Miehellä seisokki saunassa
Oltiin eilen saunassa minä, aviomies ja sisko
Mies sit sai yhtäkkiä erektion, yritti piilotella sitä mut vieressä kun istu niin huomas kyllä, nyt mietin että
Kiihoittuko musta vai siskostani, sisko on erittäin hyvä kroppainen ja hyvä tissinen nainen. En oikein tiedä miten suhtautuisi tähän
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti teistä molemmista ja mietiskeli kolmenkimppaa.
M
Tulehan jo takaisin A3 osastolle Kunnallissasairaalantielle, sillä joululomasi on päättynyt.
Miksi et antanut miehesi naida siskoasi? Mitä pahaa siinä olisi ollut. Olitte kuitenkin jo saunassa alasti.
Oltiin yhtenä kesänä sekasaunassa kahden tuttavapariskunnan kanssa. Yhdellä miehellä alkoi seistä, koska hänen avovaimonsa kiusasi häntä ja oikein yritti provosoida miehensä kovaksi. Mies ei häpeillyt kankeaan, joten kaksi muutakin miestä antoi sitten seisokin tulla. Me mimmit sitten arvioitiin miesten varustukset. Kaikilla oli kyllä komeat vehkeet!
Mielenkiintoinen tarina, eittämättä tosi. Vositko hieman tarkentaa: missä sauna oli?Mikä vuosi ja kuukausi sattui olemaan. Samalla voisit kertoa hieman niistä tuttavapariskunnista. Onko tuttavapariskunnan mies provosoituvaa sorttia jne jne?? Palamme halusta kuulla lisää.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen tarina, eittämättä tosi. Vositko hieman tarkentaa: missä sauna oli?Mikä vuosi ja kuukausi sattui olemaan. Samalla voisit kertoa hieman niistä tuttavapariskunnista. Onko tuttavapariskunnan mies provosoituvaa sorttia jne jne?? Palamme halusta kuulla lisää.
Kesämökillä muutama vuosi sitten. Miksi haluat noin paljon yksityiskohtia?
Siis oikeasti kuka menee siskonsa ja aviomiehensä kanssa samaan aikaan saunaan? Todella outoa.
T. Mies jolla fiksu,normaali vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesämökillä muutama vuosi sitten. Miksi haluat noin paljon yksityiskohtia?
Ajattele nyt itsekin, mäntti
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti kuka menee siskonsa ja aviomiehensä kanssa samaan aikaan saunaan? Todella outoa.
Samaa mieltä. Ihan oma syy, kun otti miehensä mukaan naisten saunaan tai siskonsa mukaan pariskunnan saunaan. Itsekkin kyllä menisin vaimoni ja siskonsa kanssa, jos tähän tilaisuus joskus tulisi. T. Mies jolla myös fiksu ja normaali vaimo(valitettavasti)
Ainakin meillä mökillä jatkuvasti seka saunomista, esim vaimon siskot olleet monet kerran samaan aikaan, vaimon/minun kavereita yms. En ymmärrä miten tämmöiseen asiaan vängätään seksi mukaan. Joskus miehillä viisari värähtää, mutta mitä ihmeellistä siinä on? Pientä kuittia tietysti saa osakseen, mutta ei kukaan tee siitä numeroa tai vedä palkokasvit sieraimeen.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin yhtenä kesänä sekasaunassa kahden tuttavapariskunnan kanssa. Yhdellä miehellä alkoi seistä, koska hänen avovaimonsa kiusasi häntä ja oikein yritti provosoida miehensä kovaksi. Mies ei häpeillyt kankeaan, joten kaksi muutakin miestä antoi sitten seisokin tulla. Me mimmit sitten arvioitiin miesten varustukset. Kaikilla oli kyllä komeat vehkeet!
Sitten heräsin
Vierailija kirjoitti:
Miksi et antanut miehesi naida siskoasi? Mitä pahaa siinä olisi ollut. Olitte kuitenkin jo saunassa alasti.
Joo,naiset on aina niinkuin se olisi heiltä pois jos heidän siskojaan naisi,päinvastoin minä rakastaisin vaimoani entistäkin enemmän jos hän antaisi naida siskoaan.
jaskasata kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo,naiset on aina niinkuin se olisi heiltä pois jos heidän siskojaan naisi,päinvastoin minä rakastaisin vaimoani entistäkin enemmän jos hän antaisi naida siskoaan.
Niinpä...sinä rakastaisit, mutta mietippä asiaa hetki siltä kantilta että vaimosi tuskin rakastaisi sinua enää tapauksen jälkeen. Joten siinä sulle valinnanpaikka, ja valitseppa tällä kertaa oikein kumman siskon oikeastaan haluat.
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan AP jostain "Porvoosta"....
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset menee miestensä kanssa sekasaunomaan ja sit valittaa jos miehellä seisoo saunassa????? älkää menkö sinne saunaan jos alaston toisen naisen vartalo ei saa aiheuttaa minkäännäköistä reaktiota miehessä. En muutenkaan ymmärrä miks aikuisten ihmisten pitää mennä keskenään saunaan esittelemään pillujaan ja kullejaan ja sitten väittää että saunomisessa ei oo mitää seksuaalista...
Mistä näitä ääliöitä oikein sikiää. Jos sinä et osaa suhtautua asiaan luonnollisesti, niin aika moni muu kyllä osaa.
Ei se kulli tiedä kenelle saa seistä ja kenelle ei, valitettavasti. Vappuna olimme appivanhempien mökillä, meidän perhe ja vaimoni sisko. Aamulla heräilimme vaimoni kanssa ja makoilimme hissukseen ns lusikassa, minä takana. Vaimon sisko nukkuin meistä noin 2 metrin päässä selkä meihin päin. Asentoa vaihtaessaan hänen peitto lähti pois päältä ja paljastui minun muutenkin kuolaama peppu hipstereissä. Hän oli kyljellään selkä meihin päin ja nosti toisen jalkansa vielä ikään kuin koukkuun, oli näkymä täydellinen. No minä siis makasin vaimon takana ja eipä jäänyt hänelle epäselväksi, että kaluni ponkasi pystyyn, kun vieteri. Tilanne oli äärimmäisen kihelmöivä ja tökin vaimoani haaroväliin hissukseen vehkeelläni ns reisivakoon ammuin lastini hyvin pian. Ei hän siitä suuttunut, mutta ei nyt ollut mitenkään kauhean otettukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kulli tiedä kenelle saa seistä ja kenelle ei, valitettavasti. Vappuna olimme appivanhempien mökillä, meidän perhe ja vaimoni sisko. Aamulla heräilimme vaimoni kanssa ja makoilimme hissukseen ns lusikassa, minä takana. Vaimon sisko nukkuin meistä noin 2 metrin päässä selkä meihin päin. Asentoa vaihtaessaan hänen peitto lähti pois päältä ja paljastui minun muutenkin kuolaama peppu hipstereissä. Hän oli kyljellään selkä meihin päin ja nosti toisen jalkansa vielä ikään kuin koukkuun, oli näkymä täydellinen. No minä siis makasin vaimon takana ja eipä jäänyt hänelle epäselväksi, että kaluni ponkasi pystyyn, kun vieteri. Tilanne oli äärimmäisen kihelmöivä ja tökin vaimoani haaroväliin hissukseen vehkeelläni ns reisivakoon ammuin lastini hyvin pian. Ei hän siitä suuttunut, mutta ei nyt ollut mitenkään kauhean otettukkaan.
Hienoa sinulle jos tuolla selvisit. Itse hieman vastaava tilanne, sillä erotuksella että vaimoni otti itseensä niin paljon että halusi lopulta eron. 3 vuoden avioliitto ja 7 vuoden yhteiselo loppui siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa sinulle jos tuolla selvisit. Itse hieman vastaava tilanne, sillä erotuksella että vaimoni otti itseensä niin paljon että halusi lopulta eron. 3 vuoden avioliitto ja 7 vuoden yhteiselo loppui siihen.
No mikä se hieman vastaava tilanne oli? Kaduttaako sua näin jälkeenpäin? Ja oliko se tosiaan niin paha asia ettei siitä puhumalla olis selvitty? Vai liittyikö tähän jotain muutakin vispilän kauppaa siskon kanssa? Nimittäin ihan noin pienestä en välttämättä avioliittoa heittäisi roskiin.
Täysin samaa mieltä, alastomuudessa ei ole mitään ihmeellistä.
Saunassa ollaan aina alasti, enemmän ihmetyttää kun osa tulee saunaan uimapuvussa.
Kun on sinut itsensä kanssa, niin ei ole mitään väliä ketä saunassa sattuu olemaan samaan aikaan.