Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä jätti, kun en suostunut hormonaaliseen ehkäisyyn.

Jouluna jätetty
26.12.2016 |

En halua hormonaalista ehkäisyä ja mies ei halunnut enää käyttää kondomeita. En olisi ikinä uskonut, että tämä voisi koitua suhteemme tuhoksi. Itkettää ja suututtaa. 😰

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä muitakin vaihtoehtoja. Kuparikierukka tai kuten meillä, vasektomia heti kun ikä riitti. 

Vierailija
62/67 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mieleenikään pyytää (mahdollista naisystävää) käyttämään jotain hormoniehkäisyä, kun tietää mitä riskejä niissä on (kuten keuhkoveritulpan riski). Mielelläni pitäydyn sitten kondomissa tai seksistä kokonaan kuin menetän mahdollisen vuosikymmenien kumppanin.

Sinkkumies 39v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia noin on, niin eipä tuo miehen puolelta kovin aitoa ollut alunperinkään!

Säästyit monelta murheelta!

Vierailija
64/67 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei riittäisi pelkkä kondomi ehkäisyksi, joten minunkin pitäisi dumpata sinut, jos et huolehdi omaa osaasi ehkäisystä.

Vierailija
65/67 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 2 kertaa elämässäni kokeillut homonaalista ehkäisyä. Ensimmäisellä kerralla kokeilin e-pillereitä. Päätäni särki päivittäin, minua oksetti melkein joka päivä, oli koko ajan tiputteluvuota ja seksiä ei todellakaan tehnyt mieli. Lääkärissä selvisi että verenpaineeni oli vieläpä noussut e-pillereiden takia vaarallisen korkeaksi, joten en saa käyttää enää ikinä mitään estrogeenivalmisteita. Miesystäväni oli helpottunut kun lopetin niiden käytön.

Toisella kerralla kokeilin minipillereitä. Olin jatkuvasti turvoksissa, finnejä tuli naamaan. En tuntenut itseäni viehättäväksi ja tiputteluvuotoa oli melkein sen koko 3 kk mitä pillereitä söin. Limakalvot olivat jatkuvasti rikki, varmaankin tuon tiputteluvuodon takia. Totesin kolmen kuukauden kohdalla että sivuoireet eivät ole yhtään helpottaneet joten päätin lopettaa pillerit kokonaan. Miesystäväni tuki minua tässä päätöksessä. Seksi alkoi maistua ihan eri tavalla jo parin viikon päästä pillereiden lopettamisesta.

Olen käyttänyt kondomiehkäisyä kaikissa suhteissani. Onneksi nämä ovat olleet miehiä eikä mitään hiiriä, heitä on kiinnostanut minun seksuaalinen nautintoni ja hyvinvointini ylipäätään.

Vierailija
66/67 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minustakin olisi kauheaa jos aina pitäisi kumien kanssa räveltää. Mikset laita vaikka kuparikierukkaa, se ei sisällä hormoneja. Tai vedä vaikka piuhat poikki.

N46

Vierailija
67/67 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan parempi näin, tuollainen mies olisi voinut jättää sinut myös sitten jos olisit tullut vahingossa raskaaksi. Jos pienessä asiassa jättää vastuun toiselle, niin miksei myös isossa? Aika lapselliselta kuulostaa tämä mies. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi