Miten ihmiset voivat olla nykypäivänä kierrätyksestä näin pihalla? vieraat laittoivat kaikki roskat sam
roskikseen. Meillä on roskiskaapissa ämpärit metallille, lasille ja kompostille. Jouluvieraat sulloivat metallitölkit, lasinsirpaleet ja ruuantähteet samaan roskikseen.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ihmeen lasinsirpaleet? Laitoit heidät siivoamaan kotisi?
Eräältä vieraalta putosi viinilasi enkä ollut juuri siinä kohtaa paikalla. Hän oli siivonnut sirpaleet sekajätteen joukkoon Ennenkuin ehdin hätiin. Ap
EIKÄ??? SEKAJÄTTEISIIN???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ihmeen lasinsirpaleet? Laitoit heidät siivoamaan kotisi?
Eräältä vieraalta putosi viinilasi enkä ollut juuri siinä kohtaa paikalla. Hän oli siivonnut sirpaleet sekajätteen joukkoon Ennenkuin ehdin hätiin. Ap
Tiesitkö että lasinkeräykseen saa laittaa ainoastaan pakkauslasi-jätettä ei esim rikkoutunutta jumomalasia (eikä edes ehjää)
Vai niin, mitenköhän sen on sitten lasisten sinappipurkkien kanssa jotka tyhjinä toimivat juomalaseina? Hyvä, että asia tuli esille, sillä olimme harkinneet niiden viemistä roskiin. Täytyy keskustella vielä puolison kanssa miten toimimme, että kaikki menee sääntöjen mukaan.
Mulla on ihan älyttömän laiska naapuri. Ei vie roskapusseja vaikka jätän ne sen oven eteen. Muutenkin ihme hyypiö. Pyysin tässä ennen joulua että tuo mulle pari pulloo viinaa niin kehtasi vinkua rahaa? Eikö joulu ole antamisen juhlaa?
Mä sentään annoin sille ja muijallensa ilmaista stirppausta. Erittäin eroottinen esitys jossa yhdistyi mun muna ja niitten postiluukku. Luulisi että naapuri arvostaa elävää taidetta mutta ei, tää soitti miliisit. Mua alkaa pikkusen kypsyttää siihen malliin että alan yhtä ilkeäksi kuin tuo naapuri.
Tiesitkö että lasinkeräykseen saa laittaa ainoastaan pakkauslasi-jätettä ei esim rikkoutunutta jumomalasia (eikä edes ehjää)