Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nämä asiat sinun täytyy kokea ennen kuin saat lapsen – koska sitten on liian myöhäistä

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta vessassakäynnistä. Meillä on niin vilkas pieni konttaaja ja täystuho etten uskalla laittaa ovea kiinni kun menen vessaan jos ollaan kahdestaan kotona. Hän ei itke perääni mutta mä mieluummin pissaan nopeasti ovi auki ja katson ettei konttaaja kuole kuin suljen oven yksityisyyden vuoksi. Että ei ne aina pärjää sillä aikaa.

Vierailija
22/23 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lisäisin myös: kakkaa ilman kipuja! (Raskausaikana sain peräpukamat eikä niihin auta enää mikään).

Myöskin seksin harrastaminen ei-revenneellä römpsällä ennen lapsia oli aika tavalla hauskempaa. En tiennytkään ennen lapsia että väliliha voi repsottaa niin iloisesti ulos pimpsasta. Työnnän sen joskus takaisin, turhaan, se lerpahtaa heti ulos. Sanoisinko että pyöräilyt pyöräilty eikä uida voi ilman että pimpsa hörppii vettä. Ai niin, tästä ei saa puhua ettei lapsettomat järkyty, anteeks.

Emättimen seinämän laskeumaan auttaa lantiopohjalihasten jumppa ja aika. Ja jos vaurio on niin suuri että ei auta, niin leikkauksella korjaus.

Aika moni vaan ei jaksa/halua tuota jumpaa tehdä aktiivisesti ja kärsii vaivoista pitkään. Lisäksi vielä pilates tms. hallittu keskivartalolihasten treeni, että saa itsensä "kasaan" taas. Raskaus on melkoinen koettelemus keholle, ei kai kukaan oikeasti oleta että on samassa kunnossa ilman duunii 40 viikon kantamisen ja synnytyksen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, joiden mielestä lapsi tai lapset eivät millään tavalla muuta vessassa käyntiä:

Annatteko lasten huutaa eroahdistustaan istuessanne pöntöllä? Mulla on kolme lasta, eikä kellään ole tuollaista eroahdistusta ollut koskaan. Jos olisi, niin antaisin huutaa, kun mun pitää mennä vessaan, niin olen siellä 30s-1min. Siinä ajassa ei kukaan kuole.

Annatteko lasten huutaa päähän tullutta kuhmua istuessanne pöntöllä? Katso edellinen vastaus.

Annatteko lasten remputtaa ovea ja huutaa "Äiti, yks tärkee juttu!" Jos pystyy tuon sanomaan oven läpi, saa sanottua sen tärkeen asiansakin. Jos nyt jostain syystä olen vessassa asumassa.

Annatteko lasten remputtaa ovea ja huutaa "Äiti, nyt tulee housuun!" Sanon että mene kylppäriin, siellä on kaksi pottaa.

Eikä mikään näistä yhtään huolestuta tai nostata v-käyrää?

Silloin kun menee maha sekaisin ja joudun joskus istumaan kauheassa mahakivussa pidempään vessassa, niin saa maailma kaatua ympäriltä, en voi nousta sieltä pöntöltä, ja harvemmin lapsilla on ollut mitään kauheaa hätää vaikka olisin pidempäänkin vessassa, en ole jättänyt heitä esim. terävien veitsien kanssa leikkimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan