Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nämä asiat sinun täytyy kokea ennen kuin saat lapsen – koska sitten on liian myöhäistä

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa pitäisi olla lisäys, vähäksi aikaa.

Kun lapsi /lapset on isoja niin tuo on taas ihan OK.

Vierailija
2/23 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vessaan yksin. Lukitse ovi. Nauti siitä, että saat olla yksin. Kukaan ei tivaa, mitä teet vessassa.

Tätä en tajua lapsiperheissä. Miksi helvetissä lapsen saamisen jälkeen vessassa täytyy käydä ovi auki? Kai se penska pari minuuttia pärjää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme lasta ja nuo jutut olivat hieman omituisia. Vaikka lapsia onkin, niin eihän se sitä tarkoita, että elämä muuttuisi ihan omituiseksi heidän takiaan. Tottakai lasten ollessa alle kouluikäisiä saattoi jotakin tuollaista olla, mutta vain hetkellisesti. Viime yönäkin nukuimme koko poppoo noin puolesta yöstä aamu kymppiin, vessassa on saanut käydä ihan rauhassa vuosia ja autossa saan laulella tai olla laulamatta ihan rauhassa jne. Jokainen tyylillään, mutta meillä näin.

Vierailija
4/23 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene vessaan yksin. Lukitse ovi. Nauti siitä, että saat olla yksin. Kukaan ei tivaa, mitä teet vessassa.

Tätä en tajua lapsiperheissä. Miksi helvetissä lapsen saamisen jälkeen vessassa täytyy käydä ovi auki? Kai se penska pari minuuttia pärjää?

Kyllä ne pärjäsivätkin aikana jolloin vessa oli pihan perällä. Nykyään vain roikutaan helmassa 24/7.

Vierailija
5/23 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hölmöjä. Kuka pistää noi pikkujutut jonkun ihanan uuden ihmissuhteen edelle?

Vierailija
6/23 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei sitten kai ole (liikkuvaa pikkutaaperoa) lapsia? Tai ainakin kestät (hysteeristä) itkua hyvin?  

Vierailija
7/23 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nautin kun voin opettaa lapsilleni ettei "epätahmea" ole kunnollista suomea.

Vierailija
8/23 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei sitten kai ole (liikkuvaa pikkutaaperoa) lapsia? Tai ainakin kestät (hysteeristä) itkua hyvin?  

Itkeekö se taapero hysteerisesti jos äiti laittaa vessassa käydessään oven kiinni?

Vierailija
9/23 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 3 kpl alle 5v ikäisiä lapsia. Silti kaikki tuo listassa lueteltu on periaatteessa mahdollista (esim. en ole koskaan metelöinyt kotona vain metelöinnin vuoksi enkä halua kävellä kotona paljain jaloin). Kukaan ei ole vielä kiinnostunut siitä, mitä vessassa teen.

Vierailija
10/23 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä normojen paskaa.

Vierailija
11/23 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne pärjäsivätkin aikana jolloin vessa oli pihan perällä. Nykyään vain roikutaan helmassa 24/7.

Heh, isältäni kuoli veli 40- luvulla kuumaan pyykkisaaviin, olisko ollut mummu lypsyllä tai paskahuusissa. Olipa se elämä helppoa ja yksinkertaista silloin..

Lapsikuolleissuus on noin neljäsosa noista ajaoista, eli todellakin on menty parempaan suuntaan.

Tietenkään ne kuolleet eivät ole kertomassa miten heille kävi ja aika harvaa haluaa muistella tapaturmissa kuolleita sisaruksiaan.

Vierailija
12/23 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itkeekö se taapero hysteerisesti jos äiti laittaa vessassa käydessään oven kiinni?

Kyllä se välillä itkee. Eroahdistus on sydäntä särkevää.

Vierailija
13/23 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, noista suurinta osaa olen tehnyt myös pikkulapsen kanssa, ja nyt kun nuorimmat on jo koulussa ei ole enää juuri mitään noista asioista jotka pätisi. Pikkulapsiaika on erittäin lyhyt, en kersatkaan ole niin tyhmiä että koko ikänsä kukkien multia kaivelisi, toisin kuin jotkut lemmikit.

Aina olen syönyt rauhassa, en välttämättä juuri minuutilleen samaan aikaan kuin lapset, jos lapsia on pitänyt syöttää, niin olen syöttänyt ne ensin, ja sitten syönyt itse rauhassa.

Aina olen kiroillut ääneen kotona, ja aina soitan autossa musiikkia josta itse tykkään, ja aina luen kirjoja ym. En käsitä tuota listaa.

Vierailija
14/23 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapseni on ihan pienestä tiennyt, että äiti alkaa olla ihana äiti ekan kahvikupin jälkeen. Kesken Hesarin ja kahvin on ihan turha sanoa mitään, ellei talo pala.

Vierailija
15/23 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin teennäinen ja vanhentunut lista. Kai nyt äidit ja isät ajaa autolla ilmankin lapsia, useinkin. Ja mä olen varmasti hyppinyt trampoliinilla enemmän lasten jälkeen kuin ennen.

Vierailija
16/23 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ainoat asiat mitä mun elämässä ei ole ollut lasten (4) synnyttyä, yli 30 vuoteen:

Nuku 11 tuntia putkeen.

Herää virkeänä.

Kaiken muun olen tehnyt lapsiperheaikanakin ja päivä päivältä enemmän ja useammin.

Vierailija
17/23 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lisäisin myös: kakkaa ilman kipuja! (Raskausaikana sain peräpukamat eikä niihin auta enää mikään).

Myöskin seksin harrastaminen ei-revenneellä römpsällä ennen lapsia oli aika tavalla hauskempaa. En tiennytkään ennen lapsia että väliliha voi repsottaa niin iloisesti ulos pimpsasta. Työnnän sen joskus takaisin, turhaan, se lerpahtaa heti ulos. Sanoisinko että pyöräilyt pyöräilty eikä uida voi ilman että pimpsa hörppii vettä. Ai niin, tästä ei saa puhua ettei lapsettomat järkyty, anteeks.

Vierailija
18/23 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tylsä lista. Lapseton oon, mutta on aika monta muuta asiaa, jonka muuttuminen huolettaa/mietityttää enemmän.

Vierailija
19/23 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät lapset (onneksi) ole ikuisesti pieniä. Omani täyttää 16, ja "normaalielämä" on palannut jo vuosia sitten.

Vierailija
20/23 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, joiden mielestä lapsi tai lapset eivät millään tavalla muuta vessassa käyntiä:

Annatteko lasten huutaa eroahdistustaan istuessanne pöntöllä?

Annatteko lasten huutaa päähän tullutta kuhmua istuessanne pöntöllä?

Annatteko lasten remputtaa ovea ja huutaa "Äiti, yks tärkee juttu!"

Annatteko lasten remputtaa ovea ja huutaa "Äiti, nyt tulee housuun!"

Eikä mikään näistä yhtään huolestuta tai nostata v-käyrää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi