Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tänään yökkäri päällä koko päivän?

Vierailija
25.12.2016 |

Minä taidan olla. Tosin miesystävä tulee illalla,mutta voin sanoa juuri laittaneeni yökkärin päälle.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Mulla ei ollut sitä yölläkään.

Vierailija
22/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää mennä antaa muijalle kunnon persepanot ja satsit naamalle, et joutuu kyl heittää yökkärin syrjään.

Tarkoitat varmaan "muijalle" eli poikaystävällesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin tunnin rauhallinen metsälenkki koiran kanssa takana, nyt laittaudun ja lähden miehen kanssa sukulaisille syömään. Sitten meneekin loppupäivä rentoutuen :) Joulu on ihanaa aikaa, ja vielä ihanamman tästä joulusta tekee kokonaan töistä vapaat pyhät!

Vierailija
24/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Jouluna ei kuulu olla sisäsiittoisesti neljän seinän sisällä ja maleksia yöpuvussa kuin joku työtön juoppo. Meillä vedettiin puvut ja mekot päälle jo ennen puolta päivää.

Vierailija
25/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi,toivottavasti en.Joku suklaan tehosyönti hikisenä yökkäri ja tv:tä puoliunessa katsoen,on kamalaa.Inhoan just sitä ihme uinumista ja syömistä jouluissa.

Vierailija
26/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en, eikä kukaan perheestänne. Terveenä ollaan. Jouluinen vatsatauti olisi kamala.

Vierailija
27/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa! Mutta just valmistaudun joulupäivään appivanhempien kanssa.........

Vierailija
28/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiskoin pyjaman päälle toppahousut ja takin, kun en jaksanut päivävaatteita vaihtaa ja koira piti viedä aamulenkille. Saman aion tehdä päivä- ja iltalenkinkin aikaan. Työpäivinä joutuu monta kertaa päivässä vaihtamaan vaatteita, niin en nyt laiskottelupäivinä jaksais.

Vierailija
29/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen heilunut jo monta päivää pyjamassa, koska olen ollut kipeä. Tänään on jo lähes terve olo, joten sen kunniaksi laitoin vihdoinkin oikeat vaatteet päälle. :) En tosin uskalla vielä ulos lähteä.

Vierailija
30/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutun levottomaksi, flegmaattiseksi ja uneliaaksi, jos en käy ulkona kävelyllä. Eilen helvetinmoisessa tuulessa ja vesisateessa se tosin jo vaati vähän tunteenpaloa, vaikka oli goretexit ja kumpparit.

Vierailija
31/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi en todellakaan. Heräsin aamulla klo 5 ja pari tuntia laahusteltuani tulin tulokseen, että päivävaatteet on laitettava päälle, vaikka rento oloasu siltikin valikoitui päälle. Muu perhe vetelehtii hiilarikoomassa sohvilla ja sängyillä. Kuopus värkkää legojensa kanssa ja mun on ihan pakko kohta lähteä ulos tai kaatuu seinät päälle.

Vierailija
32/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ikivanha tyhmä tapa. Ennen ei saanut tehdä joulupäivänä yhtään mitään eikä minnekään voinut mennä kun ei ollut autoa eikä bussit kulkeneet. Pantiin pyykit koneeseen, ulos ja lenkille. Ei ikinä yöpuvussa päiväaikaan, niin sairas en ole koskaan ollut etten pääsisi aamulla suihkuun ja saisi puhdasta päälle. Hulluksi tulisin jos pitäisi notkua hikisessä yöpuvussa koko päivä.  

Vierailija
33/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Meillä syödään tänään joulupäivän juhlaillallinen ja pukeudutaan sen mukaisesti. Samoin Tapaninpäivänä. Meillä koko joulu on juhla, ei pyjamaparty. Ensi viikko voidaan sitten ottaa lunkisti, kunnes taas uudenvuodenaattona pukeudutaan juhlavasti. Mutta silti en voisi kuvitellakaan olevani koko päivää pyjamassa minään päivänä :O.

Vierailija
34/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yökkäri ihmisten käyttämä nimitys yöasulle? Kuulostaa, noh, oksennukselle.

Vierailija
35/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on niitä vitun paskapäitä, jotka keksivät termeille lapsellisia väännöksiä.

Vierailija
36/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä sana tuo yökkäri munkin mielestäni.. tulee mieleen jokin erityinen oksennuspuku.

En käytä yöpaitaa muulloisinkaan, joten ihan rennoissa vaatteissa olen. Ja pörrösukissa.

Vierailija
37/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olisin, mutta kohta pitää lähteä töihin ja siellä edellytetään työvaatteita. 

Jee jee, tuplapalkka!!

Vierailija
38/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on niitä vitun paskapäitä, jotka keksivät termeille lapsellisia väännöksiä.

Hei läskikasa,kuka sun muroihin kusi?

Vierailija
39/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin, mutta täytyy käydä kaupassa täydennysostoksilla välissä.

Vierailija
40/56 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti joo. Tai saattaa olla että laitan ehkä verkkarit ja fleece-takin, jos oikein reippaaksi ryhdyn... luultavimmin en :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi