Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneton mulla ei seiso lääkkeet ehkä

surullinen
27.12.2016 |

Oha täällä ennenkin olut keskusteltu asiasta, mieleen tuli nuo lääkkeet ettehän naura. Eli siis tässä lista.

-Pancod
-Sirdalud
-asperiini
-kolmea eri astmalääkettä ( kivikeuhko )
-triptyl
-lamictal
-kortisoni
-diapam
-tenoxsi
-propral
-sidenafil
-ei seiso, näitä mä epäilen 44v . puolisoni tyydytän orgasmiin, vibralla,kielellä,kädellä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi ensin mieleeni. Tenox ja pamit.

Vierailija
2/4 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuksen ja masennuslääkkeiden yleinen sivuvaikutus. Luulisi myös, että lihasrelaksanttikin vaikuttaa pikemminkin päin vastoin. Tuo viimeinen taitaa olla erektiolääke. Aika hevi setti sulla. Saako noita kaikkia edes otta samnaikaisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennuksen ja masennuslääkkeiden yleinen sivuvaikutus. Luulisi myös, että lihasrelaksanttikin vaikuttaa pikemminkin päin vastoin. Tuo viimeinen taitaa olla erektiolääke. Aika hevi setti sulla. Saako noita kaikkia edes otta samnaikaisesti?

Saa lääkärin mukaan. Laitoin tuon eerektiolääkkeen siksi kun ne on satasia eikä auta. Olen ottanut erektiolääkkeen ja antanut vaikuttaa kaksi tuntia, kun alan itsetyydyttämisen niin vähänaikaa seisoo kovana sitten lerpahtaa. Itsetyydytyksessä saan itseni laukeamaan, mutta minun ei ole helppo-olla vaikka puolisoni sanookin ei se mitään. Siksi olen tyytynyt tyydyttämään vaimoni.

Vierailija
4/4 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menehän lääkärille keskustelemaan lääkelistasi kanssa.

Ehkä voisi kokeilla pistettäviä erektiohäiriölääkkeitä tai jotain muuta tablettimuotoista tai vahvempaa annosta tuosta nykyisestä erektiotabletista. Älä heitä toivoasi vaan hae apua. Mene vaikka urologille ja lista kaikista käyttämistäsi lääkkeistä (nimi, vahvuus, annostus) mukaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi