Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet jos näet jollain turkiksen? Oletko saanut negatiivista huutelua kaupungilla kun olet pukeutunut turkikseen?

Vierailija
27.12.2016 |

Itseä on pidemmän aikaa kiehtonut turkistakin ostaminen ja satuin eräästä blogista lukemaan kommentteja että Suomessa olisi todella hankala liikkua turkiksen kanssa saamatta negatiivista huomiota.
Mietin siis mitä te ajattelette jos näette jollain turkiksen päällä? Jos ette tiedä edes onko kyseessä aito vai kopio tai esim second hand joka tuntuu siedettävämpi olevan?
Ja koska tuskin kukaan myöntää että suoraan sanoo/tekee jotain niin millaisia kokemuksia turkiksia pitävillä on? Onko joku huudellut jne tehnyt jotain?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkishan on selkeä kannanotto nykypäivänä. Sitä käyttävä henkilö haluaa viestittää muille olevansa turhamainen, itsekäs ja mieleltään yksinkertainen. 

Tämä.

Vierailija
62/63 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perinyt tädiltäni kaksi pitkää minkki - ja yhden nutriaturkin sekä yhden minkkiliivin. Turkit ovat -70 -luvulta. Olen pitänyt yhtä niistä kerran, oli pikkujoulut ja -20 astetta pakkasta, oli ainoa lämmin pitkä takki, joka oli käytettävissä.

Ongelmahan niiden pitäminen on. Olen ajatellut niiden muodistamista, jos lyhennyttäisi ja kavennuttaisi, mutta kehtaisiko silti pitää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että on kotimainen turkis.  Parempi sellainen vuosikymmenet kuin tekokuituinen teollisuusihme vuoden kahden välein. Luonnonturkishuppu on kasvojen suojaajana ylivertainen verrattuna tekokarvaan ja villaan. 

Kettutytöt ovat terroristejä, jotka vahingoittavat sekä tarhaeläimiä että luontoa.

Sano yksikin ihminen joka jättää turkin takia sen tekokuituisen teollisuusihmeen ostamatta kahden vuoden välein. Sellaisia ei ole. Ei edes ne satunnaiset mummotantat jotka kaivaa rotarien illallisille kaapin perältä sen koimyrkyltä haisevan kakanruskean "perintökalu"-investoinnin jonka tyyli on suoraan kasarilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi