Näkeekö syyhypunkeron ihan silmillä
Kommentit (12)
Kissa ainakin näkee ne, yritti syödä ilmeisesti kun oli niin himoissaan käsiäni kohtaan
Periaatteessa näkee, mutta suurennuslasilla erottaa murusista ja muista roskista.
Jos iho on sileä ja siisti, ja punkin köytävä näkyy, tarkkasilmäinen voi nähdä ihon alla mustan pisteen.
Lääkäri kaivaa punkin neulalla, ja katsoo mikroskoopilla. Olettaisin, että tuon voi tehdä itse neulalla ja suurennuslasilla. Kännykän kamera suurentaa hyvin, ja jos saa tarkennettua kuvan suurennuslasin läpi, uskon että punkin näkee siten. Oon itse kuvannut hyönteisiä tuolla tavalla, kun olen halunnut nähdä yksityiskohdat.
Muistakaa desinfioida iho ja neula hyvin, jos kokeilette itse kaivaa sitä punkkia.
Pysyy vaan kaukana Helsingistä nii neekerisyyhy jää tarttumatta.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule tarttuu junan kautta kaikkialle vaikka Rovaniemelle asti
Vierailija kirjoitti:
Jos iho on sileä ja siisti, ja punkin köytävä näkyy, tarkkasilmäinen voi nähdä ihon alla mustan pisteen.
Lääkäri kaivaa punkin neulalla, ja katsoo mikroskoopilla. Olettaisin, että tuon voi tehdä itse neulalla ja suurennuslasilla. Kännykän kamera suurentaa hyvin, ja jos saa tarkennettua kuvan suurennuslasin läpi, uskon että punkin näkee siten. Oon itse kuvannut hyönteisiä tuolla tavalla, kun olen halunnut nähdä yksityiskohdat.
Muistakaa desinfioida iho ja neula hyvin, jos kokeilette itse kaivaa sitä punkkia.
Hyi! Eikö toi satu ku neulalla kaivelee ihon sisältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Toiveajattelua, junako kulkisi niin pitkälle. Ei vielä ole kesä.
Ne on ihan selkeästi näkösällä. Kannattaa hankkia vasara. Useimmiten vipeltävät iltaisin ja öisin lattioilla, siitä sitten vaan paukomaan ötökät littanaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ne on ihan selkeästi näkösällä. Kannattaa hankkia vasara. Useimmiten vipeltävät iltaisin ja öisin lattioilla, siitä sitten vaan paukomaan ötökät littanaksi.
Raidoilla hoituu, myös ihon käytävät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Toiveajattelua, junako kulkisi niin pitkälle. Ei vielä ole kesä.
Jaa, kyllä itse olen käynyt vähän väliä Helsingistä Rovaniemellä junalla kun sukulaiset asuu siellä. Oli kesä tai talvi
Ei tarvitse nähdä. Riittää kun tietää että henkilö on Helsingistä, lähes kaikilla alkaa siellä olla.. punkkeja, kirppuja, luteita, täitä.