Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestänne moraalisesti oikein iskeä perheellinen mies?

Vierailija
26.12.2016 |

Onko vastuu kokonaan miehellä, joka joko antaa vietellä itsensä tai sitten ei?

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On moraalisesti väärin iskeä joku pelkästä iskemisen halusta, pitäisi olla jossain määrin kiinnostunut kohteesta. Eli on myös moraalisesti väärin iskeä joku siksi, että hän on varattu. Ei ole kuitenkaan väärin osoittaa kiinnostusta henkilöä kohtaan, siitä huolimatta että hän on varattu.

Vierailija
22/84 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos onnistut siinä niin jonkun matkaanhan se mies olisi kuitenkin lopulta lähtenyt, joten miksi ei sitten sun? Sen sijaan mikä on väärin, on tulla "vahingossa" raskaaksi perheelliselle rakastajalleen. Paneskelun vuoksi ei ole syytä pilata lasten ja aikuisten loppuelämää. Sairasta itsekkyyttä kun tässä maassa ei ole pulaa lapsettomista miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen parisuhde on kunnossa, mies ei ole iskettävissä.

Pitkässä parisuhteessa tulee rankkoja aikoja, mm. silloin kun on monta pientä lasta. 

Sillä ei pitäisi olla merkitystä, jos parisuhde on oikeasti kunnossa.

Vierailija
24/84 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkässä parisuhteessa tulee rankkoja aikoja, mm. silloin kun on monta pientä lasta. 

Sehän ei ole mikään puolustus. Miehen pitää itse tehdä se päätös lähteekö kotiin vai toisen naisen matkaan

Vierailija
25/84 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka pakottaa tekemään monta lasta niin että kaikki ovat samaan aikaan pieniä.

Vierailija
26/84 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kunnioitan toisten parisuhteita, joten en hu*raisi varatulle miehelle.

Sinun taustasi voi olla toisenlainen.

Mitä on hu*raaminen tässä tapauksessa?

Vierailija
27/84 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua varattua miestä. En halua myöskään vapaata miestä, jolla pieniä (alaikäisiä) lapsia. En halua hankaloittaa elämääni.

Vierailija
28/84 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se varattu on ns.suurempi syyllinen mutta on kahdenlaisia naisia-niitä jotka jättävät vastuun täysin miehelle.Sitten on niitä suoraselkäisiä naisia joiden moraali ja omatunto ei anna periksi vehdata varatun kans.He voivat myös tuntea empatiaa vaimoa ja lapsia kohtaan.Eli he tietävät et mies pettää tod.näk joka tapauksessa mutta eivät halua sotkeentua sellaiseen itse vaan pistävät rajan.Ehkä ajattelevat myös että pettäähän se mies minuakin myöhemmin kun uutuudenviehätys on mennyt.

Vierailija
29/84 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on todellakin. Kannattaa miettiä myös se, että mukana tulevat lapsien lisäksi ex-puoliso tavalla tai toisella. Yhteiselo tuskin on kauhean ruusuista jos eron lopullinen syy on kolmiodraama. Ennen kaikkea lasten elämä voi vaikeutua ja siksi perheen rikkominen kolmantena osapuolena on moraalitonta ja tekee ihmisen rumaksi sisältä. Kutkuttavaa tuollainen varatun vietteleminen voi olla..Mutta suuret karikot on edessä. Enpä itse ryhtyisi..Etsisin vapaan ja mieluummin lapsettomankin!

Vierailija
30/84 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole oikein, etkö saa vapaata vai mistä mättää?

Vierailija
31/84 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalisesti väärin kyllä, mutta vain mies on se, joka rikkoo tällaisessa tapauksessa perheen.

Vierailija
32/84 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli yhdessä ruokaletjussa vajaa viikko sitten herkullisia Äityliinin ruokareseptejä. Minusta tuollaisessa iskemistilanteessa kannattaisi kaikkien (aikuisten) osapuolten istua keskustelemaan hyvän aterian ääressä siitä, mitä kukakin elämältä odottaa ja tehdä sitten päätökset harkitusti sen keskustelun perusteella.

Äityliinin upporasvassa rapeaksi paistettu kassler ja vahva makea Sysmän sahti olisivat tällaiseen tapaamiseen oivallinen ateriakokonaisuus.

Vierailija
33/84 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍 Hyvä ajatus, kannatan !

Vierailija
34/84 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että pettävät miehet on yleensä niitä jotka ei voi vastustaa kokeilla uutta p.....a joten varaudu siihenet kun se on sun kans ja tulee taas joku uus joka tarjoo p.....a niin se on menoa! Näille miehille on synti jättää kokeilematta uutta pyörää....

Vierailija
35/84 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja asun maassa jossa avioliitot ovat vähän enemmän talousliittoja kuin Suomessa.

Kuulun täällä hyvinvoivaan segmenttiin ja muu maa on mustikka muutenkin. Olisin ilmeisesti lottovoitto joillekin naisille ja minua yritetään iskeä melkeinpä viikottain. Koitan olla perusystävällinen ihmisille mutta naiset ymmärtävät sen usein väärin vaikka tietävät hyvin, että minulla on perhe. Se on vähän kiusallista joskus.

Vierailija
36/84 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sälytä vastuuta perheen/parisuhteen hyvinvoinnista ja säilymisestä ns. toisen naisen harteille, mutta en kyllä ymmärrä millä arvomaailmalla varustettu nainen voi tuntea vetoa mieheen jonka tietää pettävän vaimoaan.

Vierailija
37/84 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen avioliitto vetelee viimeisiään ja mies on valmistautunut lähtöön ei asiassa ole mitään ongelmaa. "Iskeminen" antaa hieman väärän kuvan todellisuudesta. Kyllä vastuulliset miehet miettivät samalla tavalla monelta kantilta jokaista suurta siirtoa elämässä. Ja kannattaa huomioida että kaikilla liitossa elävillä miehillä ei välttämättä ole edes omia lapsia.

-m

Vierailija
38/84 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tarkoituksella vikittelee perheellisen miehen hajottaakseen tämän perheen, niin on todellakin moraalitonta.

Monesti sitä ei kuitenkaan vielä siinä iskemisvaiheessa tiedä, että mies on perheellinen. Jos mies sitten lähtee leikkiin mukaan, vaikka kertomalla kaikenmaailman satuja huonosta suhteesta yms. ja että ero on vireillä tai ainakin juuri lähdössä vireille ja vaimo on kamala ja pihtaa ja haukkuu blaahblaahblaah, niin siinä kohti vastuu on kyllä miehellä.

Vierailija
39/84 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole oikein, etkö saa vapaata vai mistä mättää?

Tälläkin palstalla sinkkumiehet itkee kohtaloaan, tee hyvä työ ja ota perheenisän sijasta sijaan palstailija. Ai niin sori, silloin jäät paitsi kuvailemasi tilanteen tärkeimmästä, toisen naisen päihittämisestä! Mutta älä elättele toiveita yhteisestä elämästä, suurin osa näistä varatuista ei jätä vaimoaan, vakipanoksi voit kelvata. Ja sitten jos jättää ja muuttaa kanssaai yhteen on se vielä pienempi osa kuka jää kanssasi yhteen kovin pitkäksi aikaa, nopsaan on osat vaihtuneet ja sinua petetään ja jätetään.

Vierailija
40/84 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On moraalitonta. Mulla on yksi naisystävä, joka alkoi toiseksi naiseksi. Muuttui mun silmissä samantien epäluotettavaksi ja itsekkääksi ihmiseksi.

Oikeastaan halveksun tuollaista yhtä paljon kuin itse pettäjää. Itse en koskaan alentuisi toiseksi naiseksi.

Miksi halveksit ystävääsi, etkä perhettään pettävää miestä? Siis minustakin perheellisen iskeminen on moraalitonta, mutta haukut ystävääsi, joka on heikossa asemassa. "Minä en koskaan.." Älä ole olevinasi ystävääsi parempi, ehkä hänellä oli tunteet pelissä, eikä voinut niille mitään. Miestä mä tuossa tilanteessa ihmettelen, kun kykenee pitämään kahta naista. SE on väärin. Ehkä miehelläkin on tunteita kumpaakin kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme