Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa, että mies jättää kun kerron kokemattomuudestani

Vierailija
28.12.2016 |

Olen 22-vuotias nuori nainen ja mies on 11 vuotta minua vanhempi. Suhteemme on vasta alussa emmekä ole vielä harrastaneet seksiä. Viihdyn miehen seurassa todella hyvin ja tunnen oloni turvalliseksi hänen kanssaan.

Ongelma on se, että olen neitsyt. En ole koskaan harrastanut mitään yhden illan juttuja enkä muutenkaan ole halunnut harrastaa seksiä kenen kanssa tahansa. Haluan harrastaa seksiä vain vakituisessa parisuhteessa ja että vierelläni on ihminen johon voin luottaa. Mies on ensimmäinen, jonka kanssa tuntuu siltä.

Nyt olen kuitenkin alkanut murehtimaan, että mitä jos mies pitää kokemattomuuttani huonona asiana eikä haluakaan minua. Aiemmat kokemukseni miehistä eivät ole olleet kovin hyviä ja siksi pelkään tämänkin päättyvän sydänsuruihin.

Miten saisin kerättyä rohkeutta ja otettua asian puheeksi hänen kanssaan? Vaikenemisesta seuraa kuitenkin vain enemmän kärsimystä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä tuota turhaan kertomaan, jos ei halua. Paras ystäväni oli kolmekymppiseksi neitsyt ennen kuin löysi sopivan seurustelukumppanin. Ei ole vieläkään kertonut miehelle, että oli kokematon ja yhdessä ovat olleet jo vuoden.

Itsestäni taas kertomatta jättäminen ei tuntuisi reilulta miestä kohtaan. Ap 

Tässä on kaksi eri asiaa. Ensinäkin , voit kertoa koska se sinua itseäsi kuitenkin kiusaisi jos et niin tee.  

Toinen asia on pelkääminen. Jos pelkäät vaikka että lintu lentää ylitsesi ja tipauttaa päällesi jotakin, tuo on saman tason syy pelkoon. Oikeasti mies todennäköisimmin on tyytyväinen siihen että voitte keskenään rakentaa yhteisen seksikäytännön.  Se on osa persoonaasi, joten ole tyytyväinen oloosi.

Vierailija
22/29 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle neitsyytesi on varmasti vain ja ainoastaan positiivinen asia. Mielestäni tuossa ap. ei ole mitenkään alistetussa asemassa koska mies ei edes tiedä neitsyydestä.

Mutta usko pois neitsyys ei ole negatiivinen asia yhdenkään miehen mielestä, päinvastoin!

Nainen voi olla kokenut vaikka mitä ja silti ihan lahna sängyssä, sellainen on hanurista.

Ei tasan pidä, vaan vastenmielisenä. Itseäni ainakin hävettäisi jos olisin ap:n asemassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/29 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/29 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin jättäisin jos on koko kylän polkema. Kunnon miehet arvostaa naisen kokemattomuutta.

T: Kunnollinen mies

Vierailija
26/29 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/29 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
28/29 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
29/29 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 26 kun ensimmäisen kerran rakastuin ja tunsin, että tämä on sitä jotain. Paljonhan siinä sitä ajatystyötä joutui tekemään että kuinka uskaltaa kun ei enää mitään teini.. loppujen lopuksi päätin olla kertomatta ja ei tuo tiedä olevansa minun ainut mies, olin ensimmäisellä kerralla todella innokas voisi kai sanoa :D Olen kertonut tapailleeni kahta miestä ennen häntä, jättänyt kertomatta kuitenkin totuuden seksin puuttumisesta. Tiedän että hyväksyisi minut kokeneena tai kokemattomana. Jos ajattelet että mies alkaa arvostelemaan sinua, tai pelkäät itse jotain, anna tilanteelle lisää miettimisaikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi