Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä pyysi lähettämään kuvia joulunvietosta, lähetin ja mokasin

Vierailija
24.12.2016 |

Poikaystävä (ulkomaalainen) on joulun töissä ja pyysi lähettämään kuvia joulunvietosta. Vihaan, kun ihmiset heittävät päälleni tällaisia sosiaalisia taakkoja. Tietenkin koko aaton stressasin aiheesta ja yritin ottaa jotain kuvia joulukuusesta, lahjoista yms. No, lähetin sitten hänelle kuvan, jossa veljeni seisoi kuusen edessä ja toisen kuvan, jossa oli jouluruokia. EN TIEDÄ MITÄ HÄN ODOTTI MINUN LÄHETTÄVÄN, olen naurettavan huono tällaisissa sosiaalisissa tilanteissa. Kuvien lähetyksen jälkeen laitoin "hyvää joulua". Nyt Whatsapp näyttää, että hän on nähnyt viestini aikoja sitten eikä ole vastannut. Mitä vittua? Miten minä TAAS mokasin? Tekisi mieli vetää itteni narun jatkoksi, kun en näköjään ikinä opi handlaamaan sosiaalisia tilanteita. EN IKINÄ OPI.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otit kuvan veljestäsi? Ehkä se tuli mustasukkaiseksi ja luulee että sulla on joku toinen mies...

Vierailija
22/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilannepäivitys: Hän vastasi, kaikki on kunnossa, panikoin aivan turhaan, kuten aina. En tiedä miksi aina oletan, että ihmiset ovat suuttuneita mulle, jos he eivät heti vastaa. :D

Ap

Herran jumala nyt sentään!!!!

Argh! En kestä näitä helvetin somen kyttääjiä! Jos et sillä sekunnilla ole vastaamassa, niin sitten siellä on joku apn kaltainen vetämässä hirveää pulttia asiasta.

Ap, ei ole normaalia. Johonkin behavioristiseen terpiaan tai johonkin vastaavaan nyt.

Joo ei tässä ole kyse siitä, että kyttäisin puhelinta 24/7, päin vastoin, katson puhelinta melko harvoin ja ymmärrän hyvin, että ihmiset ovat kiireisiä eivätkä ehdi vastata. Tämä poikaystäväni on sellainen, että vastaa välittömästi, joten tässä tapauksessa oletin, että jotenkin mokasin näiden kuvieni kanssa. Olen huono sosiaalisissa tilanteissa eikä yksinkertaisissa tilanteissa mokaaminen ole mitenkään harvinaista mulle.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilannepäivitys: Hän vastasi, kaikki on kunnossa, panikoin aivan turhaan, kuten aina. En tiedä miksi aina oletan, että ihmiset ovat suuttuneita mulle, jos he eivät heti vastaa. :D

Ap

Tuosta oletuksesta voisit kyllä opetella eroon. Menetät vielä kavereita sen takia, että vaadit välitöntä huomiota heti kun jotain viestität. Minä olen joutunut luopumaan yhdestä ystäväni tuollaisen tavan takia. Yksinkertaisesti hänen kanssaan alkoi olla ahdistavaa olla yhteydessä, kun heti tuli jotain pikkudraamaa jos en heti jaksanut vastata. Ei kukaan jaksa pidemmän päälle ihmistä, jonka kanssa pitää olla jatkuvasti valmiina vastailemaan ja joka vetää herneet nenään pikkujutuista.

Vierailija
24/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Herran jumala nyt sentään!!!!

Argh! En kestä näitä helvetin somen kyttääjiä! Jos et sillä sekunnilla ole vastaamassa, niin sitten siellä on joku apn kaltainen vetämässä hirveää pulttia asiasta.

Ap, ei ole normaalia. Johonkin behavioristiseen terpiaan tai johonkin vastaavaan nyt.

Joo ei tässä ole kyse siitä, että kyttäisin puhelinta 24/7, päin vastoin, katson puhelinta melko harvoin ja ymmärrän hyvin, että ihmiset ovat kiireisiä eivätkä ehdi vastata. Tämä poikaystäväni on sellainen, että vastaa välittömästi, joten tässä tapauksessa oletin, että jotenkin mokasin näiden kuvieni kanssa. Olen huono sosiaalisissa tilanteissa eikä yksinkertaisissa tilanteissa mokaaminen ole mitenkään harvinaista mulle.

ap

Juuri ylempänä kirjoitit, että jostain syystä oletat ihmisten olevan suuttuneita sinulle, jos eivät heti vastaa!

Vierailija
25/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali reaktio ei ole se, että jos joku ei vastaa heti, työpäivänään ja vielä jouluna, ok heti jotain vialla ja käydään hirveää analyysiä, missä nyt on mokattu. Tuollainen ylianalysoiminen on oikeasti ihan hirveän ahdistavaa, olen itse sellainen kohteeksi joutunut.

Vierailija
26/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!!!!!

aapee on kuvottava mamu/matupatja.

Hyi hitto, kun olet kuvottava. Ja vielä jouluna. Millainenkohan mahdat olla arkena..

Vierailija
27/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun olisi pitänyt lähettää joulusaunakuva sinusta ja siskostasi

Vierailija
28/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mun vaimo on just tuollainen. Jos hänen kaverinsa X ei heti tykkää jostain vaimon Facebook-päivityksestä niin vaimo epäilee että kaveri on jostain vihainen. Ei kyllä ole vaan kaikki ei vaan puolen tunnin välein jaksa selata Facebookia.

Vierailija
29/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Suosittelen sulle Edmund J. Bournen kirjaa Vapaaksi ahdistuksesta. Siinä on toki paljon muutakin, mutta uskon että hyötyisit kun lukisit esimerkiksi sisäisestä puheesta. Tässäkin tilanteessa sä aloit hokea itsellesi sitä että aina mokaat etkä ikinä opi selviytymään sosiaalisista tilanteista, vaikka eihän mikään tosiasia tukenut sellaista väitettä. Paljon uskottavampiakin selityksiä tilanteelle oli. Mutta kun sä sanot itsellesi noita asioita niin niistä tulee totta sun mielessäsi ja ahdistus vaan syvenee. Tollaisesta on kuitenkin ihan mahdollista oppia eroon ja elämä muuttuu paljon mukavammaksi! En todellakaan väitä että toi on itseaiheutettua, mutta aika paljon voit siihen itse ajan kanssa vaikuttaa. Tsemppiä ja nauti vielä aatosta kun sitä on onneksi jäljellä!

Vierailija
30/30 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

iiii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä