Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko uudenvuoden lupauksesi pitäneet? Mitä lupaat ensivuodelle?

Vierailija
26.12.2016 |

Vuosi sitten lupasin olla polttamatta ja päästä eroon myös nikotiinikorvaustuotteista vuoden aikana. Tämä onnistui hyvin, sillä yhtään tupakkaan en ole polttanut ja huhtikuussa lopetin nikotiinipurkankin jauhamisen. Lupasin myös säästää rahaa tietyn summan ja maksaa tupakkarahoillani kalliin puhelimeni. Säästöön sain puolet suunnitellusta summasta ja puhelin on maksettu. Tyytyväinen olen näihin saavutuksiini. Ensivuoden lupaukset ovat vielä harkinnassa. Miten sinulla?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon tupakkalakosta.   Harvoin lupaan , nyt yritän säästää rahaa ja teen kävelylenkkejä rauhallisella paikalla.   Stressaan vähemmän kaikesta.

Vierailija
22/28 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ollut varsinainen lupaus, mutta lähdin vegaanihaasteeseen ja sille tielle jäin :) Saa nyt nähdä mitä ensi vuodelle keksisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan laihduttaa 10 kg ja hoitaa perussairauttani paremmin.

Vierailija
24/28 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tarvetta tällaisille lupauksille, enkä ole muistaakseni koskaan luvannutkaan mitään. Pidän itsestäni ja elämästäni muutenkin huolta, joten ei tarvitse joka vuosi aloittaa mitään kuureja tai projekteja jne.

Vierailija
25/28 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole tarvetta tällaisille lupauksille, enkä ole muistaakseni koskaan luvannutkaan mitään. Pidän itsestäni ja elämästäni muutenkin huolta, joten ei tarvitse joka vuosi aloittaa mitään kuureja tai projekteja jne.

Mulle taas uudesta vuodesta on tullut taitekohta, jossa pohdin omia tavoitteitani ja niiden toteutumista. Tuolloin teen jonkinlaisen välitilinpäätöksen elämässäni. Pitkä ja rauhallinen joululoma mahdollistaa tällaiset pohdinnat. Uudenvuoden juhla on minulle ikään kuin riitti edetä kohti unelmiani!

Vierailija
26/28 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lupaa olla lupaamatta mitään niin eikös silloin tee lupauksen?

No, joka tapauksessa se on pitänyt.

Vierailija
27/28 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas uudesta vuodesta on tullut taitekohta, jossa pohdin omia tavoitteitani ja niiden toteutumista. Tuolloin teen jonkinlaisen välitilinpäätöksen elämässäni. Pitkä ja rauhallinen joululoma mahdollistaa tällaiset pohdinnat. Uudenvuoden juhla on minulle ikään kuin riitti edetä kohti unelmiani!

Aivan, voihan sen tosiaan noin myös ajatella. Mua taas vähän hirvittää sanat taitekohta ja tavoitteet. Oma elämä on mennyt luonnostaan oikeastaan tosi hyvässä aikataulussa (jos niin voi sanoa), enkä näin ollen koe tarpeelliseksi stressata itseäni lukkoonlyödyillä tavoitteilla. Elää ihan rauhassa ja katsoo mitä elämä eteen tuo.

Vierailija
28/28 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi