Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo syö ihan liikaa jouluna

Vierailija
25.12.2016 |

Huomautin jo kerran että vähempikin riittäisi, mutta suuttui minulle. Niin tärkeää se ruoka voi olla sitten. Joulussa on muutakin iloa normaaleille ihmisille kuin syöminen. Hirveää katsella vierestä toisen mättöä.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouluna SAA syödä!

Ai että ihan luvan kanssa. Kuka sen luvan antaa?

No, vaikka minä! ...Tai se henkilö ihan itte.

Perinne win, etä jouluna syödään.

Anna olla. Ja anna mennä.

Turhaa rutinaa tuollainen.

Vierailija
42/77 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouluna SAA syödä!

...ja muina vuodenaikoina ei saa vai?

Muutenkin ihmettelen näitä ihmisiä, jotka mättävät joulupyhien aikana ruokaa naamaansa niinkuin eivät olisi ennen ruokaa saaneet, ihan vaan koska joulu ja niin täytyy tehdä, vaikkei olisi edes nälkä. Joulupyhien jälkeen sitten itketään, että yhyy yhyy kiloja tullut lisää, nyt täytyy hommata se kuntosalikortti (jota käytetään maksimissaan se 2 viikkoa kunnes se unohtuu) ja aloittaa ties mikä näkkileipäkaalikeittodieetti. Syökää sen joulun ajankin niinkuin normaalit ihmiset älkääkä ahtako itseenne ruokaa räjähtämispisteeseen saakka, niin ei tule niitä kauhistuttavia lisäkiloja.

Voit ihmetellä niin paljon kuin haluat. Monesta jouluna on hauskaa mässäillä :)

Varmasti, mutta älkää sitten myöskään kitiskö kun lihotte. Se nyt vaan sattuu olemaan niin, että jos syöt enemmän kuin kulutat, lihot. Oli vuodenaika sitten mikä tahansa.

Joulu on niin lyhyt aika, että ei siinä liho. Jos mässää lokakuusta loppiaiseen, se on eri juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tonttuli kirjoitti:

No niinpä, helvetti että kuvottaa ja vituttaa ihmisten mässytys. Varsinkin Jouluna, joka on vielä Jeesuksen Kristuksen, meidän Vapahtajamme syntymäjuhla. Luuletteko, että Jeesus mätti kinkkua? Siellä aavikolla? Siellä tuskin montaa possua eli. Raamatussakin kielletään ylensyöminen. He eivät mitään oikeita uskovaisia ole, jotka Jouluna, Jeesuksen Vapahtajamme syntymäjuhlassa, ahtavat kupunsa täyteen ties mitä syntisiä herkkuja. Halleluja!

Eipä uskoisi, että henkilö joka valitsee nikikseen tonttulin, voisi olla noinkin myrkyllinen ja syyttävä. On muuten niin iso kontrasti nimimerkin ja tekstin välillä, ettei tosikaan.

Vierailija
44/77 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella naisella vaan se joulu on joka päivä. Sitten ovat jatkuvasti turvonneita kuin taikinat.

Vierailija
45/77 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kiinnostavaa. Montako lusikallista vaimosi otti mitäkin ja miten haarukoi ne kitaansa. Kerro, meitä kiinnostaa ihan vitusti.

Vierailija
46/77 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tonttuli kirjoitti:

No niinpä, helvetti että kuvottaa ja vituttaa ihmisten mässytys. Varsinkin Jouluna, joka on vielä Jeesuksen Kristuksen, meidän Vapahtajamme syntymäjuhla. Luuletteko, että Jeesus mätti kinkkua? Siellä aavikolla? Siellä tuskin montaa possua eli. Raamatussakin kielletään ylensyöminen. He eivät mitään oikeita uskovaisia ole, jotka Jouluna, Jeesuksen Vapahtajamme syntymäjuhlassa, ahtavat kupunsa täyteen ties mitä syntisiä herkkuja. Halleluja!

Siis mitä? Et kai veli tai sisko vaan vietä Joulua? Sinä kuljet harhassa, joten palaa taksisin. Joulu on muinaisten pakanoiden keskitalven juhla, jolloin heidän mukaansa pimeys kuolee ja aurinko syntyy uudestaan. Siinä ei ole mitään meidän Herraamme liittyvää. Syyttää saa harhautuneita muinaiskatolilaisia, jotka siirsivät vanhat epäpyhyytensä USKOON!

Herramme Jeesus,

Ole kanssamme näinä epäuskon hetkinä jolloin muut veljemme ja sisaremme ovat heikkoina. Ja anna heidän nähdä häpeänsä, jotka väittävät Joulun olevan meidän juhla.

Aamen

Vierailija
47/77 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit vinkuvat :D

48/77 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko itse pläski?

Vierailija
49/77 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahtiin se sika!

Vierailija
50/77 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei rakas. Kun varmaan luet täältä, sen sijaan, että havainnoisit läheistesi hyvinvointia ihan livenä, niin kerron sinulle syitä syömiseeni.

Olen tunnesyöppö. Minulla on ollut syömishäiriö, kuten ehkä muistat minun kertoneen, vaikka emme silloin vielä tunteneet.

Olen syönyt liikaa jo yli vuoden, mutta en pysty lopettamaan. Tämä on sairaus. Aivan kuten alkoholismisikin. Olen jatkuvasti alakuloinen ja väsynyt ja tuntuu kuin kurkkuani kuristettaisiin. Inhoan juomistasi ja inhoan sitä mitä se tekee myös minulle.

En kestä heti työpäivän jälkeen alkavaa kaljoittelua enkä viikonloppujuomisiasi. Haluaisin tehdä kanssasi kaikkea kivaa mitä teimme joskus, ennen kuin viina meni kaiken edelle. Haluan elämäni takaisin. Ja sen miehen johon rakastuin.

Syön koska minulla on paha olla. Ehkä pian saan kerättyä rohkeutta hakea avioeroa. Koska minä en voi sinua parantaa ja sinä itse et halua sitä tehdä. Rakastin sinua joskus, nyt vain siedän.

Koska tänään et enää ole kunnossa lukemaan tätä, niin toivotan hyvää tapaninpäivää.

Läpä läpä. Jos sinä olet tunnesyöppö niin miehesi on sitten tunnejuoppo. Kumpikaan ei ota vastuuta omasta terveydestään. Yök.

Vierailija
51/77 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ällöttäisi minuakin katsella toisen mässäilyä. Kohtuus kaikessa. Vaikka miten olisi joulu.

Vierailija
52/77 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei rakas. Kun varmaan luet täältä, sen sijaan, että havainnoisit läheistesi hyvinvointia ihan livenä, niin kerron sinulle syitä syömiseeni.

Olen tunnesyöppö. Minulla on ollut syömishäiriö, kuten ehkä muistat minun kertoneen, vaikka emme silloin vielä tunteneet.

Olen syönyt liikaa jo yli vuoden, mutta en pysty lopettamaan. Tämä on sairaus. Aivan kuten alkoholismisikin. Olen jatkuvasti alakuloinen ja väsynyt ja tuntuu kuin kurkkuani kuristettaisiin. Inhoan juomistasi ja inhoan sitä mitä se tekee myös minulle.

En kestä heti työpäivän jälkeen alkavaa kaljoittelua enkä viikonloppujuomisiasi. Haluaisin tehdä kanssasi kaikkea kivaa mitä teimme joskus, ennen kuin viina meni kaiken edelle. Haluan elämäni takaisin. Ja sen miehen johon rakastuin.

Syön koska minulla on paha olla. Ehkä pian saan kerättyä rohkeutta hakea avioeroa. Koska minä en voi sinua parantaa ja sinä itse et halua sitä tehdä. Rakastin sinua joskus, nyt vain siedän.

Koska tänään et enää ole kunnossa lukemaan tätä, niin toivotan hyvää tapaninpäivää.

Läpä läpä. Jos sinä olet tunnesyöppö niin miehesi on sitten tunnejuoppo. Kumpikaan ei ota vastuuta omasta terveydestään. Yök.

Se vastuu siirretään sanalle "sairaus"  Kun tämä ylensyönti on sairaus en voi tehdä mitään kun siihen ei ole lääkettä.

Vierailija
53/77 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ällöttäisi minuakin katsella toisen mässäilyä. Kohtuus kaikessa. Vaikka miten olisi joulu.

Älä katso. Keskity muuhun.

Vierailija
54/77 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä katso. Keskity muuhun.

Onneksi ei tarvitse katsella. Lähipiiri ei mässää. Syö ihan normaalisti rauhalliseen tahtiin.

Vierailija
55/77 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei olekaan läskejä perheessä.

Vierailija
56/77 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP. Syödä nyt lajitovereitaan ja vielä jouluna.

Vierailija
57/77 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin syön "liikaa" jouluna mutta onneksi en ole kenenkään vaimo niin kukaan ei valita :) Itse joskus vähän ajattelen että voivoi kylläpä nyt taas söit. Mutta se ei mieltä pahenna.

Vierailija
58/77 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouluna SAA syödä!

Ai että ihan luvan kanssa. Kuka sen luvan antaa?

Minä annan luvan

🍕🍬🍣🍭 🍧🎂🍫🍚🐷🐮🐗🐑🐔🐙

😝

Nam ja röyh.

Vierailija
59/77 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkö, että eukko syö sinut pankrottiin? Useat jouluruuat ovat niin halpoja, ettei siitä ei ole pelkoa.

Vierailija
60/77 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin lihava vaimo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä