Lempparihajuvetenne?
Jos ette osaa sanoa yhtä, niin useampikin käy.
Tai voi olla vaikka marketin vartalovoidekin, jos käytätte sitä tuoksun takia.
Kommentit (91)
L'eau par Kenzo sekä Chanel Chance. Raikkaat, kesäiset ja mutkattomat tuoksut ovat meikäläisen mieleen.
Vierailija kirjoitti:
En käytä, musta ne on muisto jostain kasarin lopusta tai ysärin alusta. Käytän vaan mietoja deodorantteja.
Mitä tuoksua muuten itse käytit ysärin alussa?
Oii...mulla oli kierrossa Chloen Narcisse ja Lancomen Tresor (uutuus) ja Poeme.
Sitten vaan musta vartalonmyötäinen plyysimekko päälle ja mustat pohkeenmyötäiset saappaat ja strobovaloihin tanssahtelemaan Haddawayn What Is Lovea....
Onkohan Chloen Narcisessea enää..ihana tuoksumuisto.
Vierailija kirjoitti:
L'eau par Kenzo sekä Chanel Chance. Raikkaat, kesäiset ja mutkattomat tuoksut ovat meikäläisen mieleen.
Chanel Chance, raikas ja kesäinen tuoksu? Erittäin intensiivinen iltatuoksu minun mielestäni.
Päivätuoksuna Calvin Kleinin Eternity NOW tai Escadan Especially Delicate Notes.
Iltatuoksuna Miss Dior Absolutely Blooming tai Versacen Bright Crystal Absolu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chanel Chance, raikas ja kesäinen tuoksu? Erittäin intensiivinen iltatuoksu minun mielestäni.
Eikö tuotaa Diorin sarjaa ole monenlaisia, pinkkiä, keltaista jne? Ja ainakin minun pitämäni pinkki pullo on enemmän eau de toilet-tyylinen kuin mikään vahva iltatuoksu. En ole tuo jolta kysyt, mutta mulla sama lemppari tällä hetkellä.
Diorin Addict sekä Nina Riccin Nina. Myös Chloé on kiva (se ihan perustuoksu).
Hermès - Un Jardin sur le Toit
Ajattelin jo, etten enää koskaan tule löytämään hajuvettä, josta hullaantuisin (viimeisin Calvin Kleinin kausituoksu yli 10 vuoden takaa), mutta tämän kun kohtasin – se oli menoa.
Päivåtuoksuna Byredon tai Jo Malonen tuoksut( Blanche ja Gypsy water), iltatuoksuna Tom Ford.
Versace bright crystal absolu ja dolce&gabbana light blue.