Siihen on hyvä syy miksi deittipalstan miehet on sinkkuja. Hohhoi mitä kokemuksia.
Olen tavannut ja viestitellyt vajaan 10 miehen kanssa syksyn mittaan. Ei voi muuta kuin todeta että kerrassaan mielenkiintoista sakkia. Erään kanssa käveltiin tapaamisen aluksi kaupungin halki kohti rantakahvilaa, ja tämä vain osoittelee eri ravintoloita ja kahviloita että "tuollakin mä oon ollut treffeillä, ja tuolla ja tuolla ja tuolla..." Kaiken kaikkiaan hän paasasi aiemmista treffeistään muissakin yhteyksissä, samoin kuin täpötäyden kahvilan jonossa kiusaannuttavan kovaan ääneen henkilökohtaisista asioistaan kuten masennuslääkityksestään.
Toista en ehtinyt (onneksi) tavata koska oli välimatkaa. Profiilin perusteella söpö ja vastuullinen yh-iskä. Siirryimme nopeasti whatsappiin jolloin jutut menivät saman tien navan alle. Kuvittelin että tutustumme ja kyselemme ja juttelemme, mutta yrityksistäni huolimatta hän palasi aina "hitto kun näytät upealta", "nukun muuten aina alasti" ja "uuh oisitpa lähelläni nyt". Ei kysynyt minusta edes ammattia tai mitään. Pusuja ja haleja tulvi viesteissä mikä tuntui ahdistavalta kun ei tosiaan oltu nähtykään. No paras tulee tässä: sanoin sitten suoraan että en oikein pidä moisesta tyylistä kun ei edes vielä tunnetakaan. Siihen hän ei vastannut enää mitään. Parin viikon päästä sain häneltä selfien. Viikon päästä toisen. --->estin hänet.
Kolmas oli ihan järkevänoloinen tyyppi, paitsi että profiilissa mainostetun bisnesmies sporttivartalon sijaan hän tuli lerpattavissa farkuissa ja linttaan astutuissa tennareissa ja vatsaakin oli. Sain illan mittaan kuulla kaiken hänen veneestään, omakotitalostaan ja KAHDEN auton autotallistaan. Siis ymmärsinkö että kahden auton talli? Seuraavana päivänä kerroin että en tuntenut mitään sellaista että olisi syytä tavata uudestaan. Tyyppi vastasi että hän on kyllä eri mieltä. Jankkasimme sitä hetken aikaa kunnes viesti meni perille.
En varmaan itsekään ole mikään unelmadeitti mutta kamoon.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat deittipalstoilla saadakseen seksiä. Joko yhden kerran tai koko loppuelämän. Jotkut menevät asiaan suoremmin ja nopeammin kuin toiset. Jos mies kaipaa seuraa leffaan, ulkomaanmatkalle tai syvälliseen keskusteluun, hän pyytää seurakseen sukulaisiaan tai kavereitaan. Kun muistaa tämän, osaa suhtautua paremmin deittipalstoilla tapaamiinsa miehiin.
Mua ei kiinnosta tutustua miehiin deittipalstoilla, koska nämä palstat ovat niin tarkoitushakuisia. Tapaan mieluummin uusia ihmisiä ihan muualla. Silloin ei ole automaattisena oletuksena, että tutustumisen pitäisi johtaa sänkyyn vaan tutustuminen on luontevampaa.
Itse etsinyt ihmisiä deittipalstoilta. Ja ihan vaan tuttavuuksiakin, erilaiset ihmiset kiinnostavat. Valitettavan totta on naiset, jotka vastaavat ovat kauheita, jo luonteeltaan. Ja se negatiivisuus, joka pursuaa yli äyräidensä on pelottavaa...Muutaman kanssa kirjoitellut jonkin verran, mutta huumorintajuttomuuteen sekin jäänyt, pitäähän sen olla edes hauskaa., vaikka oliskin vakavva keskustelu. Mutta sänkyyn en ole yrittänyt, eikä ole ollut aikomustakaan. Ja kyllä seksistä voi puhua ilman taka-ajatuksiakin ja huumorinakin kaksimielisesti Monet naiset jopa flirttaavat ilman aikomusta sänkyyn. Ja minä pelaan mukana. Huumori sekin on vaikka voikin olla seksikästäkin. Silti taka-ajatusta ei ole. Mies minäkin olen ja avoin asioille, mutta silti se ei ole ajatuksena, sillä se on korkeintaan vasta muiden asioiden summa.
Jos ei kykene puhumaan kaikesta on liian sulkeutunut keskustelmaan ollenkaan. Sillä muuten joutuu olemaan varpaillaan puheenaiheiden kanssa ja se ei ole luontevaa. Uskon syvään ystävyyteen ja avoimuuteen, josta seuraa rehellisyys ja pyytettömyys, miksi se on niin vaikeaa kaikille? Pelko? Uhrata salaisuutensa kerrankin avoimmuudenalttarille ja olla oma itsensä? Harvapa nainen sinne kuvansa laittaa ilman meikkiä...
Joko sinulla on väärä käsitys ihmisistä tai sitten olen ainoa friikki. Kumpi on todennäköisempää?
ManInGrave kirjoitti:
Jos ei kykene puhumaan kaikesta on liian sulkeutunut keskustelmaan ollenkaan. Sillä muuten joutuu olemaan varpaillaan puheenaiheiden kanssa ja se ei ole luontevaa. Uskon syvään ystävyyteen ja avoimuuteen, josta seuraa rehellisyys ja pyytettömyys, miksi se on niin vaikeaa kaikille? Pelko? Uhrata salaisuutensa kerrankin avoimmuudenalttarille ja olla oma itsensä? Harvapa nainen sinne kuvansa laittaa ilman meikkiä...
Joko sinulla on väärä käsitys ihmisistä tai sitten olen ainoa friikki. Kumpi on todennäköisempää?
Olen aina kuullut kumppaneiltani, että olen poikkeuksellisen avoin. En vain netissä ja vieraan kanssa, etenkään seksin suhteen, vaikka olen hyvin kokeilunhaluinen ja kaikkea muuta kuin pidättyväinen. Itselleni tulee mielikuva epätasapainoisesta ihmisestä, jos toinen ei yhtään mieti, kannattaako kaikkea kertoa jollekin täysin tuntemattomalle ja vielä netissä, missä kuka tahansa voi olla mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun aviomies 20 vuoden ajalta on rekisteröitynyt treffipalstalle. Löysin miehen profiilin, kun tsekkasin hänen puhelimen. Oli sen verran outoa touhua, kun vessaankaan ei enää voinut mennä ilman kännykkää, että hälärit alkoi soimaan ja oikeassa olin. Nyt valmistelen rauhassa ja mieheltä salaa avioeroa, asunto täytyy vuokrata ja lastenvalvojalle varata aika, lisäksi täytyy täydentää lasten ja omat vaatekaapit, astiakaapit jne.
Mun miehen (39 v) treffiprofiilissa lukee omakuvauksena "sporttinen, nuorekas, pukeutuu muodikkaasti". Mies on puoliksi kalju (hang around- hiustyyli eli päälaelta jo täysin kalju ja sivuilta kasvaa hiukset), erittäin vahvat silmälasit, ei harrasta mitään urheilua ja hänellä on todella selkeä "kaljamaha", vaatteet on kaikki vähintään 10 vuotta vanhoja ja iso osa niistäkin jotain mainoslogoilla varustettuja sponsorituotteita. Parran ajaa max kerran viikossaja parturissa käy kolmen kuukauden välein eli parta rehottaa ja hiukset rehottaa sieltä missä sitä kasvaa. Mahtaa siinä olla yllätystä treffikumppanille :) Seksimieltymyksikseen mieheni kuvaa profiilissaan " lelut, 3 kimppa (2 naista + mies), sekstailu luonnossa, naisen itsetyydytyksen katsominen". Sinällään aika jännä juttu, että minulle ei ole koskaan moisesta kertonut ja olishan noita voitu itsekin kokeilla.
Kuinka moni teistä naisista tarttuisi mieheni yllä kuvattuun treffi-ilmoitukseen?
Emme usko sanaakaan. Vitun tyhmä tarina.
Öö, tämä on kyllä täysin totta. Ja minä joudun elämään oikeasti tämän kanssa. Voi sama osua kohdallesi joku päivä.
Kuulostaako tuo mieheni treffiprofiili erilaiselta tai oudolta? En ole itse koskaan käyttänyt treffisivustoja, joten en tiedä millaisia ilmoituksia siellä on. Eikä edes kiinnosta alkaa käyttämään treffisivustoja. Itseäni oksetti tuo ilmoitus.
Sen vuoksi kysyinkin, että lähtisittekö treffeille mieheni kanssa hänen trefi-ilmoiuksensa perusteella? Tuollaisiako ne ilmoitukset yleensä ovat? Ja tuollaiset ilmoituksetko ovat nykynaisten mieleen?
Tuollaiset ilmoittelijat huomaavat hyvin pian, että seuraa ei löydy. Ja jos löytyy, se on todella epätoivoista. Naiset eivät lämpene seksiehdotuksille noin keskimäärin yhtään, ainakaan täysipäiset.
T. pitkään deittaillut nainen
Naimaikäisissä on vaan niin paljon enemmän miehiä, että niiden reppanoiden toilailut korostuvat tällaisissa ympäristöissä. Naisilla on taas ylitarjontaa, mikä johtaa siihen, että miesten virheet korostuvat ja niihin kiinnitetään enemmän huomiota.
Sanotaan että miesten pitäisi muuttaa kaupinkeihin opiskelemaan. Ei niitä aloituspaikkoja tule yhtään sen enempää vaikka koko suomi hakisi yliopistoihin. Naisia voi tietenkin syrjäyttää jos hakee jonnekkin naisharhojen tutkintolinjalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joillekin naisille sitä oikeaa ei tunnu löytyvän mistään eikä millään?
Naisia lähestytään ihan luonnossakin jatkuvalla syötöllä. Vai onko nekin miehet vonkaajia ja pervojaMinulle "ihan luonnossa" lähestyneet miehet ovat juuri olleet niitä pahimpia ahdistelijoita ja pervoja, joista jotkut oikeasti seuranneet kirjaimellisesti perässä.
Oman miehen tapasin Tinderissä; Jep, sieltä löytyy pelkkää panoa hakevia miehiä, mutta myös oikeasti vakavaa suhdetta hakevia. Toisekseen en ymmärrä miksi vielä vuonna 2016 on joillekin kummallista etsiä kumppania netistä: Miksi ei? Itse käyn vuorotyössä ja teen 12h vuoroja ja ei oikeasti jäänyt aikaa lähteä minnekkään sinkkuiltoihin ja paritansseihin, enkä viihdy baareissa, enkä halua miestä joka viihtyy baareissa. Mitä jää jäljelle..?
Netti. Ja onneksi liityin Tinderiin: Löysin itselleni täydellisen kumppanin. En oikeasti osaisi kuvitellakaan parempaa miestä itselleni.
Häh? Miten voit leimata kaikki miehet, jotka seuraavat naista perässä, pervoiksi? Tiedän yhden miehen, joka on loistava aviomies, hyvässä työssä ja viisas kuin mikä, aina ystävällinen, ym. Hän tutustui tulevaan vaimoonsa seuraamalla häntä baarista toiseen ja lähestymällä.
Millainen ihminen oikein ajattelee näin yksinkertaisesti toisista ihmisistä? Ja mitä kertoo Vauva.fi-kävijöistä, että näkemys on kerännyt kosolti yläpeukkuja? Täällä taitaa päivystää aika paljon normaalista elämästä vieraantuneita ihmisiä.
Öö, tämä on kyllä täysin totta. Ja minä joudun elämään oikeasti tämän kanssa. Voi sama osua kohdallesi joku päivä.
Kuulostaako tuo mieheni treffiprofiili erilaiselta tai oudolta? En ole itse koskaan käyttänyt treffisivustoja, joten en tiedä millaisia ilmoituksia siellä on. Eikä edes kiinnosta alkaa käyttämään treffisivustoja. Itseäni oksetti tuo ilmoitus.
Sen vuoksi kysyinkin, että lähtisittekö treffeille mieheni kanssa hänen trefi-ilmoiuksensa perusteella? Tuollaisiako ne ilmoitukset yleensä ovat? Ja tuollaiset ilmoituksetko ovat nykynaisten mieleen?