Isojen häpyhuulten vaivat
Aina vain kuolataan isoja häpyhuulia. Me isot omistavat tiedämme että haittoja on enemmän :D luetellaan?
Aloitan;
- jäävät seksissä väliin ja se sattuu. Saa koko ajan asetella
Kommentit (167)
Kunnon norsunkorvat ne olla pitää :D
Mulla on hyvin toispuoleiset häpyhuulet, toisella puolella hyvin pieni ja toisella taas sellainen viirimäinen kapea suikale. Tämä suikale sitten aina välillä kuivuu ja sitä nipistää/kutittaa. Pitää tunkea sisälle.
Mulla on taas pienet pikkuhäppärit ja suuret isot häppärit :(
Vierailija kirjoitti:
Mulla on taas pienet pikkuhäppärit ja suuret isot häppärit :(
Kuulostaa hyvältä :)
-mies-
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti sellaisia isoja ja elämää haittaavia liikakasvuisia häpyhuulia tuskin kukaan ihannoi. Nehän aiheuttavat oikeasti elämää haittaavia asioita.
Ulkonevat normaalia hieman suuremmat saavat ihailua :)
word.
Käykää leikkauttamassa ne itse kävin ollessani 18 v ja siitä aikaa jo 20 vuotta!!!!! En kadu. Aivan kamalat olivat hyi että sentään. En edes muista sitä, että ne leikkautin, Tuli mieleeni tätä lukiessa.
Marjaaana kirjoitti:
Käykää leikkauttamassa ne itse kävin ollessani 18 v ja siitä aikaa jo 20 vuotta!!!!! En kadu. Aivan kamalat olivat hyi että sentään. En edes muista sitä, että ne leikkautin, Tuli mieleeni tätä lukiessa.
Mites tuntopuoli????
Voi herranen aika. Isoista sisemmistä häpyhuulista on pulaa. Jos leikkaukseen päädyt, siirretään ne minun emännälleni, jolla on liian pienet. Suuseksi on hyvin mielenkiintoista ja nautittavaa, jos naisella on sisemmät häpyhuulet kookkaat.
Isoista häppäreistä on harvoin vaivaa. Isot häppärit on naiselliset ja viivapillut tuen Off lapsipilluja. Kauniit inäkyvät sisähäopärit tekevät pillusta täydellisen. Oon siis mies ja kaveriporukoissa ollaan jutskattu ja kaikki tykkää näyttävistä, näkyvistä sisähäppäreistä. Mikä naisellisuus.
Leikkautin isomman 10v sitten, yhtään en kadu. Parhaiten käytetyt muutama sata euroa!
Toinen ollut aina normaalin kokoinen.
Elämä helpottui niin monelta osalta ja eniten henkisesti kun tietää että näyttää hyvältä down there.
Vierailija kirjoitti:
Alushousujen lahkeista helposti pilkottaa "lonkero" jos ei asettele :D
Eikö jo kannattaisi leikkauttaa...
Viivapillu. Ei hankaa, ei tarvetta asetella, hygienia erinomainen, näyttää nätiltä karvoilla ja ilman, ei määrittele alushousuvalintoja kun kaikki käy, ei häiritse missään urheilussa, koulutusalat onnistuu, ei suihku miten sattuu, ei näy kamelinvarvasta jne. Miksette leikkauta jos vaivaa joka päivä?
No minä ainakin tykkään mun ihanasta pillusta, että jos joku sitä pelästyy niin ei sovi sitten minulle semmoinen mies.
Ei ole kyllä ollut ongelmia osata käyttää oikeanlaisia alusvaatteita, ihme juttuja täällä! Siis jos olisi jotain vakavaa laskeumaa jne. sisäistä ongelmaa, niin voisin ehkä jotain kirurgiaa miettiä, mutta en mä nyt mun alapään ulkonäköä ikinä ole osannut edes ajatella.
Siis oletteko lapsia vai mitä täällä tapahtuu? Mitä te teette jos elämässä on jotain oikeita ongelmia, vakavia sairauksia tms.?!?! Jaksatte käyttää aikaanne häpyhuulten arviointiin?!? Anna mun kaikki kestää. 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän masturboi ja harrastaa seksiä-> alueelle verenkiertoa = häpyhuulet kasvaa entisestään
Ei ne mihinkään kasva, mutta kaikkihan tietää, että kämmeniin tulee paksuja, tummia karvoja. Usko pois.
Näin Nervanderinkadulla kerran oikein isot. Lähes liehuvat.
Viivapillu on turn off
Kunnon pilluhuulet on ihan parasta
Mun 35v. mies rakastaa mun sieviä pieniä huulia.
N 20