Kaverin outo tyttis
Mun kaveri alko seurusteleen tässä pari kuukautta sitte yhen tytön kaa, joka on aik outo. Se puhuu kirjakieltä ja sit se on sellanen hirveen "sivistyny" ja "fiksu" ja se esim sanoo aina että lukioon valikoituu fiksumpaa porukkaa ja sit se on vähän sellanen ym. Mut se on outoo et se puhuu kirjakielellä ku en koskaan oo kuullu et kukaan oikeesti tekis niin :"D se muija on ähän pimee muutenki xD tää mun kaveri on siis jätkä ja ite oon muijja
Kommentit (38)
Lol se poika ei varmasti tykkää susta
Länsirannikolla kaikki sanoo hän, vaikka olis kyse eläimestä. Että jos se on muuttanu muualta.
Mut se tyttö on varmaan joku autisti oikeesti ja se on sairaan ruma, se on hirveen näkönen
Sillä tytölä on silmälasitki, se ei oo ollenkaan sexy :DD en tajuu vaan mitä se jätkä näkee siin
Se näkee siinä jotain, mitä sinä et kykene näkemään. Ehkä pojan mielestä tyttö on kauniimpi ja älykkäämpi kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Eilk se puhuu silleen "hän on erittäin viehättävä" tms. Ja se on sellanen harmaavarpunen ettei salee oo munaa saanu XD kyllä mä oon aika älykäs, mulla oli monista aineista 9
Tekisit vähän taustatyötä ennen provoilua. Jo vuosikaudet on amiksen arvosana-asteikko on 1-3.
Attention! Do not feed the trolls!
Kyllä tuntuu joululoma pitkältä jo tässä vaiheessa :D Koska ne koulut alkaa että nämä tyypit kirjottelee ees vaan lähinnä öisin.
Mä puhuin siis peruskoulusta, siel oli ysejä. Oikeesti olisin valmis vaikka laihduttaan itteni kuoliaaks sen jätkän takia ::) <3 oon aina haaveillu sen kaa naimisesta
Vierailija kirjoitti:
Mä puhuin siis peruskoulusta, siel oli ysejä. Oikeesti olisin valmis vaikka laihduttaan itteni kuoliaaks sen jätkän takia ::) <3 oon aina haaveillu sen kaa naimisesta
:'D sinä et oo kyllä 12v vanhempi
Vitun hullu anna mun seurustella kenen kans haluan! Sanoin sulle jo, mua ei vittu kiinnosta! Ja jätä mun frendit rauhaa äläkä spämmää niil
le sun vainoharhaa wa! Sekopää!
Oikeesti ne eros äsken... kaveri laitto viestii. Must tunuu et se muija luki tän ja suuttu... Se oli sanonu sille mun kaverijätkälle et "Minähän en sinun kanssasi jatka tätä jos joku kateellinen lehmä kirjoittelee suhteestamme jollekkin turhanpäiväiselle keskustelupalstalle" Siis vittu oikeesti :DDD noh ainaki se on taas vapaata riistaa
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti ne eros äsken... kaveri laitto viestii. Must tunuu et se muija luki tän ja suuttu... Se oli sanonu sille mun kaverijätkälle et "Minähän en sinun kanssasi jatka tätä jos joku kateellinen lehmä kirjoittelee suhteestamme jollekkin turhanpäiväiselle keskustelupalstalle" Siis vittu oikeesti :DDD noh ainaki se on taas vapaata riistaa
Mitä paskaa sä nyt lehmä suollat!??! Usko unelmiis et erottas! Ja luuletko et sul ois vähääkää mahiksia vaikka oisin sinkku! Oot paljastanu oksettavan luontees, en panis sua vaik ihmiskunnan tulevaisuus riippus siitä!
No vittuuko mä tunteilleni voin? :'( Mä oon aina rakastanu sitä jätkää, tyyliin eskarista asti