Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki näkökulmat tervetulleita. Miksi en saa naista!

Vierailija
27.12.2016 |

Yliopistokoulutus, oma asunto, vakituinnen työpaikka. vähintäänkin normaali ulkonäkö ja pituus.

Huumorintajua ja älyäkin pitäisi olla, mutta jokin "SE" puuttuu. Treffeille on kanssani on jopa tunkua, mutta jatkoille ei.

Mitä tässä voi tehdä? Sukulaisetkin jo hermostuvat, kun joulunakana ei ollut ketään esitellä. Ikä jo 31.

Kommentit (136)

Vierailija
101/136 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tana kirjoitti:

Pieni peitsi?

Alle 23 cm?

On muuten oikeasti yksi ratkaiseva asia peniksen koko, mikäli nainen pitää seksistä. Nysällä nakilla ei tee toista onnelliseksi.

Vierailija
102/136 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että narsistinen pershäiriö joka tulee esiin ketjun sivulla noin 10.

Ei ole narsismista kyse, jos hommat hiipuvat jo ensimmäisten treffien jälkeen. Siinä vaiheessa kun kohtaatte narsistin, niin tiedätte mitä tällä tarkoitan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/136 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi vastata kuin omasta puolestani, eli että millainen mies minua ei sytyttäisi.  Ulkonäkö on tietysti tärkeä, normaalipainoinen vartalo ja hyvät hampaat pitää olla. Ei saa olla naismaisia eleitä, ne on turn-off. Käytöksessä ärsyttää jos mies puhuu vain itsestään, tai on materialisti. Rehvastelu on out. Ei mua kiinnosta viimeisimmät elektroniikkahärpäkkeet, kalliit autot yms. Ja empaattinen täytyy olla, jos olet esimerkiksi tyly tarjoilijalle, niin menetät mahdollisuutesi. Myöskään huumorin piikkiin ei saa ilkeillä, treffikumppanille eikä muutenkaan.

Vierailija
104/136 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on liian vähän rahaa. Tai jos sitä on tarpeeksi, se ei näy. Aja kalliilla autolla, vie nainen kalliiseen ravintolaan ja heitä ohimennen muutama kommentti pörssikursseista. Mikään ei tee miehestä yhtä vastustamatonta kuin pätäkkä.

Tämä on ihan paskapuhetta. Minä en edes lähtisi ekoille treffeille rahoilla pröystäilijän kanssa, saisi olla todella supliikki ja sitkeä että noin huonoista lähtökohdista saisi ylipuhuttua. En ole lainkaan materialistinen ja sellainen elämä olisi yhtä helvettiä joka perustuisi muihin vaikutuksen tekemiseen rahoilla ja omaisuudella. Tuota näkee paljon ja säälin niitä ihmisiä ja niiden heikkoa itsetuntoa.

Näin siis periaatteessa menettelet, ja käytännössä...

Käytännössä olen akateeminen ja menin naimisiin opistotasoisen koulutuksen käyneen miehen kanssa joka ajoi uskomattoman surkealla autolla :D. Nykyään mies on suorittanut yliopistotason opintoja ja on noussut töissä hyvään asemaan koska on niin fiksu.

Vierailija
105/136 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vastaat itse omaan kysymykseesi jo aloitusviestissä. "Olen sitä ja tätä, näin hyvä tutkintokin, mikseivät naiset siis kiinnostu?". Oletat, että naiset kiinnostuvat suoraan näistä meriiteistäsi ja se on siinä. Ei se niin mene, jos et anna itsestäsi mitään muuta tarttumapintaa. Pisteenä iin päälle olisi vielä se, jos treffeillä puhut vain itsestäsi etkä riittävästi esimerkiksi kysele ja osoita kiinnostusta treffikumppania kohtaan ja pitäisit naista itsestäänselvyytenä. En tiedä millainen ulosanti sinulla on treffeilläsi ollut, mutta itsellä on kokemusta muutamasta kuvailemani kaltaisesta miehestä, ja se oli minulle välittömästi turn-off. 

Vierailija
106/136 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailu. Sellainen kun aletaan väittelemään kuka tietää enemmän, kuka on käynyt missäkin, kenellä on parempi koulutus, muiden väheksyminen ja muiden kiinnostuksien kohteille nauraminen. Besserwisseröinti ja päälle päsmäröinti. Ainoastaan se musiikki, jota mies kuuntelee on kuuntelemisen arvoista jne.

Kaikille tyypillisille naisten jutuille naureskeleminen. Lipeväisyys ja nahkavaatteet miehellä. Täys turn offeja.

Itse pidän miehessä sellaisesta, että tuntuu, että ollaan samalla puolella, ei taistelussa. Sellaisesta, jonka kanssa voidaan yhdessä taistella elämän epäreiluuksia vastaan. Ei sellaista, että mies muutti sen minun hyvän elämän taisteluksi kaikesta. Arvoista, kodista, ystävistä aina toisella on jotain valitettavaa ja arvosteltavaa.

Tuollainen asenne pilaa monen ulkoisesti potentiaalisen miehen.

Vierailija
107/136 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirrimurunen kirjoitti:

En voi vastata kuin omasta puolestani, eli että millainen mies minua ei sytyttäisi.  Ulkonäkö on tietysti tärkeä, normaalipainoinen vartalo ja hyvät hampaat pitää olla. Ei saa olla naismaisia eleitä, ne on turn-off. Käytöksessä ärsyttää jos mies puhuu vain itsestään, tai on materialisti. Rehvastelu on out. Ei mua kiinnosta viimeisimmät elektroniikkahärpäkkeet, kalliit autot yms. Ja empaattinen täytyy olla, jos olet esimerkiksi tyly tarjoilijalle, niin menetät mahdollisuutesi. Myöskään huumorin piikkiin ei saa ilkeillä, treffikumppanille eikä muutenkaan.

Tähän lisäksi minulla siisti pukeutuminen, vaikka olisi rento. Kengät ja nahkalompakon katson aina. Ehdoton ei tatuoinneille ja lävistyksille. Ei pitkiä hiuksia miehellä.

Näin ne maut vaihtelevat.

Vierailija
108/136 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisin seurustelusuhteesi? Osallistuitko opiskelijarientoihin? Miten vietit viikonloppusi 10 vuotta sitten?

Vierailija
109/136 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliopistokoulutus, oma asunto, vakituinnen työpaikka. vähintäänkin normaali ulkonäkö ja pituus.

Huumorintajua ja älyäkin pitäisi olla, mutta jokin "SE" puuttuu. Treffeille on kanssani on jopa tunkua, mutta jatkoille ei.

Mitä tässä voi tehdä? Sukulaisetkin jo hermostuvat, kun joulunakana ei ollut ketään esitellä. Ikä jo 31.

Luonteesi ??? Käytöksesi ???  Juomatapasi ???

Vierailija
110/136 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni, joka on saanut paljon naisia, luki pyynnöstäni aloituksen ja sanoi sen luettuaan, että ap vaikuttaa liian epätoovoiselta ja miellyttämishaluiselta ja siis vähän nössöltä. Eli itsevarmempi asenne kehiin! Mutta huom,älä mene toiseen ääripäähän ja muutu tylyksi tai ylimieliseksi, sekään ei toimi. Pitää olla kohtelias ja herrasmiehen tavat sekä ystävällinen ja kehua naista, mutta tuntien oman arvonsa. Mies sanoi, että älä ota asennetta, että 'kuka tagansa nainen käy', vaan mieti ja tunnustele trfeffeillä, tykkäätkö itse naisesta poikkeuksellisen paljon vai eikö löydy kemiaa sinunkaan puoleltasi.

Ei kannata teeskennellä jotain, mitä ei oikeasti ole. Se, jos mikä, paistaa läpi. Kannattaa olla vain oma itsensä.

Vierailija
111/136 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistä kuva näytille, vaikka ilman kasvoja, niin ongelmakohtasi selviää heti. Ja sellainen kuva mikkä on juuri nyt otettu eikkä mikään 20 v vanha.

Vierailija
112/136 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap se ensitreffit-Mikko? Ei nyt sattunut juuri jouluksi löytymään uutta morsmaikkua esitellä niin sukulaiset hermostuu.

Vierailija
113/136 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen voi löytää arkielämässä vaikka kaupan kassalta tai bussipysäkiltä, alat vaan juttelemaan itseäsi kiinnostavalle naiselle, kyllä ostoskoreista näkee onko sinkku vai perheellinen. Osoita olevasi kohtelias ja katso silmiin aidosti, pyydä puhelinnumeroa ja kysy missä voidaan nähdä ( ei kuitenkaan kotiin kannata heti pyytää ). Älä kuitenkaan lähde perään kyttäilemään. Liiku kaupungilla jalkaisin ja katsele ympärillesi. Monet löytävät parinsa muualta kuin ns. Treffipalstoilta. Mene seurakunnan nuorisotapahtumiin.

Onnea etsintään.

Vierailija
114/136 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko täällä mainittiin se fakta, että vietät mieluummin aikaa av-palstalla kuin missään muuaalla? Eli olisiko sosiaalisissa taidoissa kenties petrattavaa?

Vierailija
115/136 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se elämä kaavamaisesti listaa noudattaen johda mihinkään. En osaa sanoa mistä voisi johtua kun et kertonut luonteestasi mitään.

Vierailija
116/136 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset olis hanakoita auttamaan tässä ja kertomaan rehellisiä näkymyksiä, mutta mies hävisi jonnekin. Tämä on kuitenkin aika hyvä av:n ketjuksi. Oikeita asioita, joita moni voisi hyödyntää.

Vierailija
117/136 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat just hyvältä mieheltä. Mä päätin joskus, että mun on kelvattava sellaisena kuin olen, lievästi ylipainoisena. Tapasin mieheni, lievästi pulleana. Kun aloimme seurustella, laihdutin itseni hoikaksi ja olen sellaisena pysynyt. Mieheni on paljon kuvailemasi kaltainen, kiltti, kunnollinen, mukava mies, kaukana "jännämiehestä". En voisi olla onnellisempi, 15 vuotta on jo oltu yhdessä. Eli katsele vähän pulleita tyttöjä ;)

Vierailija
118/136 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin niin miten yläpuolella on kommentoitu: millainen olet luonteeltasi, mitä harrastat, mistä unelmoit, mitä elämältä haluat, mikä tekee sinut onnelliseksi, mistä olet kiinnostunut yms...?  Naisia kiinnostaa tälläset asiat koska  ne antaa käsityksen siitä millainen mies olet. Ei se kuinka paljon tienaat vuodessa tai mikä on postinumerosi. Ja tietty perusasiat on oltava kunnossa: hyvä hygienia, ei kourimista ja muutenkin herrasmiesmäinen käytös on aina parempi kuin itsekeskeinen mulkku (en sano että kuulut tähän jälkimmäiseen kastiin).

Ja sukulaisille sano, että huolehtivat vain omista asioistaan. 

Vierailija
119/136 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän perusteella ei isoja vikoja ole, joten jostain pikkujutusta se johtunee. Ehkä yrität liikaa ja vaivaannutat toista tjms?

Jos otat sellaisen jutun että menet sellaisille treffeille joista itse tykkäät ja tunnet olosi hyväksi. Jos se ei neidille sovi niin tuskin siitä jatkostakaan tulisi muuta kuin surua.

Eli keskity naisiin joilla on samoja arvoja ja harrastuksia kuin sinulla, hylkää kaikki muu. Muuten ei auta kuin kahlata läpi niitä ehdokkaita kunnes oikea löytyy. Sitä se paljolti kaikille on.

Itse olen rumahko(tosin joitakin miellyttävällä tavalla), masentunut, köyhä ja introvertti. Aika monta ehdokasta sain itsekin käydä ennen kuin sellaisia löytyy joiden kanssa minun on hyvä olla. Kun sellainen löytyi, olin hyvinvoiva ja iloinen. Se ilmeisesti vetoaa paljon, ja joskus mietinkin että kuinka paljon totta lieneekään lauseessa "girls just wanna have fun" tai miksi flirttailijat ovat naistennaurattajia?

Vierailija
120/136 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä hankkia yhteisen harrastuksen kautta.