Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä seisokki saunassa

Vierailija
26.12.2016 |

Oltiin eilen saunassa minä, aviomies ja sisko
Mies sit sai yhtäkkiä erektion, yritti piilotella sitä mut vieressä kun istu niin huomas kyllä, nyt mietin että
Kiihoittuko musta vai siskostani, sisko on erittäin hyvä kroppainen ja hyvä tissinen nainen. En oikein tiedä miten suhtautuisi tähän

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkaa monesti seisomaan saunassa, vaikka olisin yksinkin. Vaimoni kanssa saunoessa minulla seisoo aina ja varmasti seisoisi hänen siskonsakin läsnäollessa. Ei herkästi seisova kalu välttämättä mitään vieraan perseen kaipuuta ole. Voitko itse estää, että esim. kostut? M51

Kymmeniä vuosia kulunut, mutta itsellä vastaava tahtomaton puolierektio suihkussa ja saunassa tullut ihan teini-ikäisestä asti. Ihan sama olenko yksin, vai julkisissa, joissa muitakin miehiä. Ihan hemmetin noloa kun moni äijä varmaan tuumaa, että olen homo. Toisilla vain nuo erogeeniset alueet hieman herkemmät. Yritän aina peitellä ettei tulisi kuvaa, että haluan esitellä kenellekään. Itse olen kanssa kohta 50v.

Vierailija
62/63 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin vaimoni ja hänen siskonsa kanssa saunassa sata varmasti minullakin seisoisi,enkä varmasti yrittäisi peitellä sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole muun naisen kuin vaimon kanssa saunonut 30 vuoteen. Olisi kyllä mielenkiintoinen koe nähdä, että mitä tapahtuisi jos sellainen tilaisuus tulisi. Nuorena totuin sekasaunoihin kouluaikana sukulaistyttöjen kanssa ja opiskeluaikoina teekkarisaunoissa, eivätkä ne mitään ilmiöitä aiheuttaneet. Siitä on kulunut kuitenkin jo niin paljon aikaa kun on toisen naisen livenä alastomana nähnyt, mutta toisaalta aika on tehnyt tehtävänsä erektioherkkyydessäkin.

No, aika teoreettista pohdintaa, tuskin tulee tilanne eteen jatkossakaan.

M56

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi