Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä pyysi lähettämään kuvia joulunvietosta, lähetin ja mokasin

Vierailija
24.12.2016 |

Poikaystävä (ulkomaalainen) on joulun töissä ja pyysi lähettämään kuvia joulunvietosta. Vihaan, kun ihmiset heittävät päälleni tällaisia sosiaalisia taakkoja. Tietenkin koko aaton stressasin aiheesta ja yritin ottaa jotain kuvia joulukuusesta, lahjoista yms. No, lähetin sitten hänelle kuvan, jossa veljeni seisoi kuusen edessä ja toisen kuvan, jossa oli jouluruokia. EN TIEDÄ MITÄ HÄN ODOTTI MINUN LÄHETTÄVÄN, olen naurettavan huono tällaisissa sosiaalisissa tilanteissa. Kuvien lähetyksen jälkeen laitoin "hyvää joulua". Nyt Whatsapp näyttää, että hän on nähnyt viestini aikoja sitten eikä ole vastannut. Mitä vittua? Miten minä TAAS mokasin? Tekisi mieli vetää itteni narun jatkoksi, kun en näköjään ikinä opi handlaamaan sosiaalisia tilanteita. EN IKINÄ OPI.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis kertokaa mulle, että 1) missä kohtaa mokasin, ja 2) mitä minun olisi pitänyt tehdä toisin.

ap

Vierailija
2/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä halusi alastonkuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi tietysti halunnut kuvan sinusta, helvetin autisti. Miten voit seurustella ulkomaalaisen kanssa, jos tuokin oli liian vaikea juttu?

Vierailija
4/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sillä ole töissä kiire tai akku loppunut?

Mä ainakin monesti töissä katon kännykän, ja vastaan vasta illalla. Kuulen usein tuota, että mikset vastaa koskaan whatsappissa...

Rauhoitu nyt jouluna :)

Vierailija
5/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1et missään ja 2 ottaa vähän rennommin.

Vierailija
6/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhotu

Vierailija
7/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tiedä mikä tossa nyt muka meni väärin. Mistä maasta tää sun poikakaveri on?

Vierailija
8/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, muslimimiehesi ei pidä siitä että lähetät hänelle kuvia toisista miehistä ja kinkusta. Mokasit siinä vaiheessa kun valitsit tuollaisen miehen.

Vai minkälaista vastausta ajattelit täältä saavasi?

Vierailija
9/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä saattaa olla kiire näin joulun aikaan. Jos hän suuttuu tuollaisesta niin ei ole mitään järkeä yrittää edes mitään kunnollista hänen kanssaan... Hän vastaa jos vastaa ja jos hän ei vastaa se ei ole maailman loppu. Näytät hänelle että olet itsenäinen ja kunnioitat hänen omaa `tilaansa` antamalla aikaa vastata jne.

Sori jos tää on sekava näin pikkasessa viini hiprakassa :D

Vierailija
10/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä hysteriaa taas.

Vierailija
11/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muslimi poikkikselle kinkun esittely on kyllä paha

Ei ole muslimi, eikä ollut kinkkua pöydässä. Hän ei kyllä ole kristitty, mutta olenhan minäkin ateisti ja silti juhlin joulua!

ap

Vierailija
12/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vaan kerennyt vastaa, tai sit on perus mies: viestissä ei ollut kysymystä --> se ei vaadi vastausta :D

Ei tollasta tarvi ylianalysoida. Pyysi kuvia laitoit kuvia, ei mennyt mikään pieleen. Nyt vähän itsetuntoa nainen ;)

Vierailija
13/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olisi tietysti halunnut kuvan sinusta, helvetin autisti. Miten voit seurustella ulkomaalaisen kanssa, jos tuokin oli liian vaikea juttu?

Kun viimeksi tapasimme, hän käski lähettää kuvia joulujuhlista ja ruoista ja perheestä yms. Ei mulla ollut yhtään kuvaa itsestäni. En usko, että kyse oli tästä.

ap

Vierailija
14/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo vaan kerennyt vastaa, tai sit on perus mies: viestissä ei ollut kysymystä --> se ei vaadi vastausta :D

Ei tollasta tarvi ylianalysoida. Pyysi kuvia laitoit kuvia, ei mennyt mikään pieleen. Nyt vähän itsetuntoa nainen ;)

Kiitos, tämä kommentti helpotti oloa. Oon todella huono tällaisissa tilanteissa ja vedän aina kauheat ahdistuskohtaukset... Ehkä tosiaan annan olla, vastatkoon jos vastaa :)

ap

Vierailija
15/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä oletat tehneesi jotain väärin?? Siksikö että töissä oleva poikakaverisi ei ole vielä ehtinyt viestittelemään sulle? Tuliko mieleesi että

a) mies voi olla kiireinen

b) olettaa sinun keskittyvän joulunviettoon eikä halua häiritä

c) ei ymmärrä että kaipaat jotain vastausta vaikket kysynyt mitään

Vierailija
16/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
17/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hurjaa jos sosiaaliset suhteet on sulle noin vaikeita ja olet ottanut ulkomaalaisen poikaystävän... siinä nimittäin tulee monesti väärinkäsityksiä jopa sosiaalisesti taitaville. Relaa vähän, kyllä se siitä, ei kaikki ole kuolemanvakavaa. :-) t: 20 vuotta ulkomaalaisen kanssa

Vierailija
18/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannepäivitys: Hän vastasi, kaikki on kunnossa, panikoin aivan turhaan, kuten aina. En tiedä miksi aina oletan, että ihmiset ovat suuttuneita mulle, jos he eivät heti vastaa. :D

Ap

Vierailija
19/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilannepäivitys: Hän vastasi, kaikki on kunnossa, panikoin aivan turhaan, kuten aina. En tiedä miksi aina oletan, että ihmiset ovat suuttuneita mulle, jos he eivät heti vastaa. :D

Ap

Herran jumala nyt sentään!!!!

Argh! En kestä näitä helvetin somen kyttääjiä! Jos et sillä sekunnilla ole vastaamassa, niin sitten siellä on joku apn kaltainen vetämässä hirveää pulttia asiasta.

Ap, ei ole normaalia. Johonkin behavioristiseen terpiaan tai johonkin vastaavaan nyt.

Vierailija
20/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot kuvottava m4mupatja! Ansaitset kaiken pahan olon!!!

Mikä vittu teitä vaivaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme