Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pelkäät eniten maailmassa? (Jos ei lasketa läheisten menetyksiä, kuolemaa, sotaa)

Vierailija
26.12.2016 |

Itse pelkään ihan sikana että hampaani tippuisivat, eikä minulla ole varaa ostaa uusia (:D) siis proteeseja, tekareita tms.
Pelkään sitä niin paljon, että näen tosi usein unta että minulta irtoaa tai murenee hampaat..

Toinen mitä pelkään ihan järjettömästi, on rotat, hiiret yms jyrsijät. En kykene edes katsomaan mitään kuvia edes oravista. Eilen vahingossa katsoin leffaa jossa oli rottia, tuli hirveitä puistatuksia. Jos alan liikaa miettimään, niin tuntuu että saisin sydärin.

Kerran lenkillä näin kun hiiri juoksi tien ylitse. Sen yli pyyhälsi auto, mutta renkaat eivät osuneet siihen, vaan ilmavirta laittoi sen ihan sekasi ja se pyöri paikoillaan miten sattuun. Minun oli tarkoitus mennä kaverilleni, mutta en uskaltanut kävellä hiiren ohitse, vaan käännyin ympäri ja juoksin kotiin niin lujaa kuin pääsin. Tätäkin kirjoittaessa alkaa puistattaa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kasvojen menettämisen pelko on se juurisyy, josta sitten kumpuaa valtavasti muita pelkoja.

Vierailija
2/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tulipalo(j)a.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasureita, ne on kuin suutareiksi jääneet pommit, koskaan ei voi tietää mitä tuhoa tämä lössi tekee, kaikenhuipuksi sivistymättömiä moukkia.

Vierailija
4/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oravat on söpöjä !

Vierailija
5/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää kuolemaa, vaan sitä että joudunko elämään seuraavat 40 vuotta yksin niin kuin tähän astiset 40 vuotta.

Vierailija
6/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oravat ei ole todellakaan söpöjä. Ne on kuin rottia nätillä hännällä, enkä ymmärrä miksi ihmiset syöttää ja ihailee niitä.

Vierailija
7/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on psycho bitch. Tulee mieleen eräs tyttö heppatallilta aikoinaan kun meni karsinaan puruja hakemaan. Ei uskaltanut lasta puruja kottikärryyn kun puruvarastossa oli hiiri. Eikä uskaltanut hakea kauroja hepoille ennen kuin kaverit olivat tömistelleet niin lujaa, että hiiret varmasti kaikkosivat :D Oletko ap kenties hän? Noista tapahtumista n.10-12 vuotta aikaa.

Vierailija
8/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauksia. Paha syöpä josta tulee kipuja niin etten voisi huolehtia lapsestani.

Vierailija
9/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivarissa asuessa pelkäsin joka yö että joku murhaaja/raiskaaja jne tulisi asuntooni, mutta kun muutin pieneen kerrostaloon jossa kivat naapurit, huono äänieristys ja alaovi lukossa öisin, niin nuo pelot loppuivat kuin seinään. :)

Vierailija
10/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä varsinaisesti pelkää mitään, jos läheisten menettämistä ei saa sanoa.

Ehkä kuitenkin pelkään yksinäisyyttä.., tai siis sitä että en löytäisi enää koskaan ketään kenen kanssa jakaa elämä.

Vierailija
11/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on psycho bitch. Tulee mieleen eräs tyttö heppatallilta aikoinaan kun meni karsinaan puruja hakemaan. Ei uskaltanut lasta puruja kottikärryyn kun puruvarastossa oli hiiri. Eikä uskaltanut hakea kauroja hepoille ennen kuin kaverit olivat tömistelleet niin lujaa, että hiiret varmasti kaikkosivat :D Oletko ap kenties hän? Noista tapahtumista n.10-12 vuotta aikaa.

Olisin ollut varmaan tuollainen jos harrastaisin hevosia :) Mutta en harrasta. - ap

Vierailija
12/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä

Vierailija
13/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on syöpä ollut ja pelkään että se tulee uudestaan, koska saattaisin jäädä vielä eloon, mutta paljon huonompaan kuntoon. Tän hetkisen elämänlaadun vielä kestän, mutta raja tulisi vastaan varmaan melko pian.

Vierailija
14/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jäisin kiinni töissä runkkaamisesta. Olen pikkupomo jolla 30 lähinnä naisalaista. Päivittäin tumputan mutta joskus.kiihkeimmilläni saatan riisua paljonkin vaatteita ja jos silloi joku pamahtaisi huoneeseeni... urani olisi ohitse.

Ja kai juuri tuo kiihottaa siinä ihan helvetisti.

Vierailija
15/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajasit pois läheisten kuoleman ja sodat. En oikeastaan pelkää muuta. Aiemmin pelkäsin työttömyyttä, elämäntilanne on sellainen, että en sitäkään enää pelkää. No jos jotain ylipäätään pelkään, niin ehkä että kuolen kivuliaasti tai dementoidun pahasti. En nyt noita kuitenkaan päivittäin ajattele.

Vierailija
16/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipaloja, oman ulkonäön / terveyden pilaantuminen, sukulaisen muuttuminen hyysättäväksi, 24/7 omaishoitajaksi joutuminen

Vierailija
17/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelottaa Irakilainen hummeri.

Vierailija
18/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan kuorsaamisen

Vierailija
19/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että läheisellini tapahtuu pahaa.

Menetän työni.

Talouteni romahtaa.

Olen paska työssäni.

Muutun huoraksi, joka jakaa tavaransa kelle tahansa

Olen ostettavissa.

Muutun katkeraksi, negatiiviseksi, lihon, ja mässytän mieheni pihalle.

Vierailija
20/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipua. Sellaista hirveää kipua, jota koin sairaalassa kahden suuren leikkauksen jälkeen ja joka ei talttunut millään kipulääkkeillä. Se oli epäinhimillistä. Kuolema tuntui silloin paljon armollisemmalta vaihtoehdolta kuin sietämättömän kivun kourissa kamppaileminen. Sitä kipua ei voi kuvailla. Sen tietää vain saman kokenut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän