Miten, kenen kanssa ja missä sait ensimmäisen orgasmisi?
Itse sain miesystäväni kanssa 19-vuotiaana kun hän nuoli minua. En uskonut että sellaista tunnetta voi olla olemassa. Tuntui järkyttävän hyvälle. Edes seksileluilla en ole saanut samanlaista tunnetta.
Kommentit (22)
Saunanlauteilla maaten hieroskelin pimperoani. Siis ihan kylmässä saunassa. Olikohan jotain 10-vuotias. 😁 Ihan yksin tietenkin olin. Muistan vieläkin hämärästi sen ihmetyksen ja ilon mikä siitä orkusta tuli.
Ensimmäisen ikinä vai ensimmäisen kumppanin kanssa, kumppanin tuottamana?
Yksin omassa huoneessa 11-vuotiaana.
No yksin omassa huoneessa teininä. Kumppanin kanssa en ikinä, kerran oli ihan sekunneista kiinni, mutta puhelin pärähti silloin soimaan. Sattuipa vielä soittaja olemaan miehen ex, joten se orgasmi hävisi kuin pieru Saharaan eikä toista kertaa ole tullut.
Vierailija kirjoitti:
No yksin omassa huoneessa teininä. Kumppanin kanssa en ikinä, kerran oli ihan sekunneista kiinni, mutta puhelin pärähti silloin soimaan. Sattuipa vielä soittaja olemaan miehen ex, joten se orgasmi hävisi kuin pieru Saharaan eikä toista kertaa ole tullut.
Ymmärrän hyvin :D Itse en ole yhdynnässä saanut minkäänlaista orgasmia mutta suuseksillä kyllä. Oma mies (jo yli 40v) osasi sen tehdä ja tuntui todella ihanalta.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen ikinä vai ensimmäisen kumppanin kanssa, kumppanin tuottamana?
Kerro molemmat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin :D Itse en ole yhdynnässä saanut minkäänlaista orgasmia mutta suuseksillä kyllä. Oma mies (jo yli 40v) osasi sen tehdä ja tuntui todella ihanalta.
En saa suuseksilläkään, niin harmillista :(
Serkkutytön kanssa joskus 17-vuotiaana. Olin itsekin silloin 17. Ja olen nainen. :)
n. 10-vuotiaana. Tein omassa huoneessa läksyjä ja hiplailin itseäni samalla. Jotenkin sit vahingossa onnistuin saamaan orgasmin. Muistan, että jouduin yrittämään pitkään, että onnistuin uudestaan :D
En edes tiennyt, mitä se oli. Selvisi 5luokan seksivalistuksessa vasta...
Miten täällä jo lapsena on porukka masturboinut :o
Pakko olla jotain hyväksi käyttöä tms taustalla. En usko, että pienet lapset muuten ymmärtää hölkäsen pöläystä tuollaisista...
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä jo lapsena on porukka masturboinut :o
Pakko olla jotain hyväksi käyttöä tms taustalla. En usko, että pienet lapset muuten ymmärtää hölkäsen pöläystä tuollaisista...
Oletko tosissasi? Omaan itseen tutustuminen on luonnollista ja varmasti se kaikkein yleisin ensimmäinen seksuaalinen kokemus. Jopa taaperot joskus hinkkaavat itseään, koska tuntuuhan se kivalta. Pikemminkin tuntuu, että sinulla itselläsi on jotain epänormaalia taustalla, kun normaali seksuaalisuuuteen heräämine tuntuu sinusta jotenkin vaikealta asialta.
Joku 5v toisen tytön kanssa kun leikittiin seksiä
14-vuotiaana vahingossa tuli. Olin ehkä vähän tynnyrissä kasvanut näiden asioiden suhteen ja pelästyin ihan hirveästi.
Miehen kanssa tuli yllättäen 19-vuotiaana ns. emätinorgasmi. Tuntui aivan taivaalliselta. Minun on vaikea saada niitä, mutta kun saan niin taivaan portit aukeavat.
Yksin, käsisuihkun kanssa kylpyhuoneessa. Olin 37 v.
Itsekseni joskus aika pienenä, ehkä 8-vuotiaana, ihan omassa sängyssä kait.
Toisen kanssa 14-vuotiaana suuseksistä.
Yksin 13-vuotiaana, saunan lauteella, omien sormien kanssa. Olin lukenut seksivalistusta ja päätin kokeilla mitä tapahtuisi. Onnistui eka yrittämällä ja aika nopeasti, arviolta alle kahden minuutin.
Kumppanin kanssa 21-vuotiaana. Kyseessä oli ensimmäinen poikaystäväni, olimme seurustelleet jo puolisen vuotta ja seksiä harjoitettu kolmisen kuukautta. Tavallinen lähetyssaarnaaja-asento tavallisessa sängyssä. Jännä yksityiskohta oli se, että suhde oli huono ja siinä vaiheessa olin jo päättänyt jättää hänet. Ehkä se ajatus vapautti minut nauttimaan. Annoin sen vuoksi hänelle paljon anteeksi, mutta todellakin se kerta jäi hänen kanssaan viimeiseksi.
Kesähelteillä vessassa joskus 15-vuotiaana. Olin jo aiemmin runkkaillut kaluani isin piilotettuja seksilehtiä selatessa kun se tuntui niin hyvälle, mutta vasta sillä kertaa homma meni vahingossa niin pitkälle, että ihokarvat nousi pystyyn lämmin aalto vyöryi yli ja laukesin käsilleni. Ihmettelin hyvää oloa mutta olin vähän huolestunutkin siitä, mitä se valkoinen neste oikein on.
Omin käsin 11-vuotiaana. Olin lukenut salaa Regina-lehteä ja ymmärsin, mistä on kyse. Kumppanin kanssa sain ensimmäisen kerran 15-vuotiaana yhdynnässä. Kyseessä oli ensimmäinen poikaystäväni ja ehkä kymmenes kerta, kun kokeilimme seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kesähelteillä vessassa joskus 15-vuotiaana. Olin jo aiemmin runkkaillut kaluani isin piilotettuja seksilehtiä selatessa kun se tuntui niin hyvälle, mutta vasta sillä kertaa homma meni vahingossa niin pitkälle, että ihokarvat nousi pystyyn lämmin aalto vyöryi yli ja laukesin käsilleni. Ihmettelin hyvää oloa mutta olin vähän huolestunutkin siitä, mitä se valkoinen neste oikein on.
No mitä se sit oli?! 😮
Eiköhän lähes kaikki ole saaneet sen teini-iän piekkeillä ja yksin :D