Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on alkanut sanomaan moniin erimielisyyksiin: "muutetaan sitten eri kämppiin" (ov)

Vierailija
25.12.2016 |

Sitten hämmennyn tästä ja olen hiljaa. Myöhemmin kun juttelen, hän kääntää sen niin ettei muka ole tarkoittanut. Miten saisin tartuttua tuohon heti? Vituttaa kun moneen sanoo noin.

Esimerkiksi, oli jo aiemmin "luvannut", että saan ottaa koiran. Poika alkoi asiasta sitten eilen keskustelemaan. Niin mies ihan kesken sen keskustelun (oli puoliunessa sängyssä, eikä edes kuullut kaikkea) huutaa "me ei sit varmaan asuta samassa asunnossa"... tms. En muista. Mykistyin just, en saanut sanaa suusta. vitutti Niin. Myöhemmin väitti, että tarkoitti että sit koira kun kaikki ollaan muutettu yhdessä isompaan asuntoon.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ihan syytä alkaa ajattelemaan, että samapa aika vaikka muuttaa? Ei koiran takia, vaan siksi että lupaukset rikotaan. Ap

Vierailija
2/24 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miettinyt eroa ja toivoo sitä, mutta eri uskalla tehdä aloitetta, tai ottaa sitä vastuuta. Toivoo salaa itseltäänkin että saisi sinut sanomaan"no erotaan sitten" ja saisi eron sinusta helpolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sun mies on ajatellut paljon erilleen muuttoa ja haluais oman kämpän. Saamattomuuttaan ja vakipillun takia ei vain ole vielä lähtenyt. Jos parempi tulee vastaan niin se on menoa.

Sun täytyy vain tyytyä osaas tai laittaa pyörä pyöriin ja lähtee. Oma valintas.

Vierailija
4/24 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIkotieltä löytyy runsaasti vuoktakämppiä. Ota sivu esiin ja kysy mieheltä, mikä niistä hänestä olisi kiinnostavin.

Vierailija
5/24 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi huomaa että mies on tyytymätön. Anna sen mennä.Seuraavalla kerralla kun tuon sanoo voit joko sanoa että sulle sopii että muuttaa pois tai että  on viimeinen kerta kun tuollaista kuuntelet, seuraavasta kerrasta tulee sitten lopullinen. Tuolla tavalla ei  mieltä osoiteta leikillään.

Vierailija
6/24 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin kaamea ämmä riidellessä, siis se mitä sinä kutsut "keskusteluksi" että mies ajattelee että on parempi erota kuin "jutella".

Vierailija
7/24 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti vaadit mieheltäsi liikaa. Mies ahdistuu, kun pitää aina tyydyttää, palvoa ja peesata naista. Et ole nujertanut puolisoasi vielä täysin. Tuollainen puolustusreaktio tulee, kun miehen takaraivossa jyskyttää jäännökset nujerretusta omasta tahdosta. Vaikuttaa siltä, että miehesi epätoivoisesti pyristelee viimeisillä voimillaan: hän on alistumispisteessä.

Vierailija
8/24 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koirasta tarkoitus kasvattaa miehen korvike?

Vierailija
9/24 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
10/24 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko viisasta kysyä heti: ymmärsinkö oikein, muutetaan erilleen?

Olen jo sanonut, että jos erolla uhkailee, se on menoa sitten. Nykyään kun en heti noihin vastaa.. myöhemmin väittää ettei ollut sitä niin tarkoittanut.

Kyllä se niin on, että minä olen vähän tasokkaampi kuin ukko. Lasten takia eniten tuon kanssa olen. Ja tuossakaan ukko ei ollut edes mukana keskustelussa, tietämättä taustoista alkoi huutelemaan.

Ap

Vierailija
11/24 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään koiraa haluaisi. Sisätiloissa levittämässä koiratauteja... Ei kiitos.

Vierailija
12/24 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroamisella ja/tai erikseen muuttamisella uhkailu on aina huono ja epäreilu taktiikka riitojen vvoittamiseksi, jotta saadaan toinen hiljennettyä - sitähän sen tarkoituksena onn saavuttaa. Se johtaa ainoastaan tuhoon. Tästä on kirjoitettu todella monta psykologin artikkelia ja perheneuvottelujen ohjeita.

Varaudu jo henkisesti, että ero saattaa olla tulossa.

Vierailija
13/24 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo sanonut, että jos erolla uhkailee, se on menoa sitten. Nykyään kun en heti noihin vastaa.. myöhemmin väittää ettei ollut sitä niin tarkoittanut.

Kyllä se niin on, että minä olen vähän tasokkaampi kuin ukko. Lasten takia eniten tuon kanssa olen. Ja tuossakaan ukko ei ollut edes mukana keskustelussa, tietämättä taustoista alkoi huutelemaan.

Ap

Vai että ihan tasokkaampi kuin ukko. Taidatte olla molemmat keskenkasvuisia uunoja.

Vierailija
14/24 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla sano, että ok ja milloin muutat ja jos on lapsia, niin kumpi ottaa vastuun ekasta vuoroviikosta. Halpamaista kiristää toista koko ajan erolla uhkailemalla.

Vierailija
15/24 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykoloogi kirjoitti:

Ilmeisesti vaadit mieheltäsi liikaa. Mies ahdistuu, kun pitää aina tyydyttää, palvoa ja peesata naista. Et ole nujertanut puolisoasi vielä täysin. Tuollainen puolustusreaktio tulee, kun miehen takaraivossa jyskyttää jäännökset nujerretusta omasta tahdosta. Vaikuttaa siltä, että miehesi epätoivoisesti pyristelee viimeisillä voimillaan: hän on alistumispisteessä.

En osaa nyt samaistua edellä kirjoittaneeseen, mutta yläpeukkua tulee siitä, että hän ihan selvästi osaa heijastaa ap:n aloituksen omaan nykyiseen tai jo päättyneeseen parisuhteeseensa. Joku on ymmärtänyt elämästä jotain. "Oikein" tai "väärin" ymmärtänyt, mutta ymmärtänyt kuitenkin.

Vierailija
16/24 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Silloin kun näet miehesi niin, suhteella ei ole tulevaisuutta. Se aika ei välttämättä ole miehesi, etkä sinäkään, mutta tuossa tilanteessa suhteella ei nyt voi olla hyvää jatkoa.

Vierailija
17/24 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juuri noin kannattaa mielestäni tehdä. Keskustella heti. 

Vierailija
18/24 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi haluaa sinusta eroon. Ukolla on uusi nainen odottamassa.

Vierailija
19/24 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erolla uhkailu on henkistä väkivaltaa, jolla halutaan valtaa! Vaihtoehdot ovat joko todellakin eroatte tai otat puheeksi sen, että moinen uhkailu pitää loppua! Ja, jos ei lopu, niin sitten seuraavasta kerrasta sitten muutatte erillenne!

Vierailija
20/24 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin vuosia liitossa, jossa rouvan ratkaisu jokaiseen pieneen erimielisyyteen oli, että minun on valittava eron tai hänen tahtonsa välillä. Ei olisi kannattanut kuunnella sitä vuosia ja hätääntyneenä sovitella. Aluksi se oli vain uhkailua. Tarpeeksi kauan samaa toistettuaan alkoi hän itsekin uskoa eroon ongelmiensa ratkaisuna. En toiste kärsisi samaa, vaan jos puoliso kolmannen kerran mainitse eron, se myös toteutuu.