Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaminen vähissä, milloin hakea apua?

Vierailija
25.12.2016 |

Muutamaan viimevuoteen mahtui ihan liikaa stressiä, sen tarkemmin erittelemättä. Noh, nyt elämä on ihan tavallista ja hyvää taas, mut muelialani ja energiatasot on matalammalla kuin koskaan tuon vaikean ajan aikana. Saan takaumatunteita, nyt vasta surettaa ja harmittaa se millaista elämä oli. Parhaalle ystävälle en viitsi valittaa, kiska hänellä on viimeisin vuosi ollut vielä moninkertaisesti vaikeampaa surua täynnä. Miehen mukaan tuntuu kuin persoonani olisi jotenkin muuttunut ja olen äkäinen koko ajan. Pari kertaa olen itkeskellyt aamubussissa ilman syytä. Olen saanut pienen paniikkikohtauksen töissä, heräilen aamuöisin. Tuntuu että suojaava kuori on jotenkin tosi ohut enkä kestä mitään normaalisti. Ajattelin nyt katsella loman auttaako, ja kun päivät valkoistuu. En keksi mitä apua tähän voisi saada jos en itse saa päätäni kasaan, toisaalta olen ihan rajoilla, mikä on aika noloa kun mitään pahaa ei elämässäni nyt ole. En osaa tässäkään mitään kysyä, kunhan valitin, kevättä odotellessa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi