Vihaan isoja rintojani
Tuntuu että olen vain tissiä. Käytän mahd tiukkoja sporttiliivejä koko ajan jotta saan sidottua ne edes vähän pienemmiksi ja yleisilme heti kevyempi ja parempi. Muutoin kyllä pidän naisellisesta lookista mutta nää on vaan liian isot :(
en ymmärrä naisia jotka tahtovat silikonit tai yleensä isot rinnat. Puhumattakaan urheilun ja nukkumisen js sopivien vaatteiden löytymisestä ne saavat kenet vain näyttämään isommalta, raskaammalta ja painavammalta kuin ihanat sirot rinnat.
Jos kunnallinen ei suostu pienentämään niin säästän rahat itse :( tuottavat vain kipua ja ongelmia.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä epäilen vahvasti että tämä on enemmänkin tekninen ongelma liivien suhteen kuin että pitäisi alkaa leikellä rintoja. Nykyiset liivit ei ole kehitetty tarpeeksi pitkälle että ne olisivat mukavat, pitäisivät rinnat kontrollista kovassakin liikkeessä ja jakaisivat niiden kuorman niin ettei mitään selkäkipuja synny.
Täytyisi olla liivit jotka ottaa rintojan painoa etupuolelta ja vie sen selän puolelle. Nykyiset vie sitä lähinnä hartioille yrittäen jakaa sitä tasaisesti sinne mutta tämä jättää kokonaisuuden etupainoiseksi. Kenties jopa jonkinlainen vastapaino selän puolella? Rakenne hiilikuitupaneeleista iholle mukavalla vuorauksella, reijitettu että hengittää.
t. tinssinööri
Vastapaino :D
Vakavasti ottaen, rintojen paino jakautuu liiveissä kylläkin 90% ympärysnauhaan, JOS koko on oikea. Olkaimien ei kuulu kannatella rintojen painoa juuri lainkaan. Jos olkaimet lasketaan alas oikean kokoisissa rintaliiveissä, ei liivien antaman tuen tulisi muuttua eikä liivien tulisi missään nimessä valahtaa alaspäin.
Vastapaino. Vaikka se jakautuisi ympärysnauhaan rintojen massa jää kuitenkin yksistään sinne missä se on, etupuolelle, aiheuttaen vääntömomentin joka etenkin rajussa liikkeessä voi kertautua, tuntua epämukavalta ja käy selän päälle. Liivi jossa olisi selän puolella vastapaino jonka liivi pitää yhtä tiukasti kurissa kuin rinnatkin poistaisi tämän.
Se että liivit olisivat jonkinverran painavammat kuin tavalliset näkyisi lähinnä huomaamattomasti parantuvana kuntona. Ei vastapainon tarvitse olla täysin samanpainoinen kuin isot rinnat, vain epämukavan isojen rintojen ja "normaalirintojen" painojen erotus.
t. tinssinööri
Vierailija kirjoitti:
Isot rinnat on tosiaan helvetin rumat ja tekee läskin näköiseksi!
Eivät tee. Täytyy olla sokea tai muuten vaan idiootti, jos ei erota läskivatsaa ja tissejä toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Rintojenpienennyksen pistetaulukko löytyy netistä, siihen vaikuttaa mitattu pituus kaulakuopasta nänniin, BMI (bmi-kohdasta saa maksimipisteet jos bmi on alle 30) ja mm. kivut ja hiertymät. 50p pitää saada ja menee kyllä jokaisella yli D-kuppisella...
Ai niin kuin tällä naisella, hänellä on koko 65E?
https://2cakesonaplate.wordpress.com/2016/07/17/lingerie-review-ewa-bie…
Vanhempana ne voi heittää olan yli selkäpuolelle,se tasaa sitä kuormaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös. Ne roikkuu kylkiluita vasten ja hiostaa aina alapuolelta. Paidat on aina tissien alta ihan märät. :-( olis pakko ottaa rintsikat mahdollisimman tiukkaympäryksisinä, ettei tissit koskisi yhtään mahaan, mutta kun tuntuu, ettei ne päällä voi olla ja hengittää. :-(
Takit ei myöskään mahdu tissien kohdalta kiinni. Sitten kun valitset isompaa kokoa, että tissitkin mahtuu kyytiin, niin ne on muuten ihan säkkejä.
Mistään hartiajutuista ei varmaan tarvi edes kirjoittaa... Tai siitä kun koitat juosta tai hyppiä lapsen kans puistossa trampoliinilla...
Kokeilehan myös isompaa kuppia sen tiukemman ympäryksen kanssa.
Eikö niissä varsinaisissa liiviliikkeissä osattaisi valita oikean kokoiset ja hyvin istuvat liivit?
Jaksamista heille joilla isot rinnat aiheuttaa kipuja ja muita ongelmia, ei ole naisilla helppoa.
Mä nyt olen mies, anteeksi tyhmyyteni.No ei todellakaan. Useimmat myyjät ovat lisäksi hyvin tietämättömiä myymiensä merkkien eri mallien ominaisuuksista ja eivätkä osaa arvioida minkä mallinen kuppi on asiakkaalle hyvä sen perusteella miten joku tietty malli sopii asiakkaan rinnanmuotoon. Esim jos malli x jää yläosastaan tyhjäksi, ei vika välttämättä olekaan liian suuressa koossa, vaan taitava myyjä osaa tuoda asiakkaalle merkki y:n jossa kuppimalli on matalampi ja paremmin sopiva rinnanmuotoon, sen sijaan, että tuo pienempää kokoa luullen tyhjän tilan tarkoittavan liian isoa kokoa.
Valitettavan moni myyjä on yrittänyt myydä minulle liian väljää ympärysmittaa liian pienellä kupilla ja väittänyt istuvuuden olevan täydellinen. Kun olen sanonut liivin tuntuvan liian löysältä ja pyytänyt pienemmällä ympäryksellä ja isommalla kupilla, ei varastossa olekaan sitä kokoa. Myyjä on siis vain halunnut tehdä kaupat kehumalla väärän kokoista liiviä. Tietämättömämpi olisi ostanut ne vääränkokoiset liivit ja myöhemmin tuskaillut kun mitkään liivit eivät istu hyvin, vaikka koonkin on "asiantuntija" valinnut.
Joo'o, tuo ei ole kuin myyjien ammattitaidottomuutta ja liikkeen omistajan piittaamattomuutta palkata ammattitaidotonta työväkeä, kuvittelin että erikoisliikkeistä löytyy osaamista, ei se niin sitten olekaan.
Vinkkinä kaikille muillekin vaatteita etsiville, itse olen tilannut useasti tuolta BiuBiulta (puolalainen isorintaisten naisten kohtuuhintainen ja hyvä arki laatuinen vaatekauppa). Vaatteiden mitoitus on huippu, on useammalke eri rinnansuuruudelle mitoituksia, ja ihan oikein menee. Olen ollut tosi tyytyväinen, ei voi kuin kehua. Tuotteet myös tulee ihanasti silkkipaperiin käärittynä kauniisti. Olen tilannut paitoja ja mekkoja.
Uskon että vihaat. En kuitenkaan osaa samaistua koska itsellä b-kuppi mutta olen erittäin iloinen siitä. Yksi vartaloni parhaita puolia.
Toivottavasti pääset joskus pienennysleikkaukseen. Kaikkea hyvää sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vinkkinä kaikille muillekin vaatteita etsiville, itse olen tilannut useasti tuolta BiuBiulta (puolalainen isorintaisten naisten kohtuuhintainen ja hyvä arki laatuinen vaatekauppa). Vaatteiden mitoitus on huippu, on useammalke eri rinnansuuruudelle mitoituksia, ja ihan oikein menee. Olen ollut tosi tyytyväinen, ei voi kuin kehua. Tuotteet myös tulee ihanasti silkkipaperiin käärittynä kauniisti. Olen tilannut paitoja ja mekkoja.
Pepperberry on toinen hyvä
Vierailija kirjoitti:
Uskon että vihaat. En kuitenkaan osaa samaistua koska itsellä b-kuppi mutta olen erittäin iloinen siitä. Yksi vartaloni parhaita puolia.
Toivottavasti pääset joskus pienennysleikkaukseen. Kaikkea hyvää sinulle.
Olen huomannut, että tällä palstalla rintojen pienennyttäminen on hyväksyttyä ja sitä helposti ehdotetaan ratkaisuksi, kun taas rintojen suurentamista katsotaan pahalla eikä sitä ehdoteta ratkaisuksi niille jotka murehtivat pieniä rintoja.
Leikkautin yksityisellä, kun en julkiselle päässyt. Koko pieneni f-kupista b-kuppiin ja sinne jäi niska-hartiavaivat hedareineen. Vaatteet istuvat, voin juosta ja hyppiä. Suosittelen, parhaita päätöksiäni.
Vierailija kirjoitti:
Leikkautin yksityisellä, kun en julkiselle päässyt. Koko pieneni f-kupista b-kuppiin ja sinne jäi niska-hartiavaivat hedareineen. Vaatteet istuvat, voin juosta ja hyppiä. Suosittelen, parhaita päätöksiäni.
Mikä ympärysmitta? Kai tiedät että pelkkä kirjain ei kerro koosta oikeastaan mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaanpa täällä yksimielisiä. Tasapainon vuoksi minun on siis kerrottava, että minulle ei ole koitunut mitään haittaa tai vaikeuksia 85H-rinnoistani. En harrasta hölkkää, humppaa enkä trampoliinihyppelyä vaan pyöräilyä, hiihtoa ja itämaista tanssia, eivätkä rintani ole muodoltaan niin "pitkät", ettenkö voisi nukkua missä asennossa vain. Ilmeisesti olen myös riittävän kiinnostava keskustelukumppani, joten ihmiset eivät puhu rinnoilleni - joskus joku mies yrittää salaa vilkaista, mutta kyllähän minä itsekin näitä upeuksia vilkuilen. Ne muutamat tuijottajat ovat kaikkina näinä vuosina ovat, huvittavaa kyllä, aina olleet naisia.
Kunnolliset rintaliivit tälle koolle maksavat paljon, mutta kyllähän Rolls Roycenkin ylläpito on kallista. Lähiaikoina aion rakastella ensimmäisen kerran uuden miesystäväni kanssa enkä oikein jaksa edes odottaa sitä, että saan päästää nämä namut valloilleen hänen hellittäväkseen. :)
Miksi halveeraat muita naisia oman erinomaisuutesi varjolla? Olen itse pienirintainen, mutta yhdellä ystävälläni on todella hoikka, siro vartalo ja isot rinnat. Sivusta seuranneena se häiriköinnin määrä on ollut suht tyrmistyttävä mitä pelkät rinnat aiheuttavat ja on turha syyttää persoonaa sen viaksi, että täysin tuntemattomat miehet käyttäytyvät asiattomasti.
Halveeraan? Ja vielä pienirintaisia? Vastasin ketjussa olleeseen väitteeseen siitä, että suuret rinnat ovat kaiken muun hirveyden ohella tuijotuksen kohteita, joiden vuoksi niiden kantaja jää toisarvoiseksi.
Jos muuten luet kirjoitukseni tarkasti sanasta sanaan, voit huomata, etten tavullakaan halveksi pieniä tai omiani pienempiä rintoja, en itse asiassa edes viittaa niihin - kerron vain omat hyvät kokemukseni omistani. Se, että sinä pahastuit mielipiteestäni, on ongelma sinun omassa päässäsi, ei minun. Kaikenkokoiset rinnat ovat kivoja, ja on sääli, että joku inhoaa omiaan sillä tavalla kuin ap ja lähes jokainen ennen minua mielipiteensä kirjoittanut.
Täysin tuntemattomille ohikulkijoille muuten riittää asiattomaan käyttäytymiseen moni muukin asia kuin isot rinnat, joten ei sen vuoksi sinun kaverisikaan tarvitse uhriutua sen enempää kuin sinun hänen puolestaan. Erilaisuus vetää aina puoleensa huomiota ja kiusaajia.
Isot tytöt ovat kertoneet, että pestessä isoista rinnoista kuuluu ääntä, kun ne lopsahtavat ylä-asennosta takaisin ihoa vasten.
Harmi, että kärsit rinnoistasi ;( Toivottavasti pääset pienennykseen pian. Itse rakastan isoja rintojani, olen kokoa 70G, en ole onneksi kärsinyt mistään kummemmista selkäkivuista tms. Näitä on kyllä kertaalleen kohotettu, kun imetykset veivät painopistettä alas...
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan isoja rintojani. En koe niistä mitään haittaa :) Ei todellakaan ole vaikeuksia nukkua mahallaan tms. 75E.
Sori mut 75E ei ole iso. Suurin osa ihmisistä täällä omistaa varmaan ainakin G tai H kupin. Itselläni 70J ja kyllä on ongelmia XD
Vierailija kirjoitti:
kuvia?
Tuossa yksi https://i.pinimg.com/originals/d4/9e/2d/d49e2d4e85d7036a26f3e89e4b291a8…
Ei nuo nyt tuossa kuvassa itse asiassa näytä niin isoilta?
Tuskin kukaan mies sanoo, että sun tissit on liian isot? 😁
Kyllä niitä miehet katsoo.Onko sulla ollut muita murheita avujesi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan isoja rintojani. En koe niistä mitään haittaa :) Ei todellakaan ole vaikeuksia nukkua mahallaan tms. 75E.
Nämä ei ole isot rinnat. Sori vaan.
Monta kertaa näissä ketjuissa mainittu Lumingerie myy laadukkaita liivejä, ja nyt uskoisin siellä alkavan alennusmyynnitkin. Normihintaiset isopovisen rintsikat maksavat siellä edullisimmillaan nelisenkymppiä. Suosittelen vahvasti myös käyttämään tuon sivuston kokolaskuria, tuo 75E on melko varmasti myös liian pieni kupistaan väljän ympäryksen lisäksi.
Myös englantilaisista nettikaupoista kuten bravissimo, figleaves ja brastop löytää edullisia liivejä.