Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo syö ihan liikaa jouluna

Vierailija
25.12.2016 |

Huomautin jo kerran että vähempikin riittäisi, mutta suuttui minulle. Niin tärkeää se ruoka voi olla sitten. Joulussa on muutakin iloa normaaleille ihmisille kuin syöminen. Hirveää katsella vierestä toisen mättöä.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouluna SAA syödä!

Mä SAAN syödä ihan joka päivä. Ei tarvitse jouluna ahtaa :)

Mutta kaikki eivät saa.

Esimerkiksi?

Eivät anna itselleen lupaa syödä niin paljon ja mitä haluavat muulloin kuin jouluna.

Vierailija
22/77 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on lyhyt läskitonttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouluna SAA syödä!

...ja muina vuodenaikoina ei saa vai?

Muutenkin ihmettelen näitä ihmisiä, jotka mättävät joulupyhien aikana ruokaa naamaansa niinkuin eivät olisi ennen ruokaa saaneet, ihan vaan koska joulu ja niin täytyy tehdä, vaikkei olisi edes nälkä. Joulupyhien jälkeen sitten itketään, että yhyy yhyy kiloja tullut lisää, nyt täytyy hommata se kuntosalikortti (jota käytetään maksimissaan se 2 viikkoa kunnes se unohtuu) ja aloittaa ties mikä näkkileipäkaalikeittodieetti. Syökää sen joulun ajankin niinkuin normaalit ihmiset älkääkä ahtako itseenne ruokaa räjähtämispisteeseen saakka, niin ei tule niitä kauhistuttavia lisäkiloja.

Vierailija
24/77 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan aima tarkkana ruuan suhteen, sitä ei koskaan tuhlata eikä ylensyödä. Se on ekologista luomua, lähiruokaa ja vaaleaa lihaakin harvemmin. Nyt kuvottaa unohtaa kaikki periaatteet jonkun juhlan takia, en pysty siihen ja vaikeaa on seurata vierestä miten alas voi toinen vajota. Ap

Vierailija
25/77 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouluna SAA syödä!

Ai että ihan luvan kanssa. Kuka sen luvan antaa?

Vaikkapa itse Mietaa:

"Mieto syö kymmenkiloisen kinkun loppiaiseen mennessä nahkoineen päivineen."

http://www.iltalehti.fi/urheilu/201612232200045134_ur.shtml?_ga=1.19566…

"Juha Miedon joulunaikaan kuuluu jopa sadan luumutortun syöminen."

http://www.iltalehti.fi/talviurheilu/201612232200045127_tl.shtml

Pääsiäisenä paasto päättyy komiasti:

"Yhdessä asiassa Wassberg ei varmasti pärjäisi Miedolle – mämmin syömisessä. Mieto kertoi syöneensä tämän pääsiäisen aikana jo noin 30 kiloa mämmiä."

"– Se on maistunut taas niin hyvältä, että ei paremmasta väliä. Voi olla, ettei Wassberg jaksaisi syödä 40 kiloa mämmiä yhden pääsiäisen aikana, mutta uskon, että minulla se raja rikkoontuu nyt, Mieto sanoi."

Vierailija
26/77 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouluna SAA syödä!

Vaikkapa itse Mietaa:

"Yhdessä asiassa Wassberg ei varmasti pärjäisi Miedolle – mämmin syömisessä. Mieto kertoi syöneensä tämän pääsiäisen aikana jo noin 30 kiloa mämmiä."

"– Se on maistunut taas niin hyvältä, että ei paremmasta väliä. Voi olla, ettei Wassberg jaksaisi syödä 40 kiloa mämmiä yhden pääsiäisen aikana, mutta uskon, että minulla se raja rikkoontuu nyt, Mieto sanoi."

Mämmijutun lähde unohtui:

http://www.iltasanomat.fi/maastohiihto/art-2000001147096.html

Vierailija
27/77 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouluna SAA syödä!

Vaikkapa itse Mietaa:

Sairasta. Ap

Vierailija
28/77 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouluna SAA syödä!

Muutenkin ihmettelen näitä ihmisiä, jotka mättävät joulupyhien aikana ruokaa naamaansa niinkuin eivät olisi ennen ruokaa saaneet, ihan vaan koska joulu ja niin täytyy tehdä, vaikkei olisi edes nälkä. Joulupyhien jälkeen sitten itketään, että yhyy yhyy kiloja tullut lisää, nyt täytyy hommata se kuntosalikortti (jota käytetään maksimissaan se 2 viikkoa kunnes se unohtuu) ja aloittaa ties mikä näkkileipäkaalikeittodieetti. Syökää sen joulun ajankin niinkuin normaalit ihmiset älkääkä ahtako itseenne ruokaa räjähtämispisteeseen saakka, niin ei tule niitä kauhistuttavia lisäkiloja.

Voit ihmetellä niin paljon kuin haluat. Monesta jouluna on hauskaa mässäillä :)

Vierailija
29/77 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouluna SAA syödä!

Vaikkapa itse Mietaa:

Sairasta. Ap

Ei ole :) Vaikka itse olet pikkutontun kokoa, on Mietaalla mittaa ja kuluttaa syömänsä.

Vierailija
30/77 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tonttuli kirjoitti:

No niinpä, helvetti että kuvottaa ja vituttaa ihmisten mässytys. Varsinkin Jouluna, joka on vielä Jeesuksen Kristuksen, meidän Vapahtajamme syntymäjuhla. Luuletteko, että Jeesus mätti kinkkua? Siellä aavikolla? Siellä tuskin montaa possua eli. Raamatussakin kielletään ylensyöminen. He eivät mitään oikeita uskovaisia ole, jotka Jouluna, Jeesuksen Vapahtajamme syntymäjuhlassa, ahtavat kupunsa täyteen ties mitä syntisiä herkkuja. Halleluja!

Jeesus oli juutalainen eikä näin ollen syönnyt possua. Miksi sinä et siis seuraa herrasi esimerkkiä ja lakkaa mässyttämästä sitä saastaista eläintä?

Vierailija
31/77 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mässäilevä nainen on järkyttävä näky.

Vierailija
32/77 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo kirjoitti:

Sinäkö sitten jäit sen takia ilman ruokaa? Jos et osannut pitää puoliasi, niin se on voi voi. Ei ihme, jos verensokerisi laskiessa tuntuu hirveältä.

En vain osaa pitää yli tarpeen mässäilyä normaalina. Ihmisiä kuolee nälkään. Ap

Ja se yli tarpeen mässäily selvisi sinulle vasta nyt, kun hän on vaimosi? Sellaisiin asioihin kannattaisi kiinnittää huomiota jo ennen yhteen muuttamista/vihille menoa.

Myös syömättömiä lapsia on syyllistetty sillä, että ihmisiä kuolee nälkään, ja nyt syyllistät sinä vaimoasi syömisestä samalla verukkeella. Elä tässä sitten ihmisiksi...

Meillä hankitaan jouluksi ruokaa vain järkevät määrät (ei siis ylensyöntiä varten), mutta joulunpyhät ovat vain alle 1% kaikista vuoden päivistä. Ja sinä jaksat takertua mokomaan. 

Naisia syytetään nalkuttajiksi, mutta miehethän ne vasta osaavatkin, jos tätä palstaa on uskominen.

Vierailija
33/77 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hirvittää koko joulu kun mieheni ahmii lanttulaatikkoa päivät ja pieree myrkkykaasuja yöt.

Makuuhuoneemme on niin ahdas, että multa ihan oikeasti loppuu happi siellä :(

Vierailija
34/77 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei rakas. Kun varmaan luet täältä, sen sijaan, että havainnoisit läheistesi hyvinvointia ihan livenä, niin kerron sinulle syitä syömiseeni.

Olen tunnesyöppö. Minulla on ollut syömishäiriö, kuten ehkä muistat minun kertoneen, vaikka emme silloin vielä tunteneet.

Olen syönyt liikaa jo yli vuoden, mutta en pysty lopettamaan. Tämä on sairaus. Aivan kuten alkoholismisikin. Olen jatkuvasti alakuloinen ja väsynyt ja tuntuu kuin kurkkuani kuristettaisiin. Inhoan juomistasi ja inhoan sitä mitä se tekee myös minulle.

En kestä heti työpäivän jälkeen alkavaa kaljoittelua enkä viikonloppujuomisiasi. Haluaisin tehdä kanssasi kaikkea kivaa mitä teimme joskus, ennen kuin viina meni kaiken edelle. Haluan elämäni takaisin. Ja sen miehen johon rakastuin.

Syön koska minulla on paha olla. Ehkä pian saan kerättyä rohkeutta hakea avioeroa. Koska minä en voi sinua parantaa ja sinä itse et halua sitä tehdä. Rakastin sinua joskus, nyt vain siedän.

Koska tänään et enää ole kunnossa lukemaan tätä, niin toivotan hyvää tapaninpäivää.

Vierailija
35/77 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sulle kuuluu paljonko se syö, jos ei sun eväitä vedä...

Tässä ketjussa mammat ovat sitä mieltä, että kyllä kuuluu toisten syömiset muille:

http://www.vauva.fi/keskustelu/2745099/poikaysyavan-nirsoilu-vanhempien…

Vierailija
36/77 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helvetin vanhoja ja väsyneitä nämä deitti / tyttöystävä / avovaimo / vaimo syö liikaa -provot. Tämäkin aloitus on täällä viikottain.

Miehet eivät sovi tälle palstalle. Eivät osaa tehdä kunnon provoja, vaan levy jää päälle.

Vierailija
37/77 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouluna SAA syödä!

Varmasti, mutta älkää sitten myöskään kitiskö kun lihotte. Se nyt vaan sattuu olemaan niin, että jos syöt enemmän kuin kulutat, lihot. Oli vuodenaika sitten mikä tahansa.

Vierailija
38/77 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ollaan aima tarkkana ruuan suhteen, sitä ei koskaan tuhlata eikä ylensyödä. Se on ekologista luomua, lähiruokaa ja vaaleaa lihaakin harvemmin. Nyt kuvottaa unohtaa kaikki periaatteet jonkun juhlan takia, en pysty siihen ja vaikeaa on seurata vierestä miten alas voi toinen vajota. Ap

Onneksi et ole minun mieheni. Nimittäin minä ottaisin jalat alleni. Ydinkysymys ei ole ruoka vaan noin joustamattomat periaatteet yleensä, ettei siedä toisenkaan niistä poikkeamista edes kerran vuodessa. 

Vierailija
39/77 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sulle kuuluu paljonko se syö, jos ei sun eväitä vedä...

Tässä ketjussa mammat ovat sitä mieltä, että kyllä kuuluu toisten syömiset muille:

http://www.vauva.fi/keskustelu/2745099/poikaysyavan-nirsoilu-vanhempien…

Aikuisen nirsoilu on vastenmielistä ja pelkkää huonoa käytöstä. Sen sijaan jouluna ylensyöminen on täysin normaalia.

Vierailija
40/77 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouluna SAA syödä!

Varmasti, mutta älkää sitten myöskään kitiskö kun lihotte. Se nyt vaan sattuu olemaan niin, että jos syöt enemmän kuin kulutat, lihot. Oli vuodenaika sitten mikä tahansa.

Jollakin joulunajan mässäilyllä ei ole painonhallinnan kannalta mitään merkitystä, jos elintavat ovat muuten kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi