Lempparihajuvetenne?
Jos ette osaa sanoa yhtä, niin useampikin käy.
Tai voi olla vaikka marketin vartalovoidekin, jos käytätte sitä tuoksun takia.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen yrittänyt "oppia" pitämään La Vie est Bellestä, kun sillä on ihana nimi ja pullo... mutta se tuoksuu auttamatta ihollani liian terävältä ja metsäiseltä.
LVEB Florale -versio pääsee kyllä jo hyvin lähelle kylppärinhyllyäni.
Päivitys: Tämä La Vie Est Belle Floralehan tuoksuu itse asiassa todella hyvältä, kun olen nyt kotiutunut *tavaratalon* hajuvesihyllyltä ja tuoksu on ehtinyt kehittyä.
Monta: kesällä Ralph Laurenin Ralph, Nina Riccin Luna, Salvador Dalin Laguna, talvella Elisabeth Ardenin Untold absolu, Dieselin lila Loverdose sekä kesällä että talvella, Armanin Si (ehkä enemmän talvella), ostaisin, mutta ei vaan sovi mun budjetille. Sama juttu Versacen Crystal noirin kanssa, tykkään kovasti, mutten raaski ostaa .Onhan noita. Tykkään itämaisista, vaniljaisista, myskisistä, metsäisistä ja hedelmäisistä tuoksuista, joskus kukkaistuoksuista (orvokki, ruusu ja jasmiini on mun lemppareita).
Cuccin no 3 oli mutta se lopetettiin vuosikausia sitten.Sen jälkeen mitään yhtä hyvää vai edes hyvää en ole löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L'eau par Kenzo sekä Chanel Chance. Raikkaat, kesäiset ja mutkattomat tuoksut ovat meikäläisen mieleen.
Chanel Chance, raikas ja kesäinen tuoksu? Erittäin intensiivinen iltatuoksu minun mielestäni.
Eikö tuotaa Diorin sarjaa ole monenlaisia, pinkkiä, keltaista jne? Ja ainakin minun pitämäni pinkki pullo on enemmän eau de toilet-tyylinen kuin mikään vahva iltatuoksu. En ole tuo jolta kysyt, mutta mulla sama lemppari tällä hetkellä.
"Diorin sarjaa"? Mistähän sä nyt mahdat puhua, Chanelista vai Diorista?
''
Puhuin tuosta Chancesta, ja se on Chanelin, mietin samalla yhtä Diorin tuoksua, siitä lapsus. Saman nimisiä Chanceja on tosiaan erivärisinä, vähän eri tuoksut, ja nuo minulla olevat eivät ole vahvoja iltatuoksuja vaan hyvinkin keveitä.
Miksiköhän täällä alapeukutetaan näin paljon? Jos kysymys on kunkin omasta lempparihajuvedestä, miksi sitä pitää alapeukuttaa? Takuulla ei kaikki tuoksut ole kaikkien mieleen, mutta kullakin on lempparinsa, oli se sitten Chanelia, Tresoria tai eau de puhdasvesi.
Vierailija kirjoitti:
Dior Fahrenheit
Tämä on kypsän, aikuisen miehen tuoksu. Aah! Naisena havahdun aina kun sen haistan. Harvinaisuus kai nykyisin. 🙂
Just nyt lemppareita on joku Davidoff, DKNY ja Armanin Acqua di Gioia. Sit käyn välillä nyysimässä miehen Diorin unisex-tuoksua, se on ehkä paras tuoksu ever!
Michael Kors - Wonderlust
Michael Kors - Midnight shimmer
Hugo Boss - The Scent for her
Hugo Boss - Ma Vie
Escada - Joyful
Yves Rocher - Vanille Noire
The Body Shop - Vanilla
Näköjään Sokoksella nyt pakkaukset -40%.
(Mainosmainos!)
Mukaan tarttui Versacen Bright Crystal Absolu. Vartalovoide 50ml ja EDP 30ml yht 37e.
Mutta lemppari La Vie est Belle FLORALE ei tietenkään ole alessa. Tavallinen LVEB kyllä on.
"Diorin sarjaa"? Mistähän sä nyt mahdat puhua, Chanelista vai Diorista?