Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tänään yökkäri päällä koko päivän?

Vierailija
25.12.2016 |

Minä taidan olla. Tosin miesystävä tulee illalla,mutta voin sanoa juuri laittaneeni yökkärin päälle.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olin eilen.

Vierailija
42/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä. Ei mulla ole erikseen mitään oloasuja. Olisi vähän typerää vaihtaa jotkut päivävaatteet kun kuitenkin päivä menee syödessä, nukkuessa ja tv:tä katsellessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, minulle tulee jotenkin nuhjuinen olo jos olen yöpaidassa koko päivän. En ole siis yöpaidassa muulloinkaan koko päivää, niin miksi joulupäivä tekisi siihen poikkeuksen.

Mikä juttu tämä "joulupäivä yöpaita/pyjama päällä koko päivän!" - muuten oikein on? Oletteko te muulloinkin vapaapäivinä yövaatteissa koko päivän, jos ette ole menossa minnekään? Jos ette ole vaan muina vapaapäivinä laitatte muuta päälle, niin miksi juuri joulupäivänä hengailette yövaatteissa? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Vierailija
44/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en, minulle tulee jotenkin nuhjuinen olo jos olen yöpaidassa koko päivän. En ole siis yöpaidassa muulloinkaan koko päivää, niin miksi joulupäivä tekisi siihen poikkeuksen.

Mikä juttu tämä "joulupäivä yöpaita/pyjama päällä koko päivän!" - muuten oikein on? Oletteko te muulloinkin vapaapäivinä yövaatteissa koko päivän, jos ette ole menossa minnekään? Jos ette ole vaan muina vapaapäivinä laitatte muuta päälle, niin miksi juuri joulupäivänä hengailette yövaatteissa? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

No kyllä vaan kotona olen aina yö/oloasussa (en tee eroa näille). Asun yksin ja haluan olla rennosti. Yksinkertaista.

Vierailija
45/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty, kun pitää välillä käydä saunassa. :D

Vierailija
46/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut? Kunhan kysyin ilman sarvia ja hampaita, että miksi juuri joulupäivänä olette yövaatteissa vai oletteko muulloinkin vapaapäivinä?

43

Vierailija
47/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselijälle. Ihan parastahan on voida viettää päivä yövaatteissa tai olovaatteissa. Ei tarvitse lähteä sinä päivänä mihinkään.

Vierailija
48/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon liittyy myös se, että ne yö ja -olovaatteet ovat laadukkaita. Esim. hyviä Nanson vaatteita.

Vierailija
49/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikapossut röhnöö pyjamissa. Itse tulin juuri kahden tunnin lenkiltä.

Röh röh röh

Vierailija
50/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konvehtikoomassa en heti ymmärtänyt kysymystä. Vilkaisu alaviistoon, ja näkymästä ymmärsin heti että yökkäri ei ole päällä.

Vierailija
51/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä toistaseks joo, mutta illemmalla lähden lenkille jo:)

Vierailija
52/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpaita päällä ja ylipolvensukat jalassa. Mies saapuu tunnin päästä, niin illaksi/yöksi vaihtuu seksikkäs yöpuku päälle.

Vierailija
53/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöpaita päällä ja ylipolvensukat jalassa. Mies saapuu tunnin päästä, niin illaksi/yöksi vaihtuu seksikkäs yöpuku päälle.

Kerro tarkemmin, mitä laitat. Ei oo pahat ne pidemmät sukatkaan. Mut kaikki tosin on kiinni sisällöstä.

M 50+

Vierailija
54/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan juonut niin paljon eilen, että pitäisi olla yökkärissä koko päivä. Alkoholistien ongelmia.

Haha :D oletpa pumpulissa, kunnon alkkis ei kyllä välitä mistään yöpukujutuista eikä aina edes nukkumisesta. Samoilla silmillä, samoilla vaatteilla.

Vierailija
55/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä ajatus löysäillä koko päivä kotona jossain yöasussa! En yhtään tajua, miksi jouluna pitäis lyödä kaikki läskiks ja olla välittämättä huomisesta. No onko sitten kiva olo joulun jälkeen niissä hiilariturvotuksissaan ja itseinhossaan kiskoa turvonneen ruumiinsa päälle taas normaaleja vaatteita. Onko? Älytöntä touhua.

Vierailija
56/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko päivän yöpaidassa, samoin lapset. Mies puki sentään verkkarit. Ollaan pelattu lautapelejä, katottu telkkua, syöty suklaata ja makoiltu 😊 Tällaista meillä on kerran vuodessa ja täytyy sanoa että viime viikon hektisyyden jälkeen tällainen päivä on luxusta! Huomenna mennään ulkoilemaan ja hampurilasille - siihen saa jäädä hiilarimätöt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi