Kaverin outo tyttis
Mun kaveri alko seurusteleen tässä pari kuukautta sitte yhen tytön kaa, joka on aik outo. Se puhuu kirjakieltä ja sit se on sellanen hirveen "sivistyny" ja "fiksu" ja se esim sanoo aina että lukioon valikoituu fiksumpaa porukkaa ja sit se on vähän sellanen ym. Mut se on outoo et se puhuu kirjakielellä ku en koskaan oo kuullu et kukaan oikeesti tekis niin :"D se muija on ähän pimee muutenki xD tää mun kaveri on siis jätkä ja ite oon muijja
Kommentit (38)
Mietin vaan et mikä saa sen mun kaverin ihastuun tohon muiduun ku se on tollanen hienostelia :D ja se ei oo ees kovin kummosen näkönen ku sellanen outo harmaavarpunen
Oletko kateellinen? Jos ystäväsi pitää älykkäistä tytöistä, anna hänen vain olla tuon tytön kanssa rauhassa. Minkä ikäisiä olette?
Oon amiksessa ja jätkä on kans, toi muija on sit lukiossa :D
Apua? Oon ihastunu tohon jätkään ja haluun sen itelleni
Onko teill mitään vinkkejä kuinka ton jätkän sais hurmattua ja se tajuais että oon se oikee sille? Oon paljo kauniimpi ku se toinen muija ja mulla on enemmän kokemusta miehistä, osaan käsitellä niit paremmin c;
Tuskimpa se sulle kuuluu et kuka seurustelee ja kenen kans. Huolehdi vaa omista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Onko teill mitään vinkkejä kuinka ton jätkän sais hurmattua ja se tajuais että oon se oikee sille? Oon paljo kauniimpi ku se toinen muija ja mulla on enemmän kokemusta miehistä, osaan käsitellä niit paremmin c;
Jos ootte kavereita, niin kyseinen poika olisi tehnyt jo aloitteen jos olisi susta kiinnostunut. Siihen on syynsä miksi ootte vain kavereita. Poika selvästikin pitää tytöistä, jotka ovat fiksuja. Sillä ei nyt tuskin oo mitään merkitystä, että sulla on enemmän "kokemusta". Mistä tiedät miten hyvin juuri kyseinen tyttö osaa kohdella kyseistä poikaa?
No sä et ainakaan oo mikään järjen jättiläinen. Tuntuu muutenkin, että tää toinen tyttö puhuu tavallisesti ja sä oot se joka puhuu oudosti. Ihme siansaksaa kirjoitit.
Kirjakieli on eri asia kuin huoliteltu puhekieli. Hän puhuu siis huoliteltua puhekieltä. Se on aivan normaalia. Ei kaikilla alueilla ole omaa murretta.,
Eilk se puhuu silleen "hän on erittäin viehättävä" tms. Ja se on sellanen harmaavarpunen ettei salee oo munaa saanu XD kyllä mä oon aika älykäs, mulla oli monista aineista 9
Vierailija kirjoitti:
Eilk se puhuu silleen "hän on erittäin viehättävä" tms. Ja se on sellanen harmaavarpunen ettei salee oo munaa saanu XD kyllä mä oon aika älykäs, mulla oli monista aineista 9
"Hän on erittäin viehättävä." Niin? Mitä erikoista tuossa mielestäsi on? Muutaman vuoden kuluttua huomaat, että ei mitään.
No siis toi et puhutaan tollai "hän" ko ite sanosin et "se on tosi ihana" tms :DD
Se haluaa oikean naisrn, eikä yhtä jätkistä. Kärsi keskenäs.
Ihana ja viehättävä eivät ole sama asia.
Vierailija kirjoitti:
No siis toi et puhutaan tollai "hän" ko ite sanosin et "se on tosi ihana" tms :DD
Suomen kieleen mahtuu monenlaista ilmaisutapaa. "Hän" on joillekin luonteva, toisille "se", joillekin "hää".
Tuo tyttö kuulostaa mukavalta. Sinä taas vaikutat katkeralta, ap. Mikset etsi omaa poikaystävää? Jos he ovat onnellisia yhdessä, et saa mennä väliin.
Ap, haista paska. Et mee toisten väliin.
15 vuotiaat tappelee mammapalstalla.
Upp 8)