Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pelkäät eniten maailmassa? (Jos ei lasketa läheisten menetyksiä, kuolemaa, sotaa)

Vierailija
26.12.2016 |

Itse pelkään ihan sikana että hampaani tippuisivat, eikä minulla ole varaa ostaa uusia (:D) siis proteeseja, tekareita tms.
Pelkään sitä niin paljon, että näen tosi usein unta että minulta irtoaa tai murenee hampaat..

Toinen mitä pelkään ihan järjettömästi, on rotat, hiiret yms jyrsijät. En kykene edes katsomaan mitään kuvia edes oravista. Eilen vahingossa katsoin leffaa jossa oli rottia, tuli hirveitä puistatuksia. Jos alan liikaa miettimään, niin tuntuu että saisin sydärin.

Kerran lenkillä näin kun hiiri juoksi tien ylitse. Sen yli pyyhälsi auto, mutta renkaat eivät osuneet siihen, vaan ilmavirta laittoi sen ihan sekasi ja se pyöri paikoillaan miten sattuun. Minun oli tarkoitus mennä kaverilleni, mutta en uskaltanut kävellä hiiren ohitse, vaan käännyin ympäri ja juoksin kotiin niin lujaa kuin pääsin. Tätäkin kirjoittaessa alkaa puistattaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että jään lopulta täysin yksin ja perheettömänä. Minulla ei ole sisaruksia, eikä läheisiä sukulaisia, joten vanhempien pois mentyä minulla ei ole enää mitään perhettä, jos en löydä kumppania itselleni.

Vierailija
22/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tapahtunut terveyden ja ulkonäön pilaantuminen. Se on pahin kokemus tähän mennessä, pahempaa kuin läheisen kuoleminen. Tästä pahempaa olisi enää, jos lapselle tapahtuisi jotain yhtä pahaa tai pahempaa. Pelkään, että häneen kohdistetaan julmuutta tai joku ilkeä ihminen onnistuu käyttämään hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että taivas putoaa niskaan.

-Asterix

Vierailija
24/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oravat ei ole todellakaan söpöjä. Ne on kuin rottia nätillä hännällä, enkä ymmärrä miksi ihmiset syöttää ja ihailee niitä.

Musta rotatkin on söpöjä enkä taas vastaavasti ymmärrä miksi ne ovat joistain kammottavia kun muut karvaotukset taas söpöjä.

Vierailija
25/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä että jään lopulta täysin yksin ja perheettömänä. Minulla ei ole sisaruksia, eikä läheisiä sukulaisia, joten vanhempien pois mentyä minulla ei ole enää mitään perhettä, jos en löydä kumppania itselleni.

Jotain tällaista, parisuhteen tilalla voisi tosin olla jotain muutakin pysyvää kuten oikea kestävä ystävyyssuhde ja ehkä luottaisin siihen enemmän.

Toinen pelko on, etten ikinä saa psyykettäni kuntoon ja olen vain tuomittu jäämään yksin.

Vierailija
26/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeita paikkoja.

Jotain kroonista, kivuliasta sairautta. Kerran hampaassani oli sellainen hermosärky, etten sitä olisi hetkeäkään pidempään jaksanut. Nostan hattua heille, jotka kamppailevat vastaavien hermosärkyjen kanssa jatkuvasti. Itse en siihen pystyisi.

Vierailija
27/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairautta, vammautumista.

Molemmat koettu, joten tiedän näiden olevan pahinta mitä voi tapahtua ihmiselle.

Yhtä sun toista muuta on myös tapahtunut, joten vertailupohjaa on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi