Mun mies on sitten yllätys yllätys löytynyt oikein kuvan kera deittipalstalta!
MUtta jos joku nainen hänet sitten huoliikin, niin onnea matkaan...
Arvasin tämän että tuo taas etsii naista kun vähä aika sitten jäi kiinni, mutta oikein uskaltanut kuvansa laittaa tällä kertaa, eri deittisivustol tietysti.
Onneksi olen henkisesti irtaantunut tuosta, niin en ole järkyttynyt. Tein itellenikin feikkiprofiilin sinne ja lähetin miehelle flirtin...kohta saan varmaan postia heh :)
Kommentit (95)
Tule kommentoimaan miten kävi! Hyvän källin keksit. :)
Mitäs sinä siellä deittisivulla teit?
Kannattaa varmaan alkaa katella omaa asuntoa tossa feikkiprofiililla flirttailun ohessa. Ei sillä, se flirtin lähettäminen on epäilemättä terapeuttista ja ihan hyvä veto. Tsemppiä eroon!
Olit itse deittipalstalla katselemassa muita miehiä ja törmäsit omaan mieheesi? Ihan yhtä väärin olette molemmat tehneet.
En mitään kun nyt vasta menin...satuin vähän vakoilemaan miestä. Siitä näki jo illalla että siellähän se taas kirjottelee kun istui pimeässä huoneessa puhelimensa kanssa...
Oikeastaan oon yrittänyt jo aiemmin erota, mutta mies on uhkauksillaan saanut vielä jäämään...
Alkoholistille en haluaisi lapsia antaa.
Tuossa miehessä ei ole mitään mitä jäisin ikävöimään
Teit lapsiakin tälle mieshelmelle?
TEin, ollaanhan oltu jo vuosia yhessä...silloin ei juonut, nyt on ainakin vuoden ja ylikin juonut joka päivä..
Meidän maailmat ei enää kohtaa...
Tee sillein et sovit sen ka treffit sen feikkiprofiilin kanssa ja sitten ilmaannut sinne itse ja sanot että haluat eron
Olen aina oikeassa, sanot mitä sanot
Kävi mielessä kyllä että pitäisi sopia treffit, sillä tavalla ei pääse väittämään ettei kirjottele naisten kanssa.
En aio enää antaa miehen uhkailla ja kiristää, mutta tiedän että hän on hyvä valehtelemaan. Siksi mietin uskooko muut ihmiset jos tuo oikeasti aikoo puhua musta jotain niin pahaa että hän saisi sillä tavalla lapset itelleen. Tuon ihmisen silmistä loistaa välillä sellainen pahuus, erityisesti kun on alkoholia ottanut...
Tiedän että hän uhkailee sen takia kun tietää itekkin juovansa liikaa, ei ole normaalia ottaa jokaikinen päivä vaikkei alotakkaan juomista heti herätessä, paitsi jouluna teki niinkin..
Ikiliikkuja kirjoitti:
Tee sillein et sovit sen ka treffit sen feikkiprofiilin kanssa ja sitten ilmaannut sinne itse ja sanot että haluat eron
Valmiiksi kirjoitettu avioerohakemus mukaan. Jos siis AP on miehensä kanssa aviossa.
Vierailija kirjoitti:
Kävi mielessä kyllä että pitäisi sopia treffit, sillä tavalla ei pääse väittämään ettei kirjottele naisten kanssa.
En aio enää antaa miehen uhkailla ja kiristää, mutta tiedän että hän on hyvä valehtelemaan. Siksi mietin uskooko muut ihmiset jos tuo oikeasti aikoo puhua musta jotain niin pahaa että hän saisi sillä tavalla lapset itelleen. Tuon ihmisen silmistä loistaa välillä sellainen pahuus, erityisesti kun on alkoholia ottanut...
Tiedän että hän uhkailee sen takia kun tietää itekkin juovansa liikaa, ei ole normaalia ottaa jokaikinen päivä vaikkei alotakkaan juomista heti herätessä, paitsi jouluna teki niinkin..
Ota ainakin kuvakaappaus profiilista ja mahdollisesta "kirjeenvaihdosta", niin ainakin uskottomuudesta on todisteet...
Trollin tunnistaa "sitten"-sanan käytöstä otsikossa!!!!
Mulle on ihan sama pitääkö joku mua trollina...ehkä suurin ongelma on nyt se, että saisi sopivan asunnon, tässä kun vuokrasopimuksessa on 3kk:n irtisanomisaika. Ehtii hyvät kämpät menee alta. Viimeksi kun yritin päästä pois tuon miehen luota, niin löytyi juuri sopiva työpaikan läheltä, mutta en saanut sitä sen takia kun oli niin pitkä irtisanomisaika...
Niin...mies kun tuossa heräili,,,yhen aikaan (on varmaan aina niin väsynyt kaljottelun ja naisten kaa kirjottelun takia, että ei aamuisin jaksa nousta), hän meni vessaan istumaan, ovi lukkoon, ja siellä laittoikin viestiä mun profiiliin..
Mies syyttää jatkuvasti mua, että mä chattailen miesten kanssa, vaikka en kirjottele ja tiijän että sanoo vaan sen takia että saisi itse hyvän syyn kirjotella naisille :)
Tulehan ap tänne päivittämään, kuinka teidän 'treffailut' etenevät!
Vierailija kirjoitti:
COCK IN THE ASS! NARTTU! LOPETA SE NILLITTÄMINEN! EI MIKÄÄN IHME JOS MIEHELLESI VIINA MAISTUU! VARMASTI OLET KUNNON VITTUMAINEN ÄMMÄ!
Kappas, ap:n mieshän eksyi myös palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Ikiliikkuja kirjoitti:
Valmiiksi kirjoitettu avioerohakemus mukaan. Jos siis AP on miehensä kanssa aviossa.
Just niin!
Olen aina oikeassa, sanot mitä sanot
Onnittelut, sillä on nyt helppoa erota etkä jää miettimään loppuelämäksesi, että mitä jos.