Vihaan isoja rintojani
Tuntuu että olen vain tissiä. Käytän mahd tiukkoja sporttiliivejä koko ajan jotta saan sidottua ne edes vähän pienemmiksi ja yleisilme heti kevyempi ja parempi. Muutoin kyllä pidän naisellisesta lookista mutta nää on vaan liian isot :(
en ymmärrä naisia jotka tahtovat silikonit tai yleensä isot rinnat. Puhumattakaan urheilun ja nukkumisen js sopivien vaatteiden löytymisestä ne saavat kenet vain näyttämään isommalta, raskaammalta ja painavammalta kuin ihanat sirot rinnat.
Jos kunnallinen ei suostu pienentämään niin säästän rahat itse :( tuottavat vain kipua ja ongelmia.
Kommentit (82)
Omat A 75 ja nämä on just parhaat minulle. En viihtyisi isojen kanssa.
Ei kyllä kuulosta hyvältä. Isot tissit pitäisi olla iloinen asia. Onkohan edes oikeita ongelmia tisseistä.
Isot tissit kääntävät kuitenkin miesten katseet todella varmasti.
Mutta se kysymys, jonka olen aina halunnut kysyä: kuuluuko niistä *lops*? Vai miten kuvailisit ääntä?
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä kuulosta hyvältä. Isot tissit pitäisi olla iloinen asia. Onkohan edes oikeita ongelmia tisseistä.
Isot ja painavat käy selän päälle joka aiheuttaa huonon ryhdin joka taas lisää kipuja.
Ei käy kateeksi häntä jolla on isot rinnat, siis aidot.
Ap olisitpa mun kanssa,jumaloisin sun rintoja,ostaisin vaikka minkälaiset liivit,kannattelisin niitä ja hieroisin kipeitä niskoja,veisin sinut salille treenaamaan lihaksiasi että jaksaisit kannatella rintasi läpi elämän,elä vaan ikinä mene leikkauksella pilaamaan niitä.
t.tissimies
Minä myös. Ne roikkuu kylkiluita vasten ja hiostaa aina alapuolelta. Paidat on aina tissien alta ihan märät. :-( olis pakko ottaa rintsikat mahdollisimman tiukkaympäryksisinä, ettei tissit koskisi yhtään mahaan, mutta kun tuntuu, ettei ne päällä voi olla ja hengittää. :-(
Takit ei myöskään mahdu tissien kohdalta kiinni. Sitten kun valitset isompaa kokoa, että tissitkin mahtuu kyytiin, niin ne on muuten ihan säkkejä.
Mistään hartiajutuista ei varmaan tarvi edes kirjoittaa... Tai siitä kun koitat juosta tai hyppiä lapsen kans puistossa trampoliinilla...
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit eivät todellakaan ole iloinen asia! Sattuvat juostessa ja nukkuessa, jos haluaa nukkua vatsallaan, nostavat vaatekokoa ja tekevät muutenkin raskaan ja kömpelön olon. Leikkauttaisin pois mokomat turhat rahkapussit, jos julkinen suostuisi sen tekemään. Yksityistä en viitsi mokoman takia tukea.
Samoin! On inhottavaa, kun ensimmäisenä ja joskus ainoana asiana minusta huomataan tissit. Kai nyt, kun ne kulkevat kolmesataa metriä muuta kroppaa edellä. Päällä erittäin tukevat, pienentävät liivit, ja silti rauhallisestikin kävellessä nämä ovat kuin superpallot, boing boing. Ilman liivejä ei voi olla ollenkaan, kun sattuu. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun joku on todennut "herranjumalla sulla on valtavat tissit". Pääsisin pienennykseen, mutta menen vasta lasten hankinnan jälkeen. Ja onhan se ihan hirveän kivaa joutua ostamaan normaalipainon alarajoilla olevana XL-koon paitoja. Kun ei nuo rinnat muihin mahdu. Ja aina näytän lihavalta. Mitkään vaatteet ei istu.
Vierailija kirjoitti:
Ap olisitpa mun kanssa,jumaloisin sun rintoja,ostaisin vaikka minkälaiset liivit,kannattelisin niitä ja hieroisin kipeitä niskoja,veisin sinut salille treenaamaan lihaksiasi että jaksaisit kannatella rintasi läpi elämän,elä vaan ikinä mene leikkauksella pilaamaan niitä.
t.tissimies
Oikeasti? :-D En ole ap, mutta kuten edellä yks kirjoitti, niin kestäisitkö, kun valitan, että liivit painaa rintakehää, meinaa tulla raivari ne päällä, kun ei saa henkeä ja ilman niitä tulee hulluuskohtaus, kun hiki valuu ja mahaa ja tissejä kutittaa ihan hulluna se hikoilu ja ihon hinkkaantuminen toisiinsa?
Ratkaisu tietty ehkä oliskin joku, joka kulkisi aina perässä ja pitelisi niitä ylhäällä... :-D
Vierailija kirjoitti:
t.tissimies
Sinä nyt olet pihalla kuin lumiukko.
Pienennytin omani. Elämäni paras päätös. Nyt voin juosta, hyppiä, ostaa sopivia vaatteita (harva leninki on sellainen, että rintojenympärys on 120 cm ja vyörätö 80)
Vierailija kirjoitti:
Minä myös. Ne roikkuu kylkiluita vasten ja hiostaa aina alapuolelta. Paidat on aina tissien alta ihan märät. :-( olis pakko ottaa rintsikat mahdollisimman tiukkaympäryksisinä, ettei tissit koskisi yhtään mahaan, mutta kun tuntuu, ettei ne päällä voi olla ja hengittää. :-(
Takit ei myöskään mahdu tissien kohdalta kiinni. Sitten kun valitset isompaa kokoa, että tissitkin mahtuu kyytiin, niin ne on muuten ihan säkkejä.
Mistään hartiajutuista ei varmaan tarvi edes kirjoittaa... Tai siitä kun koitat juosta tai hyppiä lapsen kans puistossa trampoliinilla...
Kuulostaa siltä, että sulla on väärä kuppikoko.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilehan myös isompaa kuppia sen tiukemman ympäryksen kanssa.
Ilmeisesti tästä *lops*-äänestä ei sovi kysyä, ei edes silloin, kun nainen itse avaa keskustelun aiheesta. Miksei? En tarkoittanut kysymystä pilkkaavaksi.
Ollaanpa täällä yksimielisiä. Tasapainon vuoksi minun on siis kerrottava, että minulle ei ole koitunut mitään haittaa tai vaikeuksia 85H-rinnoistani. En harrasta hölkkää, humppaa enkä trampoliinihyppelyä vaan pyöräilyä, hiihtoa ja itämaista tanssia, eivätkä rintani ole muodoltaan niin "pitkät", ettenkö voisi nukkua missä asennossa vain. Ilmeisesti olen myös riittävän kiinnostava keskustelukumppani, joten ihmiset eivät puhu rinnoilleni - joskus joku mies yrittää salaa vilkaista, mutta kyllähän minä itsekin näitä upeuksia vilkuilen. Ne muutamat tuijottajat ovat kaikkina näinä vuosina ovat, huvittavaa kyllä, aina olleet naisia.
Kunnolliset rintaliivit tälle koolle maksavat paljon, mutta kyllähän Rolls Roycenkin ylläpito on kallista. Lähiaikoina aion rakastella ensimmäisen kerran uuden miesystäväni kanssa enkä oikein jaksa edes odottaa sitä, että saan päästää nämä namut valloilleen hänen hellittäväkseen. :)
Kahlehdin itseni rintoihisi kiinni.
Tissit, suojeltava!
Tissit, suojeltava!
Tissit, suojeltava!
M