Lempparihajuvetenne?
Jos ette osaa sanoa yhtä, niin useampikin käy.
Tai voi olla vaikka marketin vartalovoidekin, jos käytätte sitä tuoksun takia.
Kommentit (91)
My Burberrylle ääni täältäkin. Ihana, lämmin tuoksu ja juuri oikea määrä ruusua.
Kenzon lakkautettu tuoksu Summer, ikävöin sitä kovasti. Vastaavaa ei ole löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Päivätuoksuna Calvin Kleinin Eternity NOW tai Escadan Especially Delicate Notes.
Iltatuoksuna Miss Dior Absolutely Blooming tai Versacen Bright Crystal Absolu.
Mulla on juuri nuo kaikki mainitsemasi tuoksut😊
Vierailija kirjoitti:
YSL Black Opium
Mitä ikäluokkaa olet? Itse testasin ja tuoksuin loppupäivän höyryävältä Irish Coffeelta. Ihoni ei ilmeisesti antanut tuoksulle syvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Bossin the scent
Ensin en tykästynyt tähän, mutta kotona huomasinkin sopivan tämän minulle loistavasti. Onneksi myyjä suositteli tätä minulle. 👍
Thierry Mugler Cologne
Lolita Lempicka Au Masculin
Chanel Platinum Ecoiste
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bossin the scent
Ensin en tykästynyt tähän, mutta kotona huomasinkin sopivan tämän minulle loistavasti. Onneksi myyjä suositteli tätä minulle. 👍
Sain taannoin tuollaisen pullon lahjaksi. Kokeilin kerran, enkä tosiaankaan innostunut. Pitäisiköhän antaa uusi mahdollisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bossin the scent
Sain taannoin tuollaisen pullon lahjaksi. Kokeilin kerran, enkä tosiaankaan innostunut. Pitäisiköhän antaa uusi mahdollisuus?
Ilman muuta.
Mä en osaa näistä päättää... Guccin Bamboo, Versacen Bright Crystal, YSL Black Opium ja Armanin Aqua de Gioa, kaikki ihania
- Cleanin Cool cotton (ja monet muutkin Cleanin tuoksut ovat ihania)
- Calvin Kleinin One
- Chanelin Chance (vaaleanpunainen ja vihreä)
- Issey Miyaken joku tuoksu, nimeä en muista/tiedä mutta tuoksuu kielolta
- Escadan Cherry in the air
Ja ehdoton lemppari lapsuudesta: Yves Rocherin "ompputuoksu" eli Pomme d'api.
Kaikki Narsico Rodriguezit,
nyt tuli lahjaksi La Vie Est Belle, mut en oo vielä kokeillut.
Guess Seductive, Shisheido Ever bloom, Versace Bright Christal