväni itse ihan samanlaista settiä. Kerran väitin vaimolle, että tv:n säätyttö on ihastunut minuun, kun toivotti hyvää iltaa niin kauniisti. Vaimollani on hyvä huumorintaju ja älyä, mutta tämän ketjun kommenteista päätellen, palstalaisten järjenjuoksu on todellakin sen siilin tasolla, kuten joku jo sanoikin.
Vanheneminen on muuten kamalaa. Itse olen hieman päälle 30, ja kesällä tapasin aivan jumalattoman ihanan nippa nappa täysi-ikäisen pojan. Poika oli tosi fiksu, ja viihtyi meidän (oltiin siis isompi porukka) seurassa hyvin. Piti ihan muistutella itselleen, että tuolle poikaparalle minä olen täti-ikäinen, ja poika on noin mukava meille vain koska on fiksu ja hyvin kasvatettu, ja koska tietyt mielenkiinnon kohteet ovat yhteisiä ja niistä riittää puhuttavaa ihan iästä riippumatta. Eipä silti, en mistään hinnasta enää haluaisi olla juuri täysi-ikäinen tai siellä main, se oli kamalaa aikaa..
Vierailija kirjoitti:
0/5. Jotain tasoa edes miesvihaprovoihinkin.
Mitä turhia sillä täällähän menee selvästi huonoinkin provo ja trolli läpi.
Minä olen pitänyt vastaavissa tapauksissa puhuttelun tytteleille ettei pidä vanhempia miehiä lähestyä puhelimitse tai oikeastaan muutenkaan. Katsekontaktia olisi hyvä myös välttää ja katsoa että on soveliaasti pukeutunut eikä ilotyttömäisesti.
Omalla pojalla on ollut näitä ilotyttömäisiä tyttöystäviä kylässä ja on niitä välillä katseltu mamman kanssa päätä pyöritellen. Rahan ne nuoret naiset poikiensa iseissä haistaa ja siitä se lirkuttelu lähtee.
T: Markku 46
hohohohohho kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no hyi helvetti xD just perus 50 kymppinen rietas äijä jolla jotain perse fantasioita.. homojen hommaa sanon minä xD
Mitä hyi? Ihan normaalia ajattelua seksiä haluavalta mieheltä. Joku vaan uskaltaa sanoa, mitä ajattelee ja jopa tehdä asialle jotain. Täysin eri asia sitten onnistuuko tuolla tavalla saamaan yhtään mitään.
Siis viittaavat