Kaverit ei vastanneet hyvän joulun toivotuksiin, vauvaonnitteluihin ym, masentaa.
Laitoin joko kortteja tai viestejä kavereille ja yhdelle toivotin onnea myös vauvauutisista viestissä. Monikaan ei ole vastannut mitään. Tämä vauvatyyppi on kyllä facessa muiden onnitteluihin vastannut mutta ei mun viestiin. Tunnen oloni surkeaksi ihmiseksi jota ei tarvi arvostaa vastaamalla ja jolle ei tarvi laittaa korttia tai viestiä jouluksi. Miksi jotkut on niin vähä arvoisia että heidät voi ohittaa? Minkälaisille ihmisille te voisitte jättää vastaamatta. Yritän löytää asioita jotka itsessä vialla.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Laitoin joko kortteja tai viestejä kavereille ja yhdelle toivotin onnea myös vauvauutisista viestissä. Monikaan ei ole vastannut mitään. Tämä vauvatyyppi on kyllä facessa muiden onnitteluihin vastannut mutta ei mun viestiin. Tunnen oloni surkeaksi ihmiseksi jota ei tarvi arvostaa vastaamalla ja jolle ei tarvi laittaa korttia tai viestiä jouluksi. Miksi jotkut on niin vähä arvoisia että heidät voi ohittaa? Minkälaisille ihmisille te voisitte jättää vastaamatta. Yritän löytää asioita jotka itsessä vialla.
Kenties olet tipahtanut sosiaalisista ympyröistä, tehnyt konkurssin tai God forbid, joutunut työttömäksi. Eli olet vapaata riistaa olla ignoorattu. Hyvinkin mahdollista.
Tökeröitä, käytöstavat hukassa, aika monelta ovat tänä päivänä.
Minä sain onneksi vain yhden joulukortin tänä vuonna. Olen sairastanut helvetillistä tautia 7 kk enkä todellakaan tarvitse mitään hyvää joulua toivotuksia kun ei se joulu mulla ole hyvä. Rauhallista ja onnellista joulua blaa blaa, kyllä mulla on vähän liiankin rauhallista kun ei 7 kk ole minnekään päässyt, ei tarvitse erikseen tulla toivomaan.
Kortin lähettäjä tietää vaikeuksistani, siltikin lähetti lässyn lässyn kortin. Varmaan vaan itseään korostaakseen ja itselleen iloa tuottamaan. En todellakaan sano edes kiitos.
Itse saan joulukortteja muutamia per vuosi. Itse en koskaan lähetä itse mitään. Mihinkään sosiaalisenmedian onnentoivotuksiin en myöskään koskaan vastaa. Ainoa johon vastaan on tekstieviestit. Whatssapp menee myös ignore-listalle.
Ei ole mun ongelma, jis joku vetää herneet vastaamattomuuteeni.
Ensi vuonna kortit vaan niille, joilta itse sain kortin.
Mitään faboa, twitteriä tai whatsappeja ei minun laitteissani ole ollut eikä tule olemaan. Olen tehnyt selväksi kaikille, että jos haluatte olla yhteydessä niin soittakaa tai laittakaa tekstiviesti. Tietysti yhteydenpito on vähentynyt monen osalta, mutta oikeiden ystävien kesken tulee tekstiviestejä läheteltyä ja soiteltua normaaliin tapaan. Some-tyrkytys ei minua ihan kauheasti kiinnosta.
Vastaamattomuus ei tarkoita, että sussa olisi jotain vikaa. Ihmiset on kiireisiä ja ajattelemattomia.