Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on alkanut sanomaan moniin erimielisyyksiin: "muutetaan sitten eri kämppiin" (ov)

Vierailija
25.12.2016 |

Sitten hämmennyn tästä ja olen hiljaa. Myöhemmin kun juttelen, hän kääntää sen niin ettei muka ole tarkoittanut. Miten saisin tartuttua tuohon heti? Vituttaa kun moneen sanoo noin.

Esimerkiksi, oli jo aiemmin "luvannut", että saan ottaa koiran. Poika alkoi asiasta sitten eilen keskustelemaan. Niin mies ihan kesken sen keskustelun (oli puoliunessa sängyssä, eikä edes kuullut kaikkea) huutaa "me ei sit varmaan asuta samassa asunnossa"... tms. En muista. Mykistyin just, en saanut sanaa suusta. vitutti Niin. Myöhemmin väitti, että tarkoitti että sit koira kun kaikki ollaan muutettu yhdessä isompaan asuntoon.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on henkistä pahoinpitelyä. Tekee sen tahallaan pitääkseen sut otteessaan. Teidän pitäisi puhua tuosta jossain pariterapiassa. Tuo on tuhoavaa käytöstä.

Jos ootte naimisissa, menkää paremman avioliiton perheleirille.

Vierailija
22/24 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero ja aloita uusi elämä. Tuskin mies tuosta muuttuu. En katsoisi moista touhua päivääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin nyt linjoille. Aiemmin oli suoranaista erolla uhkailua, mutta sanoin että seuraavasta kerrasta erotaan.. Sitten se muuttui muualle muuttamisen uhkailuksi. Sanoin siihen, että ei noin, minulle se tarkoittaa eroa.

Tuota edellistäkään riitaa en voi nostaa esille, koska ns. hyväksyin miehen selityksen "ei se sitä niin tarkoittanut".

En tiedä mikä siinä on, että "en saa erottua" (vaikka jollain tasolla varmaan haluaisinkin). Lasten takia olen pitkään aikaan ajatellut, että ei pidä kovin helposti erota. Olisiko tuo sitten liian helppoa eroamista? Lapsetkin ovat nuo sanat kuulemassa :( Tiedän että se vaan heittelee tuollaista, ei se minusta haluaisi eroon. Minä ehkä enemmän hänestä. Olen sitäkin miettinyt, että käytännön elämähän minulla menisi paljon vaikeammaksi eli senkin takia olen hänen kanssa.. Ihan hauska hän on, rakastettavakin jossain määrin.. mutta paljon on sellaisia miinusmerkkejä, muitekin kun tuo uhkailu.

Tässä on vähän ristiriitainen olo, toisaalta voisi tehdä niin, että tosissaan heittäytyisi suhteeseen... mutta samaan aikaan pitäisi kasvattaa itsensä ns. yksin pärjääväksi, että kun seuraava kerta tulisi voisi heti sanoa: "ymmärsinkö oikein, sinusta oikea ratkaisu on (/haluat), että me muutamme eri asuntoihin".

ap

Vierailija
24/24 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset