Lempparihajuvetenne?
Jos ette osaa sanoa yhtä, niin useampikin käy.
Tai voi olla vaikka marketin vartalovoidekin, jos käytätte sitä tuoksun takia.
Kommentit (91)
Zara Dark Emerald, ihana mutta voisi kestää kauemmin. Eipä tämä kyllä mitäön maksakaan. D&G Femme on iltalemppari tällä hetkellä.
Lady Gagan Fame on oikeasti imo paras, vaikka onkin melko markettikamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä, musta ne on muisto jostain kasarin lopusta tai ysärin alusta. Käytän vaan mietoja deodorantteja.
Mitä tuoksua muuten itse käytit ysärin alussa?
Oii...mulla oli kierrossa Chloen Narcisse ja Lancomen Tresor (uutuus) ja Poeme.
Sitten vaan musta vartalonmyötäinen plyysimekko päälle ja mustat pohkeenmyötäiset saappaat ja strobovaloihin tanssahtelemaan Haddawayn What Is Lovea....
Onkohan Chloen Narcisessea enää..ihana tuoksumuisto.
Anaïs Anaïs oli joskus mun suosikkeja, ja Dalin Laguna varmaan ihan vaan pullon takia. :D
Acorelle: Delicious (tämä on niiiin ihana tuoksu, suihkautuksen jälkeen voisin vain nuuhkia ihoani koko päivän)
Boss: Nuit pour femme
Diptyque: Duelle
Acorelle: Absolut tiare
Armanin Si.
Hyvänä kakkosena Marx Jacobsin Daisy Forever.
Suoranaisia inhokkeja ovat Chanel mademoiselle, Diorin Addict ja Versacen Bright crystal. Saanut nuo kaikki lahjaksi ja olivat niin kertakaikkisen kamalia, että piti hankkiutua eroon.
Scentistä pidin ensinuuhkaisulla, mutta toisella tuoksuttelulla se osoittautui liian persikkaiseksi. Ei ollutkaan hyvä.
Viimeisiä pulloja mitä löytyy (vaikka en siis juuri osaa enää käyttää mitään) on Kenzon L'amour, Kenzon Flower ja Diorin Addict. Oon kyllä tykännyt noista Kenzoista, ja Issey Miyaken L'Eau D'issey kanssa oli minullakin joskus, sekin oli tosi hyvä.
Chamade on mun äidin ikirakkaus. :D
Minulla myös yksi suosikeista, samoin Chamade :)