Listatkaapa av-mammat saavutuksianne tältä vuosikymmeneltä
Siis sellaisia joista itse olette ylpeitä.
Kommentit (30)
Lapsen kasvattaminen niin ettei se ole kiusannut ketään koulussa ja pärjää siellä hyvin. Osaa siivota huoneensa ja on peruskohtelias.
Olen saanut pidettyä kiinni uudesta urheiluharrastuksestani ja osaan jo nauttia siitä. Kolme vuotta! Jes!
Aika hiljaista on mammojen saavutuspalstalla. Huippu-urheilijoita, näyttelijöitä, muusikoita ja liikemiehiä on kuitenkin helppo arvostella saavutuksistansa. No onhan se nyt eriluokan saavutus läskin laihduttaa 27 kiloa ihraa kuin Palanderin voittaa maailmanmestaruus.
Olen onnistunut elättämään itseni ja lapseni yrittäjänä ja silti olemaan paljon läsnä lasten arjessa. Ei niin helppo yhtälö kun moni voisi luulla.
Tältä vuosikymmeneltä? Eli siis 2010 alkaen? No, kaksi ylennystä töissä ja 10 kg painonpudotus. Yksi akateeminen artikkeli. Edelliseltä vuosikymmeneltä löytyy 3 lasta, väitöskirja, vakituinen työpaikka, 2 ylennystä, yksi akateeminen artikkeli. Ei nyt tule muuta mieleen.
Eli palstan mammat eivät ole todellisuudessa saavuttaneet yhtään mitään.
Opettelin uudelleen mm. kävelemään, puhumaan ja syömään 20-vuotiaana saamani aivorungon infarktin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Eli palstan mammat eivät ole todellisuudessa saavuttaneet yhtään mitään.
Kerropa omat saavutuksesi.
Vierailija kirjoitti:
Aika hiljaista on mammojen saavutuspalstalla. Huippu-urheilijoita, näyttelijöitä, muusikoita ja liikemiehiä on kuitenkin helppo arvostella saavutuksistansa. No onhan se nyt eriluokan saavutus läskin laihduttaa 27 kiloa ihraa kuin Palanderin voittaa maailmanmestaruus.
Kerropa, mitä olet itse saavuttanut.
P.S. Enpä ole itse arvostellut luettelemiasi tahoja palstoilla.
Olen voittanut SM-kultaa 5 kertaa.
Olen matkustanut yli 20 eri maassa.
Olen laihtunut 27 kiloa.