Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverin outo tyttis

Vierailija
27.12.2016 |

Mun kaveri alko seurusteleen tässä pari kuukautta sitte yhen tytön kaa, joka on aik outo. Se puhuu kirjakieltä ja sit se on sellanen hirveen "sivistyny" ja "fiksu" ja se esim sanoo aina että lukioon valikoituu fiksumpaa porukkaa ja sit se on vähän sellanen ym. Mut se on outoo et se puhuu kirjakielellä ku en koskaan oo kuullu et kukaan oikeesti tekis niin :"D se muija on ähän pimee muutenki xD tää mun kaveri on siis jätkä ja ite oon muijja

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittuuko mä tunteilleni voin? :'( Mä oon aina rakastanu sitä jätkää, tyyliin eskarista asti

Vierailija
22/38 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol se poika ei varmasti tykkää susta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsirannikolla kaikki sanoo hän, vaikka olis kyse eläimestä. Että jos se on muuttanu muualta.

Vierailija
24/38 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut se tyttö on varmaan joku autisti oikeesti ja se on sairaan ruma, se on hirveen näkönen

Vierailija
25/38 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/38 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä tytölä on silmälasitki, se ei oo ollenkaan sexy :DD en tajuu vaan mitä se jätkä näkee siin

Vierailija
27/38 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näkee siinä jotain, mitä sinä et kykene näkemään. Ehkä pojan mielestä tyttö on kauniimpi ja älykkäämpi kuin sinä.

Vierailija
28/38 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilk se puhuu silleen "hän on erittäin viehättävä" tms. Ja se on sellanen harmaavarpunen ettei salee oo munaa saanu XD kyllä mä oon aika älykäs, mulla oli monista aineista 9

Tekisit vähän taustatyötä ennen provoilua. Jo vuosikaudet on amiksen arvosana-asteikko on 1-3.

Vierailija
29/38 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Attention! Do not feed the trolls!

Vierailija
30/38 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuntuu joululoma pitkältä jo tässä vaiheessa :D Koska ne koulut alkaa että nämä tyypit kirjottelee ees vaan lähinnä öisin. 

Vierailija
31/38 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puhuin siis peruskoulusta, siel oli ysejä. Oikeesti olisin valmis vaikka laihduttaan itteni kuoliaaks sen jätkän takia ::) <3 oon aina haaveillu sen kaa naimisesta

Vierailija
32/38 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä puhuin siis peruskoulusta, siel oli ysejä. Oikeesti olisin valmis vaikka laihduttaan itteni kuoliaaks sen jätkän takia ::) <3 oon aina haaveillu sen kaa naimisesta

:'D sinä et oo kyllä 12v vanhempi

Vierailija
33/38 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun hullu anna mun seurustella kenen kans haluan! Sanoin sulle jo, mua ei vittu kiinnosta! Ja jätä mun frendit rauhaa äläkä spämmää niil

le sun vainoharhaa wa! Sekopää!

Vierailija
34/38 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti ne eros äsken... kaveri laitto viestii. Must tunuu et se muija luki tän ja suuttu... Se oli sanonu sille mun kaverijätkälle et "Minähän en sinun kanssasi jatka tätä jos joku kateellinen lehmä kirjoittelee suhteestamme jollekkin turhanpäiväiselle keskustelupalstalle" Siis vittu oikeesti :DDD noh ainaki se on taas vapaata riistaa

Vierailija
35/38 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti ne eros äsken... kaveri laitto viestii. Must tunuu et se muija luki tän ja suuttu... Se oli sanonu sille mun kaverijätkälle et "Minähän en sinun kanssasi jatka tätä jos joku kateellinen lehmä kirjoittelee suhteestamme jollekkin turhanpäiväiselle keskustelupalstalle" Siis vittu oikeesti :DDD noh ainaki se on taas vapaata riistaa

Mitä paskaa sä nyt lehmä suollat!??! Usko unelmiis et erottas! Ja luuletko et sul ois vähääkää mahiksia vaikka oisin sinkku! Oot paljastanu oksettavan luontees, en panis sua vaik ihmiskunnan tulevaisuus riippus siitä!

Vierailija
36/38 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne lääk-keet.

Vierailija
37/38 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kula tilo pilaa mun ketjin?

Vierailija
38/38 |